Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
Preberi več19. 9. 2017
Poslovna darila so pomemben del ohranjanja in vzpostavljanja odnosov s partnerji in strankami. Zakaj pa jih je potrebno tudi personalizirati pa si preberite spodaj.
Kaj storite z darilom, ki je generično in ga po možnosti že imate? Tako je … pozabite ga, najpogosteje kar v kotu pisarne. Če pa prejmete pa uporabno in personalizirano darilo pa hitro postane del vašega vsakdana, kajne?
Personalizirana darila lahko podarjamo iz različnih razlogov, običajno pa se držimo treh efektivnih ciljev obdarovanja - nagrajujemo svoje stranke, izboljšujemo moralo zaposlenih ali pa oglašujemo svoje podjetje. Ustrezna poslovna darila nam namreč omogočajo povečanje ugleda in prepoznavnosti blagovne znamke in nam omogočajo, da ob minimalnih stroških dosežemo široko množico ljudi. Spoznajte prednosti personaliziranih daril:
1. Majhno darilo z vašim logotipom, ki ga bo lahko stranka vedno nosila s seboj, bo za vaše podjetje pomenilo nenehno promocijo, obenem pa vas bo imela taista stranka nenehno v mislih. Torej se bo ob naslednjem nakupu posledično hitreje spomnila na vašo ponudbo ter na vaše podjetje …
2. Personalizirano darilce lahko postane tudi vaša alternativna poslovna vizitka. Promocijski izdelki so namreč na voljo v številnih zabavnih, kreativnih in uporabnih oblikah – zakaj ne bi na unikaten način zapisali tudi vaših kontaktnih podatkov?
3. Darilo lahko povežete s svojo poslovno idejo in vrednotami. Podarite nekaj kar je močno povezano z vašim poslom, izdelki, storitvami ali pa vašim mišljenjem in vrednotami podjetja. Na ta način se tudi strankam predstavite na način, ki sem vam zdi najbolj pomemben.
4. S prejemom personaliziranega darila se bo vaša stranka počutila dobrodošlo in zaželeno, predvsem pa spoštovano. Vsi namreč uživamo v majhnem osebnem stiku, ki nam ga nudijo naše najljubše blagovne znamke. Prav tako pa je lahko prav personalizirano darilo tista malenkost, ki stranko le prepriča, da ponovno pride k vam…
5. Med neskončnim naborom daril, ki omogočajo tudi možnost personalizacije in brandiranja, boste zagotovo našli malo pozornost, ki bo za vas in vaše obdarovance najbolj primerna – izbirajte med klasičnimi darili (npr. pisalo, beležka, majica, dežnik, antistresni pripomočki), tehničnimi izdelki (npr. powerbank, USB ključki in kartice), unikatnimi ali sladkimi darili, ali pa celo večfunkcionalnimi darili (npr. švicarska kartica).
V poslovnem svetu nikakor ne moremo zanikati pomembnosti in vrednosti personaliziranega poslovnega darila za razvoj in rast blagovne znamke - in poslovno obdarovanje je vsekakor dobra strategija. Personalizirano poslovno darilo je namreč najenostavnejši način, s katerim lahko svojim strankam, poslovnim partnerjem in zaposlenim povemo, da so za nas in naše podjetje ne le zelo pomembni, ampak najpomembnejši.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Grafična oblikovalka & Proizvodnja
25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.
Sejma PSI se je udeležilo več kot 988 razstavljalcev. In če za industrijo promocijskih daril velja, da je vedno noro kreativna in inovativna, so letos razstavljalci ponovno potrdili ta resnični stereotip. Vas zanima nekaj primerov?
Jasna Triller,
Preberi več19. 9. 2017
Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
Preberi več25. 3. 2020
Zaščitite svoj obraz, usta in nos proti virusom in bakterijam z našimi 4- plastnimi (KN95) zaščitnimi maskami!
Preberi več22. 9. 2017
Predsedniška kampanja je v polnem teku, volitve pa se nezadržno bližajo. Ste že nagovorili svoje volivce?
Preberi več