Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Dobra poslovna komunikacija tudi s pomočjo daril

1. junij, 2018

Poslovna darila že dolgo niso več usmerjena le v samopromocijo z brandiranim kulijem, temveč postaja obdarovanje poslovnih partnerjev tudi dobra poslovna strategija. Pametno obdarovanje lahko spodbudi poslovno komunikacijo ter izboljša poslovne odnose – v primeru, da z darilom izkažemo spoštovanje.

Darila, ki niso skrbno izbrana pa lahko celo kršijo poslovna ali pa kulturna pravila. Zadnja stvar, ki jo želimo, pa je svojim poslovnim partnerjem stopiti na žulj, kajne?

 

Poglejmo, kako lahko smiselno zastavite svojo obdarovalno strategijo ter od poslovnih daril tudi v svoje podjetje prinesete merljive učinke.

 

1. Razmišljajte s perspektive obdarovanca

Postavite se v čevlje obdarovanca, pa naj bo to stranka, poslovni partner ali pa sodelavec. Premislite, če bi bili darila na njihovem mestu veseli in če bi ga dejansko z veseljem uporabljali. To bi vam moralo precej poenostaviti odločitev o izbiri vrste darila.

 

2. Izbirajte uporabna darila, ki jih bodo lahk obdarovanci uporabljali vsakodnevno

Če je cilj vaše 'kampanje' s poslovnimi darili, da ime vaše blagovne znamke ohranite v mislih prejemnikov, potem izbirajte darila, ki jih bodo lahko uporabljali vsak dan. Dobri primeri so torbe, skodelice, držala in polnilci za telefone, uporabni pripomočki za delovni prostor, ...

 

3. Manj je več

Raje obdarite manjkrat, a takrat s toliko boljšimi darili. Ob tem imate lahko v mislih tudi to, da ni nujno potrebno obdariti vseh – pripravite seznam vaših najboljših poslovnih partnerjev ali strank. Bolje je narediti dober vtis na mali skupini ljudi, kot kratkotrajnega ali neučinkovitega na veliki ...

 

4. Pazite na pravila

Vsako podjetje in kultura imata svoja specifična pravila glede poslovnega obdarovanja. Pazite, da boste preverili kaj je sprejemljivo in kaj ne, kakšne so tradicije ter s čim bi lahko naredili morebitno napako.

 

5. Personalizacija je ključna

Na eni strani bodite pozorni, da bo darilo ustrezno in uporabno – tudi s tem darilo do neke mere personaliziramo. Na drugi strani pa je lahko neposredno naslovljeno oz. oznamčeno za poslovnega partnerja, personalizirano z imenom, vrednotami podjetja iz katerega izhajate vi ali pa podjetja, ki ga obdarujete. Trik je v tem, da naj bo vaše darilo zapomnljivo.

 

6. Osebna dostava

Če bi radi storili še korak dlje, poizkusite z osebno dostavo daril na naslov vašega poslovnega partnerja. Tako boste lahko trenutek izkoristili tudi za krepitev vezi med obema stranema, pa še precej bolj zapomnljivo bo, kot če dostavo prepustite dostavnim službam.

 

Ste dobili kakšno idejo? Če se še vedno iščete v svetu poslovnega obdarovanja se obrnite na našo ekipo, ki vam bo pomagala soustvariti super darila za poslovne partnerje, stranke ali sodelavce. P.s. nekaj zanimivih idej vam podajamo že z najnovejšim katalogom poslovnih daril – edicija za poletje 2018! Veselo brskanje in nakupovanje


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Gal Gracar

Prodaja

Študent Poslovne informatike na Visoki šoli za poslovne vede. Kot podpora prodaji se je IDentiksu pridružil junija 2016. Svoje veščine komuniciranja preko telefona je osvojil že v klicnem centru Adriatic Slovenica, v Identiksu pa se izpopolnjuje tudi na področju prodaje. Je vedno optimističen, vztrajen in pripravljen na izzive.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
TOP 10 poslovnih daril!

Še niste naročili svojih novoletnih poslovnih daril? Niste edini ... ste pa med redkimi;) V tokratnem IDE.trendu smo vam za vzpodbudo in ideje pripravili...

Gal Gracar , 3. november, 2017

Preberi več
Personalizirano darilo je bolj učinkovito

Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...

Marko Panjan , 7. november, 2017

Preberi več
Darila za športne navdušence!

Čeprav nas je v prejšnjem tednu pošteno namrazilo, pa v novem mesecu že pričakujemo bolj spomladanske temperature. Takšne, ki nas bodo kar vabile, da naše športne aktivnosti prenesemo iz zaprtih dvoran na zrak, v gozd, v hribe ...

Gal Gracar , 23. februar, 2018

Preberi več
Drugačna darila za vaše poslovne partnerje!

Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.

Gal Gracar , 1. februar, 2018

Preberi več
Podarite uporabna darila: potovalni pripomočki

Obdarovanje poslovnih partnerjev in strank postaja podobno obdarovanju družinskih članov, kajne? Težko je, včasih ne vemo niti kaj kupiti, kaj šele da bi poskrbeli, da bo darilo dejansko uporabno. No, ampak prav uporabnost darila je tista, ki bi morala bi

Gal Gracar , 25. april, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

11. 11. 2016

Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Preberi več

1. 6. 2017

Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

Preberi več

12. 7. 2017

RFID za štetje nabranega grozdja

V vinogradništvu Bodega Norton iz Argentine so za merjenje količine opravljenega dela uvedli sistem, ki uporablja NFC telefon in RFID oznake. Običajna praksa je pred uvedbo novega sistema predvidevala na tisoče barvnih oznak, ki so pomenile količino nabra

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}