Bližajo se zadnji trenutki za naročila poslovnih daril in promocijskega materiala, s katerimi boste predstavljali vaše podjetje v prihajajočih praznikih.
Preberi več12. 11. 2018
Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno upravljanje udeležencev - končnih 'kupcev', v skrbi za katere pa organizatorjem nemalokrat žal tudi zmanjka časa. Pa vendar tudi upravljanje udeležencev ni niti enoznačna, niti enostavna aktivnost.
Kaj spada pod upravljanje udeležencev konference?
Predstavljajmo si idealno zgodbo, ko si želi našo konferenco obiskati ogromno število ljudi. Od začetka do konca pa moramo njihovo izkušnjo oblikovati prav mi: izkušnjo s prijavo in plačilom dogodka, izkušnjo z registracijo na dogodek, izkušnjo z gibanjem na dogodku.
V IDentiksu smo v namen premostitve organizacijskih tegob, ki lahko spremljajo organizacijo registracijskega dela konference razvili storitev IDE.konferenca. V okviru te storitve poskrbimo za 5-stopenjsko vodenje procesa registracije in spremljanja udeležencev vašega dogodka:
1. Izbira, nakup in plačilo kotizacije
Udeleženec po prijavi in plačilu na svoje e-mail naslov pridobi črto kodo ali QR kodo, s katero se enostavno in hitro registrira na dan dogodka
2. Registracija na dogodku
Registracija poteka nemoteno in hitro - udeležencem tako ni potrebno čakati v vrsti, medtem ko vi preverjate ustreznost prijave, plačila in podatkov.
3. Izdelava akreditacij
S pomočjo kartičnih tiskalnikov akreditacije v nekaj sekundah natisnemo na mestu registracije ali pa jih pripravimo že vnaprej - vaši udeleženci so s tem zaključili postopek identifikacije in registracije.
4. Možnost sledenja udeležencev
S pomočjo UHF ali ročnega sistema omogočamo omejevanje dostopa pa tudi sledenje prisotnosti udeležencev na posameznih predavanjih. S tem boste dobili kvalitetne podatke o priljubljenosti posameznih predavanj ali točk srečanja - podatke, ki jih je smiselno uporabiti ob organizaciji prihodnjih konferenc - za lastne potrebe ali pa kot predlog za sodelujoče oglaševalce.
5. Izdelava zaključnih poročil
Zaključna poročila vsebujejo kvalitativne ter kvantitativne podatke o udeležencih: število ljudi, ki je obiskalo konferenco, število prijavljenih ljudi, število ljudi, ki so se udeležili sprejema, najbolj zanimive teme in predavatelji, kdo in koliko ljudi je predavanja ali konferenco predčasno zapustilo, ipd. V okviru zaključnih poročil izdelamo tudi ankete o zadovoljstvu.
Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...
Gal Gracar,
Preberi večIDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...
12. november, 2015
Preberi večSte že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi več12. 11. 2018
Bližajo se zadnji trenutki za naročila poslovnih daril in promocijskega materiala, s katerimi boste predstavljali vaše podjetje v prihajajočih praznikih.
Preberi več8. 1. 2019
Članske kartice so učinkovit način beleženja in identificiranja vaših obiskovalcev ali članov vašega kluba, društva ali organizacije. Poleg tega gradijo vašo skupnost in jo med seboj povezujejo.
Preberi več28. 12. 2022
Vsak konec nekega obdobja pomeni tudi možnost za pogled nazaj, za refleksijo. Pomembno se je ustaviti in pogledati, kaj smo dobrega naredili, kakšne napake smo naredili, oziroma kje smo »ga polomili« in predvsem, kaj smo se iz tega naučili!
Preberi več