Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

IDentiksova ekipa na Trustechu 2019 -

14. januar, 2020

Dogodek Trustech velja za mednarodno stičišče digitalnih, varnostnih in identifikacijskih tehnologij, poteka pa konec novembra v Cannesu v Franciji. Seveda se ga je udeležila tudi ekipa IDentiks in predstavila svoje rešitve na področju antiskimming tehnologije.

Predstavili smo se na razstavnem prostoru, poleg tega pa se je v sklopu sekcije "Innovation Stage" na dogodku predstavila naša Jasna Triller in spregovorila o pomenu antiskimming tehnologije, antiskimming kartic ter načinov, s katerimi jih lahko vključimo v našo prodajno in marketinško strategijo. Obiskali so nas številni obstoječi poslovni partnerji, navezali pa smo tudi zelo veliko mednarodnih stikov in potencialov za poslovno sodelovanje.

Poglejte si nekaj najlepših utrinkov naše sejemske predstavitve, vabimo vas pa tudi, da si še enkrat ogledate predavanje naše Jasne Triller na našem YouTube kanalu: https://youtu.be/IEfbs6P8Bws 

 



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Teja Vlahovič

Prodaja - Poslovna darila

Skrb za stranke in iskanje personaliziranih rešitev je njena glavna motivacija pri poslovanju. V kolikor iščete personalizirana poslovna darila ali promocijski material se obrnite nanjo in z veseljem vam bo poiskala unikatnost, ki si jo želite.

Vsi članki tega avtorja

Sorodni članki

6. 9. 2017

RFID na prodajnem mestu

V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.

Preberi več

5. 11. 2018

Zakaj imeti v svoji ponudbi tudi darilno kartico?

Vsako leto se ob prazničnih nakupih potrošniki znajdejo pred »težkimi« odločitvami, katero darilo izbrati za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so tudi pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}