V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja strojev za proizvodnjo juh.
Preberi več28. 3. 2017
Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj in spremembe v nakupovalnih navadah in aktivnostih potrošnikov. Zaradi tehnološkega razvoja namreč programi zvestobe, kjer člani le »zbirajo točke in vnovčijo popuste« ne delujejo več - trgovci morajo stopiti korak naprej.
Ključne ugotovitve
V poročilu so povzeli ključne ugotovitve za razvoj boljše interakcije s kupci ter predvsem dobrega spoznavanja njihovih potreb v določenem trenutku. Ugotovili so namreč, da so potrebne nadgrajene storitve in predvsem tudi nagrade, npr.:
Zanimive statistike BRP poročila:
Celotno poročilo lahko najdete na tej povezavi.
Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.
Gal Gracar,
Preberi večPVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.
31. maj, 2017
Preberi večTermotransferni tiskalniki omogočajo takojšen potisk kartice (DTC – direct to card) in so namenjeni predvsem personalizaciji kartic – dotisku različnih podatkov, imen, številk, črtnih kod, ipd. Njihove glavne prednosti so...
Tanja Peršin,
Preberi več28. 3. 2017
V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja strojev za proizvodnjo juh.
Preberi več27. 6. 2018
Tudi preko Atlantika so prepoznali prednosti RFID UHF stojal, ki so jih razvili pri ID.Conference. Tehnologija omogoča nezaznavno beleženje udeležencev z RFID akreditacijami v realnem času preko naprednih čitalcev. Partnerji iz ZDA jih bodo uporabili na
Preberi več6. 9. 2016
V čem je trik? Gre za identifikacijo s pametnim telefonom ali kartico, ki uporablja tehnologijo RFID (UHF oziroma NFC). Udeleženec se torej prijavi na dogodek, dobi čip in potem se lahko na dogodku brez ovir giblje, organizator pa ima zaradi prostostoječi
Preberi več