Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

3. marec, 2017

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špendevodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške konference, ki je na Obali potekala konec meseca maja. Kakšni so organizacijski izzivi, kako podjetja v strategijo vključujejo tehnološke rešitve ter kako sama izbira najboljša orodja …

Sodelovali ste pri organizaciji tokratne Slovenske marketinške konference. Kakšni so bili največji organizacijski izzivi? 


Največji izziv na konferenci je usklajevanje vseh deležnikov – govornikov, sponzorjev, udeležencev, tehnične in organizacijske ekipe, … ter organizacije dogodkov znotraj dogodka.

Tehnologija močno vpliva na organizacijske aktivnosti. Kako izbirate orodja, ki jih kot obvezna vključujete v svoj organizacijski repertoar? 


Izbiramo jih na podlagi poznavanja ciljnih skupin, glede na »value for money« in glede na dodano vrednost za udeležence in organizatorje.

Ali med slovenskimi podjetji prepoznate interes za nove tehnološke rešitve na organizacijskem področju?


Da, a se mi zdi, da je tu še veliko potenciala.

Napredne tehnološke rešitve (tudi za registracijo udeležencev) so svetovni trend. Kako močno s tem zaostajamo v Sloveniji? Oziroma menite, da je implementacija naprednih rešitev za večino podjetij realna možnost? 


Mislim, da je za večino podjetij implementacija naprednih rešitev vključena v strategijo za (bližnjo) prihodnost. Vpeljevali pa jih bodo postopoma, saj se v podjetjih večinoma še vedno gleda skozi prizmo stroškov in ne toliko kot investicije.

V IDentiksu smo razvili celovito storitev IDE.konferenca z UHF IDE.modulom za samodejno sledenje aktivnosti udeležencev (testirano tudi na zadnji Slovenski marketinški konferenci). Pridobljeni podatki nam pomagajo pri optimizaciji izvedbi dogodka, ki je v teku in hkrati izvedbo naslednjih dogodkov. Kako ocenjujete priložnosti, ki jih nudijo podatki o gibanju udeležencev na samem konferenčnem prostoru? 


Priložnosti zagotovo so, a proces mora biti izveden natančno in v vseh fazah dogodka, da lahko dobiš celostni vpogled v gibanje udeležencev in s tem relevantne podatke za oceno uspešnosti konference ter izvedbo naslednjih konferenc.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

27. 10. 2017

IDE.Wellcheck - z optimizacijo do zadovoljnih strank

Digitalizirajte svoje poslovanje in vodite analizo obiskov vaših strank! IDE.wellcheck je digitalni sistem, ki...

Preberi več

28. 12. 2022

[2022 v retrospektivi] in napoved za leto 2023

Vsak konec nekega obdobja pomeni tudi možnost za pogled nazaj, za refleksijo. Pomembno se je ustaviti in pogledati, kaj smo dobrega naredili, kakšne napake smo naredili, oziroma kje smo »ga polomili« in predvsem, kaj smo se iz tega naučili!

Preberi več

21. 4. 2017

RFID rešitev za igralnico Mala ulica

Preberite kako smo z RFID čitalci omogočili enostaven dostop za starše ter pregleden sistem prisotnosti za vodje otroškega družabnega centra Mala ulica

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}