7. november, 2017
Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob zaključku poslovnega ali koledarskega leta. Lahko pa ste ob obdarovanju tudi malce bolj inovativni – personalizirano darilo uporabite kot alternativno poslovno vizitko, kot del prodajnega programa, pa tudi kot sredstvo za promocijo vašega podjetja.
Boljši učinek, če je darilo povezano z vašo dejavnostjo
Številna podjetja za svoja darila izberejo izdelke, ki so močno povezana z njihovo dejavnostjo in odražajo tudi njihove vrednote. S pametno izbiro poslovnega darila namreč obdarovancu omogočite, da pobližje spozna vaše podjetje.
Za primer vzemimo podjetja, ki jim je mar za okolje. Ta bodo lahko izbrala darila iz okolju prijaznih materilov, s tem pa bo odarovanec posredno spoznal tudi to vrednoto svojega poslovnega partnerja.
Pametno izbrano in uporabno darilo lahko obdarovancu pomaga razrešiti tudi vsakodnevne težave, s tem pa lahko dosežete večplastni učinek – zaradi uporabne vrednosti si priborite njegovo spoštovanje, posledično okrepite podobo svojega podjetja ter odprete tudi nov promocijski kanal za vašo blagovno znamko. Predstavljajte si, da vaš poslovni partner powerbank z vašim logotipom uporablja tudi na srečanju z drugimi poslovnimi partnerji ...
Pogoji za personalizacijo
Praktično vsak izdelek je mogoče personalizirati! Izdelek mora imeti le eno ravno podlago, kamor je mogoče natisniti želeno grafiko ali tekst. Na tej točki je od samega materiala in velikosti izbranega izdelka odvisno kakšno vrsto tiska je najprimerneje izbrati. Lesene izdelke je mogoče personalizirati s pomočjo laserske gravure, na tekstilu je možno tkanje ali pa tisk, na PVC materialih je možen t.i. embossing oz. ustvarjanje reliefa, na kovini pa spet drugačna vrsta tiska, ...
Personalizirano poslovno darilo je tako najenostavnejši način, s katerim lahko svojim strankam, poslovnim partnerjem in zaposlenim povemo, da so za nas in naše podjetje ne le zelo pomembni, ampak najpomembnejši.