Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Nasvet strokovnjaka: event management

8. oktober, 2016

Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno upravljanje udeležencev - končnih 'kupcev', v skrbi za katere pa organizatorjem nemalokrat žal tudi zmanjka časa. Pa vendar tudi upravljanje udeležencev ni niti enoznačna, niti enostavna aktivnost

Kaj spada pod upravljanje udeležencev konference?
Predstavljajmo si idealno zgodbo, ko si želi našo konferenco obiskati ogromno število ljudi. Od začetka do konca pa moramo njihovo izkušnjo oblikovati prav mi: izkušnjo s prijavo in plačilom dogodka, izkušnjo z registracijo na dogodek, izkušnjo z gibanjem na dogodku.

V IDentiksu smo v namen premostitve organizacijskih tegob, ki lahko spremljajo organizacijo registracijskega dela konference razvili storitev IDE.konferenca. V okviru te storitve poskrbimo za 5-stopenjsko vodenje procesa registracije in spremljanja udeležencev vašega dogodka:


  1. Izbira, nakup in plačilo kotizacije


Udeleženec po prijavi in plačilu na svoje e-mail naslov pridobi črto kodo ali QR kodo, s katero se enostavno in hitro registrira na dan dogodka.


  2. Registracija na dogodku


Registracija poteka nemoteno in hitro - udeležencem tako ni potrebno čakati v vrsti, medtem ko vi preverjate ustreznost prijave, plačila in podatkov.


  3. Izdelava akreditacij


S pomočjo kartičnih tiskalnikov akreditacije v nekaj sekundah natisnemo na mestu registracije ali pa jih pripravimo že vnaprej - vaši udeleženci so s tem zaključili postopek identifikacije in registracije.


   4. Možnost sledenja udeležencev


S pomočjo UHF ali ročnega sistema omogočamo omejevanje dostopa pa tudi sledenje prisotnosti udeležencev na posameznih predavanjih. S tem boste dobili kvalitetne podatke o priljubljenosti posameznih predavanj ali točk srečanja - podatke, ki jih je smiselno uporabiti ob organizaciji prihodnjih konferenc - za lastne potrebe ali pa kot predlog za sodelujoče oglaševalce. 


   5. Izdelava zaključnih poročil


Zaključna poročila vsebujejo kvalitativne ter kvantitativne podatke o udeležencih: število ljudi, ki je obiskalo konferenco, število prijavljenih ljudi, število ljudi, ki so se udeležili sprejema, najbolj zanimive teme in predavatelji, kdo in koliko ljudi je predavanja ali konferenco predčasno zapustilo, ipd. V okviru zaključnih poročil izdelamo tudi ankete o zadovoljstvu.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...

12. november, 2015

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Nova spletna platforma za registracijo dogodka in prijavo udeležencev

IDE.Konferenca je celotna podpora organizatorjem dogodka. Na enem mestu lahko organizator registrira dogodek in nastavi prijavnico za udeležence. Poleg tega ponuja tudi akreditacije skupaj z RFID rešitvijo za hitro in učinkovito beleženje s pomočjo čitalc

19. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

30. 11. 2018

ŠTUDIJA PRIMERA: Strokovno srečanje optikov 2018 – Dvojna akreditacijska rešitev

Sekcija optikov je v letu 2018 prvič organizirala dogodek “Strokovno srečanje optikov”. Namen dogodka je, da se predstavniki podjetij in njihovi zaposleni vsaj enkrat letno srečajo na strokovnem in družabnem dogodku ter predstavijo svojo dejavnost in inov

Preberi več

2. 11. 2017

Bodite unikatni ...

Če še niste naročili daril za letošnje praznične dni – da, male pozornosti za sodelavce, stranke, partnerje, naročnike in obdarovanje Dedka Mraza in Božička – še niste prepozni. Ampak prav dolgo čakat pa tudi ni več fajn ;) Še posebej, če želite...

Preberi več

24. 5. 2017

IDE.Konferenca - učinkovit sistem izboljša uporabniško izkušnjo

V poplavi poslovnih dogodkov in konferenc je dobra organizacija nadvse pomembna – ne le s strani udeležencev, ki sledijo dogodkom temveč predvsem s strani organizatorja, ki naj od konference odnese tudi relevantne podatke in statistike o obisku.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}