Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
Preberi več16. 3. 2017
Enostavnost mobilnega plačevanja nam po eni strani olajša nakupovanje, po drugi strani pa nas izpostavlja nepridipravom, ki skušajo prelisičiti varnostne mehanizme ter svoj zaslužek povečati z nižanjem stanja na našem računu.
Eden od razlogov za to so slabe varnostne prakse na strani izdelovalcev plačilnih aplikacij, drugi pa slabe navade varovanja podatkov s strani potrošnikov.
Aplikacije namreč vsebujejo informacije kot so imena, gesla, številke kreditnih kartic, nakupovalne navade pa tudi geolokacije potrošnikov. Kako lahko torej sami zavarujemo, kar se zavarovati da?
1. Ob spletnih nakupih, ki jih opravimo preko mobilnih naprav se skušajmo izogniti javnim Wi-fi točkam.
2. Za zavarovanje mobilne naprave uporabimo močne PIN kode oz. dostopna gesla – vsebujejo naj velike in male črke, številke in simbole.
3. Redno posodabljamo programe oz. aplikacije, ki jih uporabljamo za spletno nakupovanje, saj lahko posodobitve vključujejo popravke varnostnih lukenj.
4. Izogibamo se nakupovanju preko okrajšanih URL povezav v e-sporočilih (npr. bit.ly ali goo.gl) – povezava namreč lahko potrošnika namesto v spletno trgovino pelje na spletno strani, ki je bila narejena za krajo podatkov, saj na prvi pogled ni prikazan celoten URL naslov.
5. Uprabljamo plačilne 'vmesnike', kot je npr. Paypal, ki zagotavlja dodatno stopnjo varnosti pri plačevanju preko spleta.
Ste vedeli, da lahko hekerji brez vašega dovoljenja dostopajo do vaše spletne kamere? Do pogleda, ki ga 'vidi' vaša spletna kamera tako lahko dostopi...
Gal Gracar,
Preberi več16. 3. 2017
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
Preberi več28. 12. 2022
Vsak konec nekega obdobja pomeni tudi možnost za pogled nazaj, za refleksijo. Pomembno se je ustaviti in pogledati, kaj smo dobrega naredili, kakšne napake smo naredili, oziroma kje smo »ga polomili« in predvsem, kaj smo se iz tega naučili!
Preberi več20. 1. 2023
Med 10.-12.1.2023 smo obiskali sejem PSI, največji evropski sejem na področju promocijskih in poslovnih daril. Preverili smo, kakšni trendi se obetajo za 2023, pridobili nekaj novih zelo zanimivih dobaviteljev, predvsem pa zaznali vsesplošno usmeritev v e
Preberi več