Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Kako pomembna je interakcija s kupci?

13. oktober, 2016

Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj in spremembe v nakupovalnih navadah in aktivnostih potrošnikov. Zaradi tehnološkega razvoja namreč programi zvestobe, kjer člani le »zbirajo točke in vnovčijo popuste« ne delujejo več - trgovci morajo stopiti korak naprej.

Ključne ugotovitve


V poročilu so povzeli ključne ugotovitve za razvoj boljše interakcije s kupci ter predvsem dobrega spoznavanja njihovih potreb v določenem trenutku. Ugotovili so namreč, da so potrebne nadgrajene storitve in predvsem tudi nagrade, npr.:

  • Identifikacija kupca v realnem času, kar lahko pripomore k vodeni prodaji na prodajnem mestu
  • Personalizirane nagrade glede na želje, potrebe in preference kupcev
  • Vpeljava igrifikacije (angl. gamification; interakcija, ki z uporabo igre posamezniku približa določen koncept), kot načina vzpodbujanja kupcev in vzpodbujanja socialne interakcije
  • Mobilno sledenje kupcu ter v zameno nagrajevanje in popusti
 

Zanimive statistike BRP poročila:

  1. Programi zvestobe so na prioritetni listi kar 46% trgovcev
  2. 883% trgovcev v naslednjih 5 letih načrtuje identifikacijo kupca s pomočjo uporabe mobilnega telefona ob vstopu v trgovino
  3. 181% trgovcev v naslednjih 5 letih v svojih programih zvestobe načrtuje uporabo igrifikacije
  4. 56% trgovcev v naslednjih 5 letih načrtuje uporabo mobilne aplikacije za zvestobo
 

Celotno poročilo lahko najdete na tej povezavi.



Preberite tudi
Zelene tehnologije: lesene brezstične NFC kartice

Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.

Gal Gracar,

Preberi več
3 rešitve za uporabne kartice

PVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.

31. maj, 2017

Preberi več
Nasvet strokovnjaka: Spoznajte proces izdelave kartice

Termotransferni tiskalniki omogočajo takojšen potisk kartice (DTC – direct to card) in so namenjeni predvsem personalizaciji kartic – dotisku različnih podatkov, imen, številk, črtnih kod, ipd. Njihove glavne prednosti so...

Tanja Peršin,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

28. 3. 2017

RFID kot sistem za preverjanje delovanja strojev

V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja strojev za proizvodnjo juh.

Preberi več

27. 6. 2018

ID.Conference bo na Washingtonski konferenci uporabil svoje inovativne RFID čitalce

Tudi preko Atlantika so prepoznali prednosti RFID UHF stojal, ki so jih razvili pri ID.Conference. Tehnologija omogoča nezaznavno beleženje udeležencev z RFID akreditacijami v realnem času preko naprednih čitalcev. Partnerji iz ZDA jih bodo uporabili na

Preberi več

6. 9. 2016

Skoraj neopazna registracija na stotine udeležencev

V čem je trik? Gre za identifikacijo s pametnim telefonom ali kartico, ki uporablja tehnologijo RFID (UHF oziroma NFC). Udeleženec se torej prijavi na dogodek, dobi čip in potem se lahko na dogodku brez ovir giblje, organizator pa ima zaradi prostostoječi

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}