Članske kartice so učinkovit način beleženja in identificiranja vaših obiskovalcev ali članov vašega kluba, društva ali organizacije. Poleg tega gradijo vašo skupnost in jo med seboj povezujejo.
Preberi več8. 1. 2019
Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno upravljanje udeležencev - končnih 'kupcev', v skrbi za katere pa organizatorjem nemalokrat žal tudi zmanjka časa. Pa vendar tudi upravljanje udeležencev ni niti enoznačna, niti enostavna aktivnost.
Kaj spada pod upravljanje udeležencev konference?
Predstavljajmo si idealno zgodbo, ko si želi našo konferenco obiskati ogromno število ljudi. Od začetka do konca pa moramo njihovo izkušnjo oblikovati prav mi: izkušnjo s prijavo in plačilom dogodka, izkušnjo z registracijo na dogodek, izkušnjo z gibanjem na dogodku.
V IDentiksu smo v namen premostitve organizacijskih tegob, ki lahko spremljajo organizacijo registracijskega dela konference razvili storitev IDE.konferenca. V okviru te storitve poskrbimo za 5-stopenjsko vodenje procesa registracije in spremljanja udeležencev vašega dogodka:
1. Izbira, nakup in plačilo kotizacije
Udeleženec po prijavi in plačilu na svoje e-mail naslov pridobi črto kodo ali QR kodo, s katero se enostavno in hitro registrira na dan dogodka.
2. Registracija na dogodku
Registracija poteka nemoteno in hitro - udeležencem tako ni potrebno čakati v vrsti, medtem ko vi preverjate ustreznost prijave, plačila in podatkov.
3. Izdelava akreditacij
S pomočjo kartičnih tiskalnikov akreditacije v nekaj sekundah natisnemo na mestu registracije ali pa jih pripravimo že vnaprej - vaši udeleženci so s tem zaključili postopek identifikacije in registracije.
4. Možnost sledenja udeležencev
S pomočjo UHF ali ročnega sistema omogočamo omejevanje dostopa pa tudi sledenje prisotnosti udeležencev na posameznih predavanjih. S tem boste dobili kvalitetne podatke o priljubljenosti posameznih predavanj ali točk srečanja - podatke, ki jih je smiselno uporabiti ob organizaciji prihodnjih konferenc - za lastne potrebe ali pa kot predlog za sodelujoče oglaševalce.
5. Izdelava zaključnih poročil
Zaključna poročila vsebujejo kvalitativne ter kvantitativne podatke o udeležencih: število ljudi, ki je obiskalo konferenco, število prijavljenih ljudi, število ljudi, ki so se udeležili sprejema, najbolj zanimive teme in predavatelji, kdo in koliko ljudi je predavanja ali konferenco predčasno zapustilo, ipd. V okviru zaključnih poročil izdelamo tudi ankete o zadovoljstvu.
Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
19. september, 2017
Preberi večIDE.Konferenca je celotna podpora organizatorjem dogodka. Na enem mestu lahko organizator registrira dogodek in nastavi prijavnico za udeležence. Poleg tega ponuja tudi akreditacije skupaj z RFID rešitvijo za hitro in učinkovito beleženje s pomočjo čitalc
19. september, 2017
Preberi večIDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...
12. november, 2015
Preberi več8. 1. 2019
Članske kartice so učinkovit način beleženja in identificiranja vaših obiskovalcev ali članov vašega kluba, društva ali organizacije. Poleg tega gradijo vašo skupnost in jo med seboj povezujejo.
Preberi več28. 8. 2017
19. 7. 2017
Kartični tiskalniki so namenjeni izdaji personaliziranih in izbranih identifikacijskih izkaznic za različne potrebe njihovih uporabnikov. Zato so v podjetju HID Global razvili tiskalnike, ki imajo...
Preberi več