Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

12. november, 2015

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za pridobivanje relevantnih podatkov o udeležencih, na podlagi katerih lahko optimiziramo organizacijo prihodnjih dogodkov. Kot pravi Tomaž Jurič, vodja razvoja IDE.konference, »Zakaj bi ugibali ali predvidevali, če lahko z pravo obdelavo podatkov prikažete realno stanje.« 

Z njim smo se pogovarjali o rešitvi IDE.konferenca, načinu uporabe, prednostih, pridobivanju podatkov ter o konkretni rešitvi, ki so jo pripravili za dogodek IBM Slovenija "Ključ do rešitve" …

Kaj točno je IDE.konferenca in zakaj jo priporočate?
IDE.konferenca je sistem za optimizacijo upravljanja z udeleženci na dogodkih – z njo poskrbimo za levji delež organizacije – od vabil do zaključnih poročil. 

Kako izgleda celoten proces uporabe tega sistema?
Proces naročila in uporabe je zelo preprost - naročnik si izbere enega od paketov, na podlagi katerega nato oblikujemo prilagojeno rešitev. Lahko prevzamemo vso skrb za udeležence se pravi od pošiljanja obvestil o prihajajočem dogodku, prijave na dogodek, plačil kotizacij pa do tiska kartic, registracije in sledenja udeležencev po dvoranah ter seveda zaključna analiza dogodka. Na dan dogodka vam je ves čas po telefonu na voljo tehnična ekipa, ob večjih dogodkih pa je ekipa prisotna tudi na dogodku samem.

Kakšne informacije potrebujete od naročnika pred dogodkom?
Vse kar potrebujemo od naročnika je datum dogodka, bazo podatkov (potencialnih) udeležencev, izbran paket kotizacij ter seveda katere podatke želi pridobiti od udeležencev. Na podlagi tega v sistemu prilagodimo spletno prijavo ter celoten paket IDE.konference.

Kaj pa vi naredite s pridobljenimi podatki?
Nič pretresljivega ;) Imena udeležencev natisnemo na kartice, bazo podatkov uporabimo tudi za morebitno pošiljanje obvestil/vabil. Drugače pa je s podatki od sledenja udeležencev – z njimi preverimo število udeležence v posameznih dvoranah, število udeležencev na registraciji ter morebitni pogostitvi. Tako izvemo katero predavanje je bilo najbolj zanimivo, katero malo manj, katere teme so bile zanimive ter tudi koliko neprijavljenih gostov je odšlo na pogostitev.

Koliko časa traja priprava na sam dogodek?
Sama priprava akreditacijskih kartic (nastavitev ter tisk) je običajno zaključeno že dan pred dogodkom. Za postavitev na dogodku pa potrebujemo približno 2 uri – opravki so npr. postavitev tiskalnika za tisk dodatnih kartic, priprava kartic za registracijo, postavitev sistema za seamless (nezaznavno) registracijo ali kratko izobraževanje hostes o upravljanju terminalov - odvisno od izbrane rešitve.

Kako pa izgleda zaključno poročilo, ki ga ponujate kot del rešitve?
Zaključno poročilo (običajno ga pripravimo v roku 3 dni po dogodku) vsebuje seštevek in seznam vseh prisotnih ter podatke iz sledenja. Kot sem že prej omenil, katera predavanja so bila bolj ali manj zanimiva, koliko ljudi se je udeležilo pogostitve, ipd. S pomočjo zaključnih poročil lahko tudi ocenimo strošek kosila (če se je pogostitve udeležil kdo, ki je ni plačal), kdo so sploh udeleženci, omogočimo pošiljanje vsebine samo tistim, ki so dejansko bili prisotni na določenih predavanjih, izdajo potrdila samo tistim ki so bili več kot 70% na predavanjih, ipd. Vsekakor je mogoče iz podatkov razbrati veliko informacij.

V letu 2014 ste na IBM-ovem dogodku 'Ključ do rešitev' prvič dokazali, da je IDE.konferenca učinkovito in uporabno orodje …
Tako je, IBM-u smo v omenjenem primeru z IDE.konferenco priskrbeli akreditacijske kartice, uredili pomoč pri registraciji, dodatne kartice tiskali tudi na licu mesta ter udeležencem sledili po dvoranah ter na pogostitvi. Uporabljali smo sistem UHF – to pomeni, da nihče od udeležencev ni zaznal, da smo ga 'prešteli' … 

Kako je izgledalo sodelovanje z IBM-om pri tem projektu – kakšna je bila njihova udeležba?
Organizatorji so nam poslali bazo udeležencev, vse nadaljnje korake smo prevzeli v IDentiksu. Na dan dogodka smo tiskali kartice, preverjali prisotnost v dvoranah ter nadzirali lokalno mrežo, ki mora biti vzpostavljena, da sistem nemoteno deluje.

Kakšni so bili rezultati pri tem dogodku?
Predvsem so prepoznali, da je postopek registracije udeležencev veliko hitrejši. Raven dogodka je bila na višjem nivoju. V vsakem trenutku je bilo namreč mogoče preveriti koliko ljudi je prisotnih v določeni predavalnici, koliko jih je prisotnih na pogostitvi, koliko ter kdo je že prišel na dogodek, ipd. Seveda smo s tem izvedeli tudi katere vsebine so bile na dogodku najbolj zanimive …

23. in 24 oktobra 2014 smo sistem sledenja s pomočjo UHF modula (v sklopu IDE.konference) prvič predstavili tudi na dvodnevnem dogodku IBM Slovenija v Portorožu. Več kot 1200 udeležencev je bilo prijavljenih, gneče pri registracijskem pultu pa nobene. Razlog? Prav poenostavljena registracija z brezkontaktno RFID tehnologijo.

Vabljeni k branju mnenja Glorije Petek, vodje projektov pri agenciji New moment, ki je organizirala IBM-ov dogodek.
: »Za sodelovanje s podjetjem IDentiks kartični sistemi smo se odločili, ker ste trenutno edini ponudniki takšne storitve, kot smo jo potrebovali – torej registracije in sledenja udeležencem na dogodku preko brezkontaktnega RFID sistema. Pri sodelovanju z vami nam je bilo najbolj všeč, da ste bili zelo odzivni, vaše reakcije so bile hitre, kar je bilo za nas zelo pomembno, saj je bilo treba sprejemati odločitve v zelo kratkem času. Sicer pa so tudi udeleženci dogodka Ključ do rešitve 2014 IBM Slovenija opazili napredek, saj je registracija potekala veliko hitreje kot na prejšnjih dogodkih. Udeleženci sploh niso občutili nobene gneče, niti niso zaznali, da jih registriramo, obenem pa smo v realnem času vedno vedeli koliko in na katerem predavanju se kdo nahaja. Tudi za kosila smo natančno vedeli koliko jih je v restavraciji, kar je pomenilo prihranek denarja. Prav zato bi vsekakor želeli znova sodelovati z vami.«



Preberite tudi
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

6. 9. 2019

Iščemo izkušenega in motiviranega TRŽNIKA (m/ž)

Ti ob omembi besede »prodaja« še prav posebej zaigra srce? Se pri pripravi ponudb, pogovorih s poslovnimi partnerji in pogajanju počutiš kot riba v vodi? Si nenehno na preži za novo poslovno priložnostjo ali novim potencialnim partnerjem in obožuješ delo

Preberi več

20. 5. 2017

Pridobivanje poslovnih podatkov z RFID

Uporaba RFID tehnologije predstavlja stroškovno učinkovit način za pridobivanje ogromne količine podatkov o nakupih in preferencah vaših kupcev in strank, a tudi o načinu poslovanja … Številna podjetja že izkoriščajo te podatke za načrtovanje prihodnjega

Preberi več

23. 11. 2017

Natisnite sami svoje kartice

Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}