Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Kako do večje varnosti ob spletnem nakupovanju?

4. julij, 2017

Enostavnost mobilnega plačevanja nam po eni strani olajša nakupovanje, po drugi strani pa nas izpostavlja nepridipravom, ki skušajo prelisičiti varnostne mehanizme ter svoj zaslužek povečati z nižanjem stanja na našem računu.


Eden od razlogov za to so slabe varnostne prakse na strani izdelovalcev plačilnih aplikacij, drugi pa slabe navade varovanja podatkov s strani potrošnikov.

Aplikacije namreč vsebujejo informacije kot so imena, gesla, številke kreditnih kartic, nakupovalne navade pa tudi geolokacije potrošnikov. Kako lahko torej sami zavarujemo, kar se zavarovati da?

1. Ob spletnih nakupih, ki jih opravimo preko mobilnih naprav se skušajmo izogniti javnim Wi-fi točkam.
2. Za zavarovanje mobilne naprave uporabimo močne PIN kode oz. dostopna gesla – vsebujejo naj velike in male črke, številke in simbole.
3. Redno posodabljamo programe oz. aplikacije, ki jih uporabljamo za spletno nakupovanje, saj lahko posodobitve vključujejo popravke varnostnih lukenj.
4. Izogibamo se nakupovanju preko okrajšanih URL povezav v e-sporočilih (npr. bit.ly ali goo.gl) – povezava namreč lahko potrošnika namesto v spletno trgovino pelje na spletno strani, ki je bila narejena za krajo podatkov, saj na prvi pogled ni prikazan celoten URL naslov.
5. Uprabljamo plačilne 'vmesnike', kot je npr. Paypal, ki zagotavlja dodatno stopnjo varnosti pri plačevanju preko spleta.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Imate spletno kamero? Nekdo vas gleda ...

Ste vedeli, da lahko hekerji brez vašega dovoljenja dostopajo do vaše spletne kamere? Do pogleda, ki ga 'vidi' vaša spletna kamera tako lahko dostopi...

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

13. 10. 2016

Kako pomembna je interakcija s kupci?

Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj

Preberi več

17. 3. 2017

Brezskrben dogodek v 5 korakih

31. 3. 2017

Kartica z vonjem kave? Ja!

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}