Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Skupaj s podjetjem Promarketing strokovno in zelo učinkovito do uvedbe odlične rešitve Hubspot

21. julij, 2021

Pri IDentiksu mislimo na svoje stranke prav na vsakem koraku poslovanja in spremljanje njihovih potreb je za nas izjemnega pomena. Da bi lahko kar najbolje razumeli njihove potrebe in jim ponudili tisto, kar iščejo, je potrebna visoka stopnja digitalizacije in organizacije lastnih procesov. Prav tako pa mora naša prodajna ekipa sproti beležiti vse pomembne informacije ter do njih dostopati ob vsakem trenutku, če je potrebno.

Našo obstoječo CRM rešitev smo iz tega razloga želeli prilagoditi, da bi v vseh pogledih ustrezala našim trenutnim potrebam in eksponentnemu digitalnemu razvoju, istočasno pa smo želeli imeti svoj prodajni proces pod večjim nadzorom.
Skupaj z ekipo Promarketing smo prišli do ustrezne rešitve za naš izziv. Odlično so nam svetovali glede izbora, uspešno implementirali samo rešitev in nas tudi izšolali za uspešno delovanje naše nove rešitve Hubspot.
Zahvaljujemo se g. Damjan Blagojevic za strateško svetovanje, pa tudi za obilo potrpežljivosti z nami. Močno se veselimo dela v Hubspotu, pa tudi novih priložnosti, ki se bodo odprle zaradi tega.


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Jasna Triller

Direktorica

Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.

Vsi članki tega avtorja

Sorodni članki

24. 2. 2018

Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

Preberi več

1. 6. 2017

Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

Preberi več

1. 3. 2019

Vzpon okolju prijaznih daril

Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}