Letos smo na sejem PSI (Promotional Product Industry) potovali v 3-članski zasedbi, saj nismo raziskovali le trendov daril, s katerimi bomo v novem letu razveseljevali vas in vaše stranke, temveč smo v vlogi razstavljalca tudi dodobra doživeli adrenalinsko plat pridobivanja kontaktov in izvedbe predstavitve produktov.
Trendi za leto 2017Sejma PSI se je udeležilo
več kot 988 razstavljalcev. In če za industrijo promocijskih daril velja, da je vedno noro kreativna in inovativna, so letos razstavljalci ponovno potrdili ta resnični stereotip. Vas zanima nekaj primerov?
Oglaševanje na
slaščicah iz marcipana, ki so izdelane s 3D tiskalnikom.
Vintage skodelice iz emajla, brandirane s peskano gravuro. Ali pa t.i.
pametni pisalni set, ki pisani tekst preko aplikacije pretvori v dokumente za pametne telefone in računalnike. Ali pa
inovativna 3D očala, ki zagotovijo super virtualno mobilno izkušnjo. Si ne predstavljate?
Vabljeni v našo pisarno, kjer bomo skupaj stopili v svet 3D tehnike …
Širše usmeritvePoudarki in trendi, ki spremljajo novo leto promocijskih daril ne odstopajo bistveno od prejšnjega leta. V 2017 bodo najbolj 'in':