Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

  • personalizirano darilo
  • grajenje branda
  • dodana vrednost

3. marec, 2017

Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Poslovna darila so pomemben del ohranjanja in vzpostavljanja odnosov s partnerji in strankami. Zakaj pa jih je potrebno tudi personalizirati pa si preberite spodaj.

Ko izbirate poslovna darila imejte v mislih sami sebe


Kaj storite z darilom, ki je generično in ga po možnosti že imate? Tako je … pozabite ga, najpogosteje kar v kotu pisarne. Če pa prejmete pa uporabno in personalizirano darilo pa hitro postane del vašega vsakdana, kajne?

 
Personalizacija darila je obvezna sestavina vsakega visoko kakovostnega darila


Personalizirana darila lahko podarjamo iz različnih razlogov, običajno pa se držimo treh efektivnih ciljev obdarovanja - nagrajujemo svoje stranke, izboljšujemo moralo zaposlenih ali pa oglašujemo svoje podjetje. Ustrezna poslovna darila nam namreč omogočajo povečanje ugleda in prepoznavnosti blagovne znamke in nam omogočajo, da ob minimalnih stroških dosežemo široko množico ljudi. Spoznajte prednosti personaliziranih daril:
 
1. Majhno darilo z vašim logotipom, ki ga bo lahko stranka vedno nosila s seboj, bo za vaše podjetje pomenilo nenehno promocijo, obenem pa vas bo imela taista stranka nenehno v mislih. Torej se bo ob naslednjem nakupu posledično hitreje spomnila na vašo ponudbo ter na vaše podjetje …


2. Personalizirano darilce lahko postane tudi vaša alternativna poslovna vizitka. Promocijski izdelki so namreč na voljo v številnih zabavnih, kreativnih in uporabnih oblikah – zakaj ne bi na unikaten način zapisali tudi vaših kontaktnih podatkov?


3. Darilo lahko povežete s svojo poslovno idejo in vrednotami. Podarite nekaj kar je močno povezano z vašim poslom, izdelki, storitvami ali pa vašim mišljenjem in vrednotami podjetja. Na ta način se tudi strankam predstavite na način, ki sem vam zdi najbolj pomemben.


4. S prejemom personaliziranega darila se bo vaša stranka počutila dobrodošlo in zaželeno, predvsem pa spoštovano. Vsi namreč uživamo v majhnem osebnem stiku, ki nam ga nudijo naše najljubše blagovne znamke. Prav tako pa je lahko prav personalizirano darilo tista malenkost, ki stranko le prepriča, da ponovno pride k vam…


5. Med neskončnim naborom daril, ki omogočajo tudi možnost personalizacije in brandiranja, boste zagotovo našli malo pozornost, ki bo za vas in vaše obdarovance najbolj primerna – izbirajte med klasičnimi darili (npr.  pisalo, beležka, majica, dežnik, antistresni pripomočki), tehničnimi izdelki (npr. powerbank, USB ključki in kartice), unikatnimi ali sladkimi darili, ali pa celo večfunkcionalnimi darili (npr. švicarska kartica).



Darila pripomorejo k rasti vaše blagovne znamke


V poslovnem svetu nikakor ne moremo zanikati pomembnosti in vrednosti personaliziranega poslovnega darila za razvoj in rast blagovne znamke - in poslovno obdarovanje je vsekakor dobra strategija. Personalizirano poslovno darilo je namreč najenostavnejši način, s katerim lahko svojim strankam, poslovnim partnerjem in zaposlenim povemo, da so za nas  in naše podjetje ne le zelo pomembni, ampak najpomembnejši.



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Anja Pirc

Grafična oblikovalka & Proizvodnja

25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Sejem promocijskih daril PSI 2017

Sejma PSI se je udeležilo več kot 988 razstavljalcev. In če za industrijo promocijskih daril velja, da je vedno noro kreativna in inovativna, so letos razstavljalci ponovno potrdili ta resnični stereotip. Vas zanima nekaj primerov?

Jasna Triller,

Preberi več
RFID za vsakodnevne (poslovne) aktivnosti

10. marec, 2017

Preberi več
3D očala za noro video izkušnjo

22. marec, 2017

Preberi več
Multiuporabne PVC kartice

Tina Logar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

10. 10. 2017

Z darilno kartico do večje prodaje

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...

Preberi več

31. 1. 2017

RFID – tehnologija preteklosti in prihodnosti

Prva poznana uporaba identifikacije preko radijskih frekvenc (danes poznano kot RFID rešitve) se je zgodila še v času 2. svetovne vojne, ko so nemški, japonski, ameriški in britanski kontrolorji radarje uporabljali za prepoznavo približujočih se letal, ko

Preberi več

14. 9. 2023

Interaktivne vizitke NFC

Interaktivne vizitke NFC (Near Field Communication) so sodoben in inovativen način za izmenjavo kontaktnih informacij in sodelovanje s potencialnimi strankami ali partnerji. Te digitalne vizitke izkoriščajo tehnologijo NFC za bolj priročno, nepozabno i

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}