Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Dobra poslovna komunikacija tudi s pomočjo daril

1. junij, 2018

Poslovna darila že dolgo niso več usmerjena le v samopromocijo z brandiranim kulijem, temveč postaja obdarovanje poslovnih partnerjev tudi dobra poslovna strategija. Pametno obdarovanje lahko spodbudi poslovno komunikacijo ter izboljša poslovne odnose – v primeru, da z darilom izkažemo spoštovanje.

Darila, ki niso skrbno izbrana pa lahko celo kršijo poslovna ali pa kulturna pravila. Zadnja stvar, ki jo želimo, pa je svojim poslovnim partnerjem stopiti na žulj, kajne?

Poglejmo, kako lahko smiselno zastavite svojo obdarovalno strategijo ter od poslovnih daril tudi v svoje podjetje prinesete merljive učinke.

 

1. Razmišljajte s perspektive obdarovanca

Postavite se v čevlje obdarovanca, pa naj bo to stranka, poslovni partner ali pa sodelavec. Premislite, če bi bili darila na njihovem mestu veseli in če bi ga dejansko z veseljem uporabljali. To bi vam moralo precej poenostaviti odločitev o izbiri vrste darila.

 

2. Izbirajte uporabna darila, ki jih bodo lahk obdarovanci uporabljali vsakodnevno

Če je cilj vaše 'kampanje' s poslovnimi darili, da ime vaše blagovne znamke ohranite v mislih prejemnikov, potem izbirajte darila, ki jih bodo lahko uporabljali vsak dan. Dobri primeri so torbe, skodelice, držala in polnilci za telefone, uporabni pripomočki za delovni prostor, ...

 

3. Manj je več

Raje obdarite manjkrat, a takrat s toliko boljšimi darili. Ob tem imate lahko v mislih tudi to, da ni nujno potrebno obdariti vseh – pripravite seznam vaših najboljših poslovnih partnerjev ali strank. Bolje je narediti dober vtis na mali skupini ljudi, kot kratkotrajnega ali neučinkovitega na veliki ...

 

4. Pazite na pravila

Vsako podjetje in kultura imata svoja specifična pravila glede poslovnega obdarovanja. Pazite, da boste preverili kaj je sprejemljivo in kaj ne, kakšne so tradicije ter s čim bi lahko naredili morebitno napako.

 

5. Personalizacija je ključna

Na eni strani bodite pozorni, da bo darilo ustrezno in uporabno – tudi s tem darilo do neke mere personaliziramo. Na drugi strani pa je lahko neposredno naslovljeno oz. oznamčeno za poslovnega partnerja, personalizirano z imenom, vrednotami podjetja iz katerega izhajate vi ali pa podjetja, ki ga obdarujete. Trik je v tem, da naj bo vaše darilo zapomnljivo.

 

6. Osebna dostava

Če bi radi storili še korak dlje, poizkusite z osebno dostavo daril na naslov vašega poslovnega partnerja. Tako boste lahko trenutek izkoristili tudi za krepitev vezi med obema stranema, pa še precej bolj zapomnljivo bo, kot če dostavo prepustite dostavnim službam.

Ste dobili kakšno idejo? Če se še vedno iščete v svetu poslovnega obdarovanja se obrnite na našo ekipo, ki vam bo pomagala soustvariti super darila za poslovne partnerje, stranke ali sodelavce.

Nekaj zanimivih idej vam podajamo že z najnovejšim katalogom poslovnih daril.

Veselo brskanje in nakupovanje


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Darila za športne navdušence!

Čeprav nas je v prejšnjem tednu pošteno namrazilo, pa v novem mesecu že pričakujemo bolj spomladanske temperature. Takšne, ki nas bodo kar vabile, da naše športne aktivnosti prenesemo iz zaprtih dvoran na zrak, v gozd, v hribe ...

Gal Gracar,

Preberi več
Drugačna darila za vaše poslovne partnerje!

Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.

Gal Gracar,

Preberi več
Podarite uporabna darila: potovalni pripomočki

Obdarovanje poslovnih partnerjev in strank postaja podobno obdarovanju družinskih članov, kajne? Težko je, včasih ne vemo niti kaj kupiti, kaj šele da bi poskrbeli, da bo darilo dejansko uporabno. No, ampak prav uporabnost darila je tista, ki bi morala bi

Gal Gracar,

Preberi več
Personalizirano darilo je bolj učinkovito

Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...

7. november, 2017

Preberi več
TOP 10 poslovnih daril!

Še niste naročili svojih novoletnih poslovnih daril? Niste edini ... ste pa med redkimi;) V tokratnem IDE.trendu smo vam za vzpodbudo in ideje pripravili...

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

25. 7. 2017

Samouničljive NFC nalepke

NFC oznake nam pogosto služijo kot način identifikacije posameznih izdelkov. Težava nastane, kadar oznako premestimo na drug izdelek ali lokacijo, pri tem pa se informacije, ki jih NFC oznaka ponuja ne spremenijo in tako postanejo napačne.

Preberi več

3. 8. 2017

Nasvet strokovnjaka: Dodaten plus identifikacijske opreme

Identifikacijski (ID) dodatki obsegajo od različnih vrst akreditacijskih kartic, zaščitnih ovitkov in ovratnih trakov, do zapestnic, hologramskih nalepk in promocijskih priponk. S pomočjo različnih vrst identifikacije običajno...

Preberi več

26. 11. 2020

Črni petek pri IDentiksu!

ČRNI PETEK PRI IDENTIKSU! Izkoristite posebne popuste pri naročilu vaših prednovoletnih darilc, promocijskih materialov in mask iz pralnega materiala. Kar -30% na vsako naročilo iz našega novoletnega kataloga in -20% na visokokvalitetne pralne maske i

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}