Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Kako pomembna je interakcija s kupci?

13. oktober, 2016

Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj in spremembe v nakupovalnih navadah in aktivnostih potrošnikov. Zaradi tehnološkega razvoja namreč programi zvestobe, kjer člani le »zbirajo točke in vnovčijo popuste« ne delujejo več - trgovci morajo stopiti korak naprej.

Ključne ugotovitve


V poročilu so povzeli ključne ugotovitve za razvoj boljše interakcije s kupci ter predvsem dobrega spoznavanja njihovih potreb v določenem trenutku. Ugotovili so namreč, da so potrebne nadgrajene storitve in predvsem tudi nagrade, npr.:

  • Identifikacija kupca v realnem času, kar lahko pripomore k vodeni prodaji na prodajnem mestu
  • Personalizirane nagrade glede na želje, potrebe in preference kupcev
  • Vpeljava igrifikacije (angl. gamification; interakcija, ki z uporabo igre posamezniku približa določen koncept), kot načina vzpodbujanja kupcev in vzpodbujanja socialne interakcije
  • Mobilno sledenje kupcu ter v zameno nagrajevanje in popusti
 

Zanimive statistike BRP poročila:

  1. Programi zvestobe so na prioritetni listi kar 46% trgovcev
  2. 883% trgovcev v naslednjih 5 letih načrtuje identifikacijo kupca s pomočjo uporabe mobilnega telefona ob vstopu v trgovino
  3. 181% trgovcev v naslednjih 5 letih v svojih programih zvestobe načrtuje uporabo igrifikacije
  4. 56% trgovcev v naslednjih 5 letih načrtuje uporabo mobilne aplikacije za zvestobo
 

Celotno poročilo lahko najdete na tej povezavi.



Preberite tudi
Nasvet strokovnjaka: Spoznajte proces izdelave kartice

Termotransferni tiskalniki omogočajo takojšen potisk kartice (DTC – direct to card) in so namenjeni predvsem personalizaciji kartic – dotisku različnih podatkov, imen, številk, črtnih kod, ipd. Njihove glavne prednosti so...

Tanja Peršin,

Preberi več
3 rešitve za uporabne kartice

PVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.

31. maj, 2017

Preberi več
Zelene tehnologije: lesene brezstične NFC kartice

Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

9. 2. 2017

USB dual – USB za pametne telefone in prenosnike!

28. 3. 2018

Anti-skimming = proti brezstični kraji

NFC/RFID brezstična tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevno delovanje, pozitivne rešitve uporabe pa so v porastu. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na...

Preberi več

4. 9. 2017

Dišeče kartice – trajen vtis

Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}