Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Kako pomembna je interakcija s kupci?

13. oktober, 2016

Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj in spremembe v nakupovalnih navadah in aktivnostih potrošnikov. Zaradi tehnološkega razvoja namreč programi zvestobe, kjer člani le »zbirajo točke in vnovčijo popuste« ne delujejo več - trgovci morajo stopiti korak naprej.

Ključne ugotovitve


V poročilu so povzeli ključne ugotovitve za razvoj boljše interakcije s kupci ter predvsem dobrega spoznavanja njihovih potreb v določenem trenutku. Ugotovili so namreč, da so potrebne nadgrajene storitve in predvsem tudi nagrade, npr.:

  • Identifikacija kupca v realnem času, kar lahko pripomore k vodeni prodaji na prodajnem mestu
  • Personalizirane nagrade glede na želje, potrebe in preference kupcev
  • Vpeljava igrifikacije (angl. gamification; interakcija, ki z uporabo igre posamezniku približa določen koncept), kot načina vzpodbujanja kupcev in vzpodbujanja socialne interakcije
  • Mobilno sledenje kupcu ter v zameno nagrajevanje in popusti
 

Zanimive statistike BRP poročila:

  1. Programi zvestobe so na prioritetni listi kar 46% trgovcev
  2. 883% trgovcev v naslednjih 5 letih načrtuje identifikacijo kupca s pomočjo uporabe mobilnega telefona ob vstopu v trgovino
  3. 181% trgovcev v naslednjih 5 letih v svojih programih zvestobe načrtuje uporabo igrifikacije
  4. 56% trgovcev v naslednjih 5 letih načrtuje uporabo mobilne aplikacije za zvestobo
 

Celotno poročilo lahko najdete na tej povezavi.



Preberite tudi
3 rešitve za uporabne kartice

PVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.

31. maj, 2017

Preberi več
Zelene tehnologije: lesene brezstične NFC kartice

Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.

Gal Gracar,

Preberi več
Nasvet strokovnjaka: Spoznajte proces izdelave kartice

Termotransferni tiskalniki omogočajo takojšen potisk kartice (DTC – direct to card) in so namenjeni predvsem personalizaciji kartic – dotisku različnih podatkov, imen, številk, črtnih kod, ipd. Njihove glavne prednosti so...

Tanja Peršin,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

25. 3. 2020

Higienske štirislojne maske s filtrom (KN95) za večkratno uporabo za odlično zaščito ust in nosu #corona

Zaščitite svoj obraz, usta in nos proti virusom in bakterijam z našimi 4- plastnimi (KN95) zaščitnimi maskami!

Preberi več

3. 3. 2017

Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške

Preberi več

10. 8. 2017

Najhitrejši kartični tiskalnik

Imate malo podjetje, vodite športno ali kulturno društvo? Potem ste se zagotovo srečali s potrebo po hitrem tisku kvalitetnih identifikacijskih kartic.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}