V poletnih mesecih vas zagotovo čakajo super dogodki in druženja, kajne? Ne pozabite pa tudi na organizacijski del, npr. pregled nad udeleženci ter podporna orodja za registracijo in akreditiranje vseh udeležencev.
Preberi več1. 6. 2017
RFID (radio frequency identification) tehnologija, ki omogoča brezstično identifikacijo in tudi plačevanje je že dobro prežela našo realnost. Najdemo jo v številih aplikacijah ter za optimizacijo procesov ali pa dostopov v poslovne prostore. Ampak ali je res dodobra izkoriščen njen polni potencial?
Možnosti uporabe
Iznajdljivi menedžerji so RFID tehnologijo že implementirali v svoje procese, pa naj bo to v trgovini, v marketinške namene, za sledljivost uniform v hotelih, v pisarnah ali pa v skladiščih. RFID se je namreč izkazal kot odlično orodje za sledljivost polizdelkov, izdelkov pa tudi orodja.
V tokratnem članku pregledujemo inovativno uporabo v trgovinah z oblačili ...
Spoznajte pa tudi druge načine, kako lahko RFID tehnologije uporabite v svojem poslu ...
Nova inventura
V modni industriji naj bi se po raziskavi iz leta 2016 uporaba RFID oznak v le dveh letih več kot podvojila. RFID oznake so namreč trgovci pričeli nameščati skupaj z oznakami kar na vsak kos oblačila. S tem lahko zagotovijo realno informacijo o tem, ali je posamezen kos oblačila dejansko tudi v njihovi trgovini, oz. kje točno se skriva (npr. v kupu oblačil v garderobi).
Online = offline
Ker RFID oznake omogočajo natančen pregled nad vsemi kosi oblačil, ki jih ima fizična trgovina na zalogi tako tudi informacije na spletu postanejo zelo natančne. Vsi podatki so namreč vodeni oz. črpani iz skupne baze, kar pomeni da ne nastaja več razlik med količinami. Navedeni način dela je nadvse pomemben predvsem v trgovinah, ki svojim strankam omogočajo spletni nakup in osebni prevzem.
Pomoč zaposlenim
Prednosti, ki jo ponuja RFID oznaka seže tudi na vsakdanje delo zaposlenih v trgovini. Posameznih oblačil v določeni številki, barvi ali materialu namreč ne iščejo več ročno v skladišču ali na policah, temveč s pomočjo RFID oznake in čitalca sprva le preverijo, ali je želeno oblačilo sploh na zalogi.
Napredni kreativni RFID sistemi za sledenje - stropni senzorji
Prvi uporabniki RFID tehnologije sedaj že iščejo nove načine uporabe tako RFID kot povezanih tehnologij. Predstavljen je bil tudi že sistem stropnih senzorjev, ki so razporejeni po celotni trgovini, ter tako sledijo premikom posameznega kosa oblačila. Na eni strani tovrsten sistem preprečuje kraje, vendar pa trgovcem omogoča tudi vpogled v to, zakaj se določen kos oblačila ne prodaja (npr. je velikorat prinešen v garderobo, vendar redko kupljen).
Vsekakor je namen optimizacije poslovanja z RFID izboljšanje uporabniške izkušnje kupcev ter posledično povečanje prodaje. Vendar je najbolj zanimivo prav to, kakšne informacije nam nudi, če jih le znamo poiskati in razumeti.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Grafična oblikovalka & Proizvodnja
25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.
Raziskave kažejo, da se bo trg RFID tehnologije do leta 2020 povečal za več kot 100 % glede na stanje leta 2012. Temu bo najbolj botrovala potreba po...
11. maj, 2017
Preberi večV podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja...
11. maj, 2017
Preberi večPreberite kako smo z RFID čitalci omogočili enostaven dostop za starše ter pregleden sistem prisotnosti za vodje otroškega družabnega centra Mala ulica
21. april, 2017
Preberi večRfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...
15. maj, 2017
Preberi večV Danskem mestu Aarhus izvajajo pilotno študijo, kjer so v središču pozornosti kolesarji. Na kolesa namreč...
24. maj, 2017
Preberi več1. 6. 2017
V poletnih mesecih vas zagotovo čakajo super dogodki in druženja, kajne? Ne pozabite pa tudi na organizacijski del, npr. pregled nad udeleženci ter podporna orodja za registracijo in akreditiranje vseh udeležencev.
Preberi več27. 6. 2018
Tudi preko Atlantika so prepoznali prednosti RFID UHF stojal, ki so jih razvili pri ID.Conference. Tehnologija omogoča nezaznavno beleženje udeležencev z RFID akreditacijami v realnem času preko naprednih čitalcev. Partnerji iz ZDA jih bodo uporabili na
Preberi več30. 3. 2018
Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.
Preberi več