Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

IDE.Konferenca

Podpora organizatorjem pri registraciji dogodka, akreditiranju udeležencev in sestavi lastne pristajalne strani. 

IDE.Konferenca je celovita rešitev za organizatorje konferenc, ki jim omogoča spremljanje podatkov. Sestavljajo jo spletna aplikacija, produkti in storitve. 

Enostavna in pregledna rešitev za upravljanje udeležencev, boljšo uporabniško izkušnjo in odpravljanje dolgih čakalnih vrst. S to rešitvijo prihranite tako na času kot na strošku pri organiziranju dogodka. 

Registracija lahko poteka prek RFID tehnologije, QR ali črtne kode.

IDE.Konferenca »step by step«:

  • Udeleženec se predhodno prijavi na dogodek.
  • Sistem v oblaku shrani njegove podatke.
  • Na dogodku hitro prejme akreditacijo, saj so podatki udeleženca že shranjeni v oblaku.
  • Če so morebitne zamenjave, spremembe, se lahko spremembe vnesejo »on site« Po dogodku organizator prejme poročilo, v katerem so podatki o interakciji udeležencev na dogodku.
  • Po dogodku organizator prejme poročilo, v katerem so podatki o interakciji udeležencev na dogodku. Poročilo je »feedback« vašega dogodka, ki vam nudi informacije ter vam pomaga pri morebitnih izboljšavah, dodatkih. Poročilo je »feedback« vašega dogodka, ki vam nudi informacije ter vam pomaga pri morebitnih izboljšavah, dodatkih.
 
 

Preberite si še več o razvoju rešitve IDE.Konferenca

Preberite si INTERVJU z Jasno Triller za poljsko podjetje Stoisko (intervju objavljen na njihovi strani najdete TU)

 

Poglejte si infografiko IDE.Konferenca!

 

Pošlji povpraševanje

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}