Nov promocijski katalog je tu! Izbrali smo najlepše in najbolj trendne ideje, s katerimi boste resnično zasijali in navdušili svoje poslovne partnerje ali svoje zaposlene.
Preberi več16. 1. 2020
Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno pridobiti čimveč podatkov o udeležencu, saj lahko s segmentacijo ugotovimo, kdo kaže zanimanje za določena predavanja.
Prihajajo vaši udeleženci na dogodek z različnimi razlogi iz različnih panog in iščejo točno določene kadre za njihovo dejavnost?
Organizator v spletni platformi EventID določi parametre, ki se mu zdijo pomembni za analizo svojega dogodka. Parametri med drugim vklučujejo podjetja, interese, lokacijo, starost, spol, prehrano...
V spletni platformi IDE.Konference bo možen zakup hitrega beleženja akreditacij in udeleženčeve aktivnosti. To smo dosegli z razvojem UHF (Ultra High Frequency) RFID (Radio Frequency Identification) postaja, ki akreditacije zabeleži v oblak. UHF postaje se strateško postavijo po prostoru, kjer se bo dogodek odvijal. Postaje nato beležijo aktivnost udeležencev in podatke, ki so zapisani na akreditaciji udeleženca.
Najpomembnejši podatek je, ali ima udeleženec avtorizan vstop v dvorano (kontrola prehodov). V kolikor ga ima, se lučka na postaji obarva zeleno, v nasprotnem primeru rdeče. UHF postaja lahko zabeleži do 10 akreditacij na sekundo. S tem se čakalne vrste praktično izniči, na vhodih prostorov pa omogoča kontrolo prehodov.
Poenostavljeno povedano, ko udeleženec vstopi v konferenčno dvorano s svojo RFID akreditacijo ga UHF RFID postaja zazna v realnem času in pošlje podatek v oblak. Na akreditaciji so lahko zabeleženi vsi podatki, ki jih je organizator pridobil ob prijavi udeleženca. Tako boste na primer vedeli, kdaj so udeleženci vstopili v dvorano, v kolikšnem številu, s kakšnimi interesi...
Beleženje nudi novo perspektivo tudi pri generiranju novih leadov (op. a. interesantov, potencialnih kupcev...). Organizator bo z beleženjem vedel, kdo je pokazal največ interesa (obiska določenih predavanj) in hkrati imel možnost podatke ponuditi drugim, ki bi si želeli povezati z določenim profilom udeležencev.
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi večTehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje
1. junij, 2017
Preberi večOptimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...
Gal Gracar,
Preberi več16. 1. 2020
Nov promocijski katalog je tu! Izbrali smo najlepše in najbolj trendne ideje, s katerimi boste resnično zasijali in navdušili svoje poslovne partnerje ali svoje zaposlene.
Preberi več1. 12. 2017
Odštevamo zadnje dni pred pričetkom veselega decembra - meseca z največjo gužvo v službah in tudi pri družbah. Upamo, da niste pozabili na darila za svoje zaposlene in poslovne partnerje?
Preberi več22. 9. 2017
Predsedniška kampanja je v polnem teku, volitve pa se nezadržno bližajo. Ste že nagovorili svoje volivce?
Preberi več