Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Brezskrben dogodek v 5 korakih

  • prijava in plačilo preko spleta
  • akreditiranje in digitalna registracija
  • izdaja in dotisk akreditacij
  • sledljivost udeležencev - on time
  • zaključno poročilo

17. marec, 2017

Brezskrben dogodek v 5 korakih

Kako doseči brezskrbnost? Z učinkovitim sistemom registracije, ki bo nadomestil papirnate sezname, zagotovil transparentno vodenje registracij in optimiziral dolge čakalne vrste … vendar pa brezskrbnost lahko doživljamo tako skozi oči organizatorja kot udeleženca.

Ker je zadovoljstvo udeleženca  na prvem mestu ciljev dogodka - brez udeležencev namreč naslednjega dogodka ne bo - si mora postaviti in predvsem odgovoriti na številna ključna vprašanja. Vi že imate odgovore?

  • Ali ima udeleženec preprosto prijavno možnost za udeležbo dogodka?
  • Kako bo koordiniral in se spopadal z gnečo pri sami akreditaciji udeležencev?
  • Kako jih bo usmerjal?
  • Koliko udeležencev posluša posamezno predavanje in katero vsebino posluša posamezni udeleženec (kadar je udeležencem ponujeno več vzporednih sekcij)?
  • Kaj si misli o predavanjih in predavatelju, kakšno dodano vrednost mu prinašajo?
  • Ali sploh vemo kdo so naši kupci oziroma udeleženci?
  • Kakšno uporabniško izkušnjo je kupec oziroma udeleženec sploh imel?
  • Ali želijo še dodatne/nadaljnje informacije oziroma so morda udeleženci pričakovali kaj drugega?
  • Katere so tiste tematike, ki bi jih v prihodnosti zanimale?

IDE.Konferenca je rešitev za pridobivanje odgovorov na vsa ta vprašanja - omogoča namreč transparentno in hitro vodenje prijav, registracij ter sledenja na dogodkih

5 enostavnih korakih vas bo pripeljala do uspešne celovite izvedbe registracijskega postopka na promocijskih dogodkih, izobraževanjih, konferencah, prireditvah, protokolarnih dogodkih … omogoča pa tudi pregled nad vsemi pridobljenimi informacijami:

  1. Udeležencem omogoča prijavo in plačilo preko spleta. Na podlagi prijave udeleženec na e-naslov prejme potrditev in identifikacijsko črtno ali QR kodo. Lahko naloži tudi svojo fotografijo.
  2. Omogoča digitalni vnos prijavljenih, akreditiranje in digitalno registracijo udeležencev s klasičnimi (črtna koda, QR koda) ali najnaprednejšimi tehnologijami (RFID UHF), ki samodejno zaznava udeležence ob odsotnosti osebja.
  3. Podpira izdajo in dotisk akreditacij na dogodku (omogočamo celotni najem ekipe ali najem opreme).
  4. Kontrolira vstop, beleži prisotnost ter omogoča sledljivost udeležencev.
  5. Z online ali offline delovanjem omogoča spremljanje vseh podatkov in dovoljenj - pri online tudi v realnem času spremljate kdo je na katerem predavanju poslušal koga in koliko časa. Po dogodku pa organizator prejme tudi zaključno poročilo v obliki grafov ali tabel.

 

Ker je vsak dogodek drugačne narave, z drugačnim ciljem in drugačnimi karakteristikami, pa je tudi rešitev IDE.konferenca povsem prilagodljiva - omogoča rešitve povsem po meri ali le izvedbo posameznih storitev akreditacije in registracije na dogodkih …

Kot pravi Jasna Triller, direktorica IDentiksa, »izhodišče za načrtovanje dogodka je vedno naročnikova potreba in kaj so njihovi največji izzivi na dogodk - ti pa so zelo različni; npr. zmeda pri prijavah, gneča na registraciji, ogromno časa za pregled plačil, potreba po znižanju stroškov dodatnega osebja in hostes, transparentnost, pomanjkanje časa, želia po ličnih akreditacijah, prepoznavanje najljubših predavanj, zvestoba udeležencev, večanje števila udeležencev, …«

Na tej povezavi spoznajte vse procese in orodja, ki sestavljajo rešitev IDE.konferenca.



Preberite tudi
Multiuporabne PVC kartice

Tina Logar,

Preberi več
3D očala za noro video izkušnjo

22. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

2. 11. 2017

Bodite unikatni ...

Če še niste naročili daril za letošnje praznične dni – da, male pozornosti za sodelavce, stranke, partnerje, naročnike in obdarovanje Dedka Mraza in Božička – še niste prepozni. Ampak prav dolgo čakat pa tudi ni več fajn ;) Še posebej, če želite...

Preberi več

18. 3. 2020

Preventivne zaščitne maske za obraz so sedaj na voljo pri nas!

Preventivne zaščitne maske za obraz so sedaj na voljo pri nas! Potrebujete zaščitne maske zase, svoje bližnje in svoje zaposlene? Naročite jih in si zagotovite zalogo!

Preberi več

2. 2. 2018

Osnovni pripomočki za 100% delo

Najuspešnejši imajo vedno pri sebi najbolj pomembne stvari – za zapis informacij, dostop do interneta, hitre preračune. Preberite katere osnovne predmete je vedno smiselno imeti s seboj ...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}