Se še niste odločili, kako in kaj boste izbrali za svoja darila ob zaključku leta? Izberite darilni set in navdušite vse, ki jih boste obdarili!
Preberi več22. 10. 2021
Uporaba RFID tehnologije predstavlja stroškovno učinkovit način za pridobivanje ogromne količine podatkov o nakupih in preferencah vaših kupcev in strank, a tudi o načinu poslovanja … Številna podjetja že izkoriščajo te podatke za načrtovanje prihodnjega poslovanja in upravljanja s strankami. Ste že med njimi?
Prvi primer:
Eden od izvršnih direktorjev v letalskem podjetju je ob pregledu flote letal ugotovil, da bo številnim posodam za kisik v bližnji prihodnosti potekel rok uporabe. S tem bo imelo podjetje v prihodnjem letu nepričakovan strošek v višini kar 3 milijonov dolarjev. Vendar pa so sedaj z montažo RFID oznak na vsako posamezno posodo poskrbeli za enostavnejši pregled zaloge ter njene obstojnosti - ter s tem za olajšano ter bolj natančno oceno prihodnjih stroškov.
Drugi primer:
Proizvajalec, ki za svoje delo uporablja številna orodja, RFID uporablja kot sistem za sledenje posameznim kosom orodja. RFID bralnik so namestili tudi v svoje servise, tako da za vsak kos orodja vedno vedo kdaj je ali ni na razpolago. V nekaj letih so s pomočjo pridobljenih podatkov uspešno izračunali verjetnost, kdaj bo posamezno orodje 'odromalo' na popravilo - s tem so pričeli izvajati preventivna popravila, ki so preprečila morebitne motnje proizvodnega procesa.
Tretji primer:
Prodajalci v trgovinah z oblekami so RFID uporabljali na kosih oblačil z namenom, da bi ugotovili zakaj nekateri kosi tudi po 100 pomerjanjih ne gredo v prodajo. Na ta način so proaktivno rešili težavo s posameznimi modeli oblačil, ki so jih pregledali in izboljšali.
RFID tehnologija in prediktivna analitika
RFID tehnologija se je že večkrat izkazala kot način za pridobivanje številnih in dovolj specifičnih podatkov, ki so zadoščali za ustvarjanje informacij, ki pomagajo pri napovedovanju prihodnjega obnašanja ali poslovanja. Prediktivni analitika namreč na podlagi vzorcev iz preteklosti ali sedanjosti identificira tako tveganja kot tudi priložnosti - zakaj si ne bi tudi sami priskrbeli teh uporabnih podatkov?
RFID oznake, IDE.Konferenca in CLIP
V IDentiksu s svojimi produkti in storitvami skušamo poenostaviti postopke in načine pridobivanja ter tudi koriščenja poslovnih informacij. Poglejte naše tri produkte, ki lahko tudi vam pomagajo pri napovedovanju in posledičnem uspehu v prihodnjem poslovanju:
1. RFID oznake predstavljajo osnovni element prediktivnih rešitev
2. IDE.Konferenca je napreden program za upravljanje z udeleženci na dogodkih
3. CLIP je celovita storitev za enostavno in visoko profesionalno načrtovanje, implementacijo in spremljanje programov zvestobe
Rfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...
15. maj, 2017
Preberi večV Danskem mestu Aarhus izvajajo pilotno študijo, kjer so v središču pozornosti kolesarji. Na kolesa namreč montirajo...
22. junij, 2017
Preberi večV podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja...
11. maj, 2017
Preberi večV vinogradništvu Bodega Norton iz Argentine so za merjenje količine opravljenega dela uvedli sistem, ki uporablja NFC telefon in RFID oznake. Običajna praksa je pred uvedbo novega sistema predvidevala na tisoče barvnih oznak, ki so pomenile količino nabra
Gal Gracar,
Preberi večV Nemčiji lahko pošiljatelji pisem ali manjših paketov od sedaj naprej na svoje mednarodne pošiljke namestijo RFID oznako. Deutsche Post s to storitvijo...
7. junij, 2017
Preberi večPreberite kako smo z RFID čitalci omogočili enostaven dostop za starše ter pregleden sistem prisotnosti za vodje otroškega družabnega centra Mala ulica
21. april, 2017
Preberi več22. 10. 2021
Se še niste odločili, kako in kaj boste izbrali za svoja darila ob zaključku leta? Izberite darilni set in navdušite vse, ki jih boste obdarili!
Preberi več13. 10. 2016
Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj
Preberi več5. 11. 2018
Vsako leto se ob prazničnih nakupih potrošniki znajdejo pred »težkimi« odločitvami, katero darilo izbrati za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so tudi pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja...
Preberi več