Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...
Preberi več5. 2. 2018
V čem je trik? Gre za identifikacijo s pametnim telefonom ali kartico, ki uporablja tehnologijo RFID (UHF oziroma NFC). Udeleženec se torej prijavi na dogodek, dobi čip in potem se lahko na dogodku brez ovir giblje, organizator pa ima zaradi prostostoječih čitalcev/terminalov/anten kljub temu vse podatke o tem, kdo je in katerih aktivnosti/predavanj se je udeležil. V primeru uporabe nalepk NFC je treba le te približati čitalcu, v primeru UHF pa je dovolj le korak mimo čitalca. Podatki se »online« prenašajo v osnovno bazo udeležencev in tako smo vsak trenutek seznanjeni s tem, koliko oseb je v določenem prostoru oz. je bilo registriranih.
Registracija z brezkontaktno RFID tehnologijo na dogodku Ključ do rešitev 2014
23. in 24 oktobra je v Portorožu potekal dvodnevni dogodek IBM Slovenija. Več kot 1000 udeležencev je bilo, gneče pri našem registracijskem pultu pa nobene. Razlog? Registracija z brezkontaktno RFID tehnologijo. Sodelovali smo z agencijo New Moment in njihova vodja projektov Glorija Petek ga je takole ocenila: »Za sodelovanje s podjetjem IDentiks kartični sistemi d.o.o. smo se odločili, ker ste trenutno edini ponudniki takšne storitve, kot smo jo potrebovali – torej registracije in sledenja udeležencem na dogodku preko brezkontaktnega RFID sistema. Pri sodelovanju z vami nam je bilo najbolj všeč, da ste bili zelo odzivni, vaše reakcije so bile hitre, kar je bilo za nas zelo pomembno, saj je bilo treba sprejemati odločitve v zelo kratkem času. Sicer pa so tudi udeleženci dogodka Ključ do rešitve 2014 IBM Slovenija opazili napredek, saj je registracija potekala veliko hitreje kot na prejšnjih dogodkih. Prav zato bi vsekakor želeli znova sodelovati z vami.«
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi večOptimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...
Gal Gracar,
Preberi večUčinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške
3. marec, 2017
Preberi večBeleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
19. september, 2017
Preberi več5. 2. 2018
Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...
Preberi več16. 5. 2022
Z največjim veseljem smo se družili z vami in predstavili najnovejše trende poslovnih in promocijskih daril, pomen personalizacije in pravega izbora daril ter najbolj udarna promocijska darila, ki bodo pri vaših strankah in poslovnih partnerjih zagotovo p
Preberi več31. 8. 2018
Pisarniški set v obliki legokock, USB ključki, ki so v resnici rubikove kocke, obesek za ključe proti stresu … trg preplavljajo igriva poslovna darila. Zakaj igrivost postaja resen posel?
Preberi več