19. september, 2017
Spletna platforma po meri organizatorja
IDE.Konferenca je celovita podpora organizatorjem dogodkov. Sestavlja jo nova spletna platforma pod mednarodnim imenom EventID, kjer organizator registrira in prijavi svoje udeležence ter ustvari pristajalno stran svojega dogodka. Na voljo so tudi orodja za beleženje udeležencev (RFID akreditacije ali s črtno kodo ter čitalci) in personalizirana poslovna darila.
EventiID je platforma, ki bo ustrezala tako udeležencem kot organizatorjem. Oba segmenta (organizator in udeleženec) se ločeno vpišeta v platformo. Vpis organizatorja bo nudil organizacijo dogodka preko platforme, medtem ko bo vpis udeleženca nudil prijavo na dogodek. Organizator ima na platformi na voljo, katere podatke želi prejeti od udeležencev.
Organizator registrira dogodek
Organizator se bo registriral na našo spletno platformo. Več podatkov kot nam bo ponudil, bolje bomo lahko predvidevali njegove želje.
Organizator bo nato na spletni platformi lahko prijavil dogodek. V prijavi bo lahko določil število udeležencev, katere podatke si želi od udeležencev, dodal svoj logotip, opis dogodka...
Poleg tega bo imel možnost dodatne ponudbe. V kolikor organizator še nima predvidenega prostora, bo to lahko storil na platformi. Izbral si bo lahko tudi catering, cvetličarske aranžmaje, hostese, specialne efekte, povezovalca dogodka...
Organizatorju bo delo tako krepko olajšano. Z njo bo ustvaril zelo kvalitetno strukturo in temelje dogodka.

Udeleženec se prijavi v sistem
Več podatkov kot dobimo od udeleženca, boljša bo segmentacija udeležencev, možnost mreženja glede na skupne interese in kvalitetnejša analiza po dogodku.
Prijavnica mora biti udeležencu prijazna in enostavna. Nekateri podatki bodo obvezni, dodatni pa prispevajo k boljšemu razumevanju vašega udeleženca. Motivacijo udeležencu, da izpolni dodatne podatke (ki jih želite, a niso obvezni) lahko povišate s ponudbo vsebin (vaše dejavnosti), materialov (vaših predavatelj) ali nagradne igre.
Investicija v te podatke se vam bo povrnila v mnogih pogledih. Najbolj se bo pokazala preko analize v končnem poročilu. Ta vam bo s segmentacijo pokazala vašo ciljno skupino (ali skupine), obnašanje, interes in zanimanje udeležencev, iz kje prihajajo, njihova starostna skupina in še mnogo več, a zaenkrat še ne bomo razkrili vsega.

Spomnimo, organizator si sam lahko določi, katere podatke si želi in katere podatke želi imeti obvezne na prijavnici.
