Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Skoraj neopazna registracija na stotine udeležencev

6. september, 2016

V čem je trik? Gre za identifikacijo s pametnim telefonom ali kartico, ki uporablja tehnologijo RFID (UHF oziroma NFC). Udeleženec se torej prijavi na dogodek, dobi čip in potem se lahko na dogodku brez ovir giblje, organizator pa ima zaradi prostostoječih čitalcev/terminalov/anten kljub temu vse podatke o tem, kdo je in katerih aktivnosti/predavanj se je udeležil. V primeru uporabe nalepk NFC je treba le te približati čitalcu, v primeru UHF pa je dovolj le korak mimo čitalca. Podatki se »online« prenašajo v osnovno bazo udeležencev in tako smo vsak trenutek seznanjeni s tem, koliko oseb je v določenem prostoru oz. je bilo registriranih.
 



Registracija z brezkontaktno RFID tehnologijo na dogodku Ključ do rešitev 2014

23. in 24 oktobra je v Portorožu potekal dvodnevni dogodek IBM SlovenijaVeč kot 1000 udeležencev je bilo, gneče pri našem registracijskem pultu pa nobene. Razlog? Registracija z brezkontaktno RFID tehnologijo. Sodelovali smo z agencijo New Moment in njihova vodja projektov Glorija Petek ga je takole ocenila: »Za sodelovanje s podjetjem IDentiks kartični sistemi d.o.o. smo se odločili, ker ste trenutno edini ponudniki takšne storitve, kot smo jo potrebovali – torej registracije in sledenja udeležencem na dogodku preko brezkontaktnega RFID sistema. Pri sodelovanju z vami nam je bilo najbolj všeč, da ste bili zelo odzivni, vaše reakcije so bile hitre, kar je bilo za nas zelo pomembno, saj je bilo treba sprejemati odločitve v zelo kratkem času. Sicer pa so tudi udeleženci dogodka Ključ do rešitve 2014 IBM Slovenija opazili napredek, saj je registracija potekala veliko hitreje kot na prejšnjih dogodkih. Prav zato bi vsekakor želeli znova sodelovati z vami.«


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške

3. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

7. 11. 2017

Personalizirano darilo je bolj učinkovito

Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...

Preberi več

25. 9. 2018

Digital vs. analog: postavite uspešno komunikacijsko strategijo

Ena izmed najpogostejših napak pri organizaciji dogodka je pomanjkljiva komunikacija pred dogodkom. Sledite časovnici dobre komunikacijske prakse.

Preberi več

17. 3. 2017

Brezskrben dogodek v 5 korakih

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}