Danes je že običajno, da imamo skoraj vsi v lasti brezstične kartice - med katerimi gotovo izstopa bančna kartica. Veliko uporabnikov pa se v celoti ne zaveda...
Preberi več1. 3. 2018
Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav ...
Ste tudi vi opazili, da je število dogodkov v Sloveniji vsako leto večje? Organizatorji so tako vedno v tekmi s časom in obveznostmi za promocijo dogodka. Optimizacija organizacije je zato zelo pomembna, saj prihrani čas in trud, obenem pa dobra organizacija dvigne tudi nivo dogodka in zadovoljstvo udeležencev. Spletne prijave so eden od načinov kako vaš dogodek lahko dvignete na novo raven. Zato prenesite svoje predkonferenčne komunikacije na splet ... spodaj preberite kako in zakaj!
1. Enostavna in hitra registracija za vse udeležence
Papirnate prijave običajno zahtevajo tisk in izpolnjevanje formularja s podatki ter pošiljanje oz. celo fizično oddajo formularja organizatorju. Spletne prijave močno olajšajo celoten postopek prijave. V spletni prijavi lahko zahtevate le tiste podatke, ki jih zares potrebujete za posamezno ciljno skupino, prijavni obrazec lahko pripravite tako, da je vizualno skladen s spletno stranjo vašega dogodka, poleg tega pa podatki iz obrazca z le enim klikom pristanejo v vaši podatkovni bazi.
2. Avtomatizirana potrdila o prijavi
Če za običajno papirnato pošto velja, da v eno smer potuje dva dni, potem iz prakse veste, da je spletna pošta vsaj malce hitrejša. Spletne prijave na dogodke običajno omogočajo takojšnje avtomatizirano sporočilo o potrditvi prijave na dogodek in plačilu kotizacije. Tovrstna povratna sporočila so za udeležnce dobrodošla, saj tako vedno vedo pri katerem koraku prijave se nahajajo. Obenem pa zmanjšajo tudi administrativne obremenitve organizatorja.
3. Varnost podatkov na spletu
Spletne prijave omogočajo številni ponudniki, ampak na plečih organizatorja je, da izbere takšnega, s katerim bo svojim udeležencem zagotovil varno spletno prijavo. Ko enkrat izberete pravega bodo vsi podatki vaših udeležencev na varnem – v zavarovanih in zakodiranih bazah bodo celo bolj na varnem, kot če bi prijave izvajali v papirnati obliki …
4. Poročila v realnem času
Ena od najpogostejših težav za organizatorje je, da do zadnjega trenutka registracij ne vedo koliko ljudi bo zares prišlo na dogodek. Sprejemanje papirnatih prijav v zadnjih dneh odprtih prijav je le še dodatna obremenitev za administrativno ekipo. Spletni prijavni in registracijski sistem zagotavlja, da se podatki v vaši bazi udeležencev osvežujejo v realnem času – tako boste natančno vedeli koliko ljudi pride ter kaj vse potrebujete, da jih boste lahko primerno sprejeli na dan dogodka.
5. Manj papirja = zdravo okolje
Zadnji in vsekakor pomemben razlog za izbor spletnih prijav in registracij pa je skrb za okolje. Spletne prijave in komunikacija preko spleta ne zahtevata papirnatih seznamov, formularjev in potrdil. In manj porabljenega papirja je le eden od korakov k bolj zdravemu okolju. Ne le, da boste vi postali bolj ‘zelena blagovna znamka’, tudi vašega dogodka se bo prijel dober eko sloves.
Ker se vedno več ljudi že zelo dobro znajde na spletu, v bistvu ni več razloga, da ne bi prijav na vaš naslednji dogodek preselili na splet ter s tem olajšali svoje delo ter prijavne obveznosti vaših udeležencev. Zato čimprej spoznajte tudi ID.conference – Identiksov sistem spletnih prijav in sledenja udeležencev na raznovrstnih dogodkih.
Za več informacij nam pišite na info@identiks.si.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Prodaja
Študent Poslovne informatike na Visoki šoli za poslovne vede. Kot podpora prodaji se je IDentiksu pridružil junija 2016. Svoje veščine komuniciranja preko telefona je osvojil že v klicnem centru Adriatic Slovenica, v Identiksu pa se izpopolnjuje tudi na področju prodaje. Je vedno optimističen, vztrajen in pripravljen na izzive.
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi več1. 3. 2018
Danes je že običajno, da imamo skoraj vsi v lasti brezstične kartice - med katerimi gotovo izstopa bančna kartica. Veliko uporabnikov pa se v celoti ne zaveda...
Preberi več27. 6. 2018
Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...
Preberi več11. 3. 2017
S podjetjem Unior smo letošnjo jesen zapluli v vode samodenjega sledenja orodja. Vodnilni v podjetju so se namreč odločili, da želijo svojim strankam omogočiti enostavno sledenje in nadzor nad orodjem s pomočjo UHF oznak in anten.
Preberi več