Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

16. marec, 2017

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«)  dogodka? Koliko poslušalcev je prišlo na posameznega predavatelja? Koliko časa so udeleženci ostali v dvorani? Takšne informacije so namreč lahko zelo koristne pri organizaciji naslednjega dogodka.

Digitalna doba je prinesla številne prednosti pri optimizaciji našega vsakdanjega življenja. Vse hitrejša  postaja tudi digitalizacija dogodkov. Organizacija bo tako vse bolj poenostavljena, pregledna in povezljiva.

Vsi smo se namreč že kdaj znašli v dolgi čakalni vrsti in si želeli čim prej priti na vrsto. Ali pa smo bili organizatorji dogodka pa nas je zanimalo, kakšna je bila izkušnja udeležencev.

To je bila pri Identiksu tudi motivacija, da smo razvili rešitev, ki bi poenostavila organizacijo dogodka,  izničila čakalne vrste in nam ponudila verodostojen odziv (oz. feedback), kaj se na dogodkih dogaja. 

Kaj je ID.Conference? 

Z namenom, da dogodek postane prijazen tako udeležencem kot organizatorjem, smo razvili storitev ID.Conference. Projekt je bil tudi del programa startup v ABC Pospeševalniku.

ID.Conference je celovita podpora pri organizaciji dogodkov. Omogoča hitro in transparentno akreditacijo udeležencev na dogodku. Storitev praktično izniči dolge vrste s predhodno prijavo in hitrim beleženjem. Vseskozi pa podatke shranjuje v oblačni sistemStoritev vam tako prihrani tudi dragoceni čas in denar.

Kliknite za predstavitveno spletno stran ID.Conference.

 

Kako deluje ID.Conference?

ID.Conference vsebuje elektronski UHF RFID modul, ki smo ga razvili skupaj s Fakulteto za elektrotehniko in nam omogoča hitro beleženje udeležencev na vhodu. Zbrane informacije nato strnemo v poročilo in ga ponudimo organizatorju, da z analizo podatkov preuči, kaj se dogajalo na dogodku in kako ga lahko morebiti še izboljša.

 

ID.Conference »step by step«:

1. Udeleženec se predhodno prijavi na dogodek

2. Sistem v oblaku shrani njegove podatke

3. Na dogodku hitro prejme akreditacijo, saj so podatki udeleženca že shranjeni v oblaku

4. UHF Modul postavljen pred vhodom zaznava akreditacije. Zelena pomeni prost prehod, medtem ko rdeča pomeni, da je prehod zavrnjen. Prehodi so sedaj tekoči. Podatki se shranjujejo v oblak.

5. Po dogodku organizator prejme poročilo na katerem so podatki o interakciji udeležencev na dogodku. Poročilo je »feedback« vašega dogodka, ki vam nudi informacije ter vam pomaga pri morebitnih izboljšavah, dodatkih.

 

 

 

Zakaj ID.Conference?

ID.Conference je popolna rešitev za hitro registracijo in analizo dogodka.  Storitev omogoča, da prihranite na osebju, zbirate podatke o udeležencih v realnem času, analizirate uspešnost vašega dogodka ter ponudite prilagojen »feedback« za posameznega predavatelja.

Prehod na digitalno ne bo le poenostavil vašega organizacijskega procesa, ampak prinesel tudi prednost zajemanja podatkov, ki so pomemben del izkušnje. 

 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
ID kartice so še zelo 'in'

Največji svetovni kartični sejem Cartes se je letos prvič preselil v Cannes, s tem pa prinesel tudi eno veliko in dobrodošlo spremembo – združil se je s sejmom Trustech, ki je osredotočen predvsem na identifikacijo, plačevanje in varnost.

3. januar, 2017

Preberi več
RFID za vsakodnevne (poslovne) aktivnosti

10. marec, 2017

Preberi več
Biorazgradljiva identifikacija

Tina Logar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

9. 5. 2017

Prednosti re-writable kartic

HID Fargo tiskalniki omogočajo tudi ponoven potisk obstoječih kartic – nadvse uporabna rešitev, ki ni le okoljevarstvena, temveč bo vašemu podjetju prihranila tudi...

Preberi več

17. 3. 2017

Brezskrben dogodek v 5 korakih

11. 3. 2017

Uniorjevo orodje z RFID

S podjetjem Unior smo letošnjo jesen zapluli v vode samodenjega sledenja orodja. Vodnilni v podjetju so se namreč odločili, da želijo svojim strankam omogočiti enostavno sledenje in nadzor nad orodjem s pomočjo UHF oznak in anten.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}