Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Nasvet strokovnjaka: event management

8. oktober, 2016

Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno upravljanje udeležencev - končnih 'kupcev', v skrbi za katere pa organizatorjem nemalokrat žal tudi zmanjka časa. Pa vendar tudi upravljanje udeležencev ni niti enoznačna, niti enostavna aktivnost

Kaj spada pod upravljanje udeležencev konference?
Predstavljajmo si idealno zgodbo, ko si želi našo konferenco obiskati ogromno število ljudi. Od začetka do konca pa moramo njihovo izkušnjo oblikovati prav mi: izkušnjo s prijavo in plačilom dogodka, izkušnjo z registracijo na dogodek, izkušnjo z gibanjem na dogodku.

V IDentiksu smo v namen premostitve organizacijskih tegob, ki lahko spremljajo organizacijo registracijskega dela konference razvili storitev IDE.konferenca. V okviru te storitve poskrbimo za 5-stopenjsko vodenje procesa registracije in spremljanja udeležencev vašega dogodka:


  1. Izbira, nakup in plačilo kotizacije


Udeleženec po prijavi in plačilu na svoje e-mail naslov pridobi črto kodo ali QR kodo, s katero se enostavno in hitro registrira na dan dogodka.


  2. Registracija na dogodku


Registracija poteka nemoteno in hitro - udeležencem tako ni potrebno čakati v vrsti, medtem ko vi preverjate ustreznost prijave, plačila in podatkov.


  3. Izdelava akreditacij


S pomočjo kartičnih tiskalnikov akreditacije v nekaj sekundah natisnemo na mestu registracije ali pa jih pripravimo že vnaprej - vaši udeleženci so s tem zaključili postopek identifikacije in registracije.


   4. Možnost sledenja udeležencev


S pomočjo UHF ali ročnega sistema omogočamo omejevanje dostopa pa tudi sledenje prisotnosti udeležencev na posameznih predavanjih. S tem boste dobili kvalitetne podatke o priljubljenosti posameznih predavanj ali točk srečanja - podatke, ki jih je smiselno uporabiti ob organizaciji prihodnjih konferenc - za lastne potrebe ali pa kot predlog za sodelujoče oglaševalce. 


   5. Izdelava zaključnih poročil


Zaključna poročila vsebujejo kvalitativne ter kvantitativne podatke o udeležencih: število ljudi, ki je obiskalo konferenco, število prijavljenih ljudi, število ljudi, ki so se udeležili sprejema, najbolj zanimive teme in predavatelji, kdo in koliko ljudi je predavanja ali konferenco predčasno zapustilo, ipd. V okviru zaključnih poročil izdelamo tudi ankete o zadovoljstvu.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Nova spletna platforma za registracijo dogodka in prijavo udeležencev

IDE.Konferenca je celotna podpora organizatorjem dogodka. Na enem mestu lahko organizator registrira dogodek in nastavi prijavnico za udeležence. Poleg tega ponuja tudi akreditacije skupaj z RFID rešitvijo za hitro in učinkovito beleženje s pomočjo čitalc

19. september, 2017

Preberi več
IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...

12. november, 2015

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

23. 1. 2023

Najnovejši katalog poslovnih in promocijskih daril je tu!

Z največjim veseljem vam predstavljamo čudovit nov katalog poslovnih in promocijskih daril 2023!

Preberi več

21. 2. 2018

Naj bo vaša konferenca bolje vidna!

Ste med glavnimi organizatorji malega ali velikega dogodka? Spletna platforma ID.conference je spletno mesto, ki vam bo ponudilo podporo pri postavitvi dogodka, promociji in organizaciji vseh pomembnih registracijskih in analitičnih postopkov, ki sovpadej

Preberi več

16. 3. 2017

SEOS: varnost in uporabnost v eni rešitvi

Pametne kartice so namenjene upravljanju in kontroli nad identitetami - pa naj bodo to vaši zaposleni ali pa obiskovalci vaših poslovnih prostorov. Naš partner HID Global je sedaj predstavil nadgradnjo varnih kartic in brezstičnih tehnologij, t.i.iCLASS®

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}