9. 2. 2017
Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj in spremembe v nakupovalnih navadah in aktivnostih potrošnikov. Zaradi tehnološkega razvoja namreč programi zvestobe, kjer člani le »zbirajo točke in vnovčijo popuste« ne delujejo več - trgovci morajo stopiti korak naprej.
Ključne ugotovitve
V poročilu so povzeli ključne ugotovitve za razvoj boljše interakcije s kupci ter predvsem dobrega spoznavanja njihovih potreb v določenem trenutku. Ugotovili so namreč, da so potrebne nadgrajene storitve in predvsem tudi nagrade, npr.:
Zanimive statistike BRP poročila:
Celotno poročilo lahko najdete na tej povezavi.
Termotransferni tiskalniki omogočajo takojšen potisk kartice (DTC – direct to card) in so namenjeni predvsem personalizaciji kartic – dotisku različnih podatkov, imen, številk, črtnih kod, ipd. Njihove glavne prednosti so...
Tanja Peršin,
Preberi večPVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.
31. maj, 2017
Preberi večŠtevilna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.
Gal Gracar,
Preberi več9. 2. 2017
28. 3. 2018
NFC/RFID brezstična tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevno delovanje, pozitivne rešitve uporabe pa so v porastu. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na...
Preberi več4. 9. 2017
Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...
Preberi več