S približevanjem poletnih dni se spreminja tudi 'vsebina' primernih poslovnih in promocijskih daril ... imate za vroče mesece že naročena ustrezna?
Preberi več8. 5. 2017
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka? Koliko poslušalcev je prišlo na posameznega predavatelja? Koliko časa so udeleženci ostali v dvorani? Takšne informacije so namreč lahko zelo koristne pri organizaciji naslednjega dogodka.
Digitalna doba je prinesla številne prednosti pri optimizaciji našega vsakdanjega življenja. Vse hitrejša postaja tudi digitalizacija dogodkov. Organizacija bo tako vse bolj poenostavljena, pregledna in povezljiva.
Vsi smo se namreč že kdaj znašli v dolgi čakalni vrsti in si želeli čim prej priti na vrsto. Ali pa smo bili organizatorji dogodka pa nas je zanimalo, kakšna je bila izkušnja udeležencev.
To je bila pri Identiksu tudi motivacija, da smo razvili rešitev, ki bi poenostavila organizacijo dogodka, izničila čakalne vrste in nam ponudila verodostojen odziv (oz. feedback), kaj se na dogodkih dogaja.
Z namenom, da dogodek postane prijazen tako udeležencem kot organizatorjem, smo razvili storitev ID.Conference. Projekt je bil tudi del programa startup v ABC Pospeševalniku.
ID.Conference je celovita podpora pri organizaciji dogodkov. Omogoča hitro in transparentno akreditacijo udeležencev na dogodku. Storitev praktično izniči dolge vrste s predhodno prijavo in hitrim beleženjem. Vseskozi pa podatke shranjuje v oblačni sistem. Storitev vam tako prihrani tudi dragoceni čas in denar.
Kliknite za predstavitveno spletno stran ID.Conference.
ID.Conference vsebuje elektronski UHF RFID modul, ki smo ga razvili skupaj s Fakulteto za elektrotehniko in nam omogoča hitro beleženje udeležencev na vhodu. Zbrane informacije nato strnemo v poročilo in ga ponudimo organizatorju, da z analizo podatkov preuči, kaj se dogajalo na dogodku in kako ga lahko morebiti še izboljša.
ID.Conference »step by step«:
1. Udeleženec se predhodno prijavi na dogodek
2. Sistem v oblaku shrani njegove podatke
3. Na dogodku hitro prejme akreditacijo, saj so podatki udeleženca že shranjeni v oblaku
4. UHF Modul postavljen pred vhodom zaznava akreditacije. Zelena pomeni prost prehod, medtem ko rdeča pomeni, da je prehod zavrnjen. Prehodi so sedaj tekoči. Podatki se shranjujejo v oblak.
5. Po dogodku organizator prejme poročilo na katerem so podatki o interakciji udeležencev na dogodku. Poročilo je »feedback« vašega dogodka, ki vam nudi informacije ter vam pomaga pri morebitnih izboljšavah, dodatkih.
ID.Conference je popolna rešitev za hitro registracijo in analizo dogodka. Storitev omogoča, da prihranite na osebju, zbirate podatke o udeležencih v realnem času, analizirate uspešnost vašega dogodka ter ponudite prilagojen »feedback« za posameznega predavatelja.
Prehod na digitalno ne bo le poenostavil vašega organizacijskega procesa, ampak prinesel tudi prednost zajemanja podatkov, ki so pomemben del izkušnje.
Največji svetovni kartični sejem Cartes se je letos prvič preselil v Cannes, s tem pa prinesel tudi eno veliko in dobrodošlo spremembo – združil se je s sejmom Trustech, ki je osredotočen predvsem na identifikacijo, plačevanje in varnost.
3. januar, 2017
Preberi več8. 5. 2017
S približevanjem poletnih dni se spreminja tudi 'vsebina' primernih poslovnih in promocijskih daril ... imate za vroče mesece že naročena ustrezna?
Preberi več5. 4. 2020
Sedaj imamo na zalogi tudi medicinske vinyl rokavice priznane blagovne znamke INTCO, medicinske tovarne. Imajo vse potrebne standarde in certifikate, primerne za uporabo v zdravstvenih ustanovah ali za osebno uporabo. Dobavljivo samo v obliki paketa
Preberi več3. 7. 2018
Ste že na dopustu, ali pa se tja odpravljate? Predstavljajte si sproščeno večerjo na plaži, kjer pa ob končnem računu poravnate še strošek, ki vam ga je na bančno kartico 'naložil' RFID nepridiprav.
Preberi več