Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Nova spletna platforma za registracijo dogodka in prijavo udeležencev

19. september, 2017

Spletna platforma po meri organizatorja

IDE.Konferenca je celovita podpora organizatorjem dogodkov. Sestavlja jo nova spletna platforma pod mednarodnim imenom EventID, kjer organizator registrira in prijavi svoje udeležence ter ustvari pristajalno stran svojega dogodka. Na voljo so tudi orodja za beleženje udeležencev  (RFID akreditacije ali s črtno kodo ter čitalci) in personalizirana poslovna darila. 

 

EventiID je platforma, ki bo ustrezala tako udeležencem kot organizatorjem. Oba segmenta (organizator in udeleženec) se ločeno vpišeta v platformo. Vpis organizatorja bo nudil organizacijo dogodka preko platforme, medtem ko bo vpis udeleženca nudil prijavo na dogodek. Organizator ima na platformi na voljo, katere podatke želi prejeti od udeležencev.

 

Organizator registrira dogodek

Organizator se bo registriral na našo spletno platformo. Več podatkov kot nam bo ponudil, bolje bomo lahko predvidevali njegove želje.

Organizator bo nato na spletni platformi lahko prijavil dogodek. V prijavi bo lahko določil število udeležencev, katere podatke si želi od udeležencev, dodal svoj logotip, opis dogodka...

Poleg tega bo imel možnost dodatne ponudbe. V kolikor organizator še nima predvidenega prostora, bo to lahko storil na platformi. Izbral si bo lahko tudi catering, cvetličarske aranžmaje, hostese, specialne efekte, povezovalca dogodka...

Organizatorju bo delo tako krepko olajšano. Z njo bo ustvaril zelo kvalitetno strukturo in temelje dogodka.  

 


Udeleženec se prijavi v sistem

Več podatkov kot dobimo od udeleženca, boljša bo segmentacija udeležencev, možnost mreženja glede na skupne interese in kvalitetnejša analiza po dogodku.

Prijavnica mora biti udeležencu prijazna in enostavna. Nekateri podatki bodo obvezni, dodatni pa prispevajo k boljšemu razumevanju vašega udeleženca. Motivacijo udeležencu, da izpolni dodatne podatke (ki jih želite, a niso obvezni) lahko povišate s ponudbo vsebin (vaše dejavnosti), materialov (vaših predavatelj) ali nagradne igre.

Investicija v te podatke se vam bo povrnila v mnogih pogledih. Najbolj se bo pokazala preko analize v končnem poročilu. Ta vam bo s segmentacijo pokazala vašo ciljno skupino (ali skupine), obnašanje, interes in zanimanje udeležencev, iz kje prihajajo, njihova starostna skupina in še mnogo več, a zaenkrat še ne bomo razkrili vsega. 


Spomnimo, organizator si sam lahko določi, katere podatke si želi in katere podatke želi imeti obvezne na prijavnici.



Preberite tudi
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...

12. november, 2015

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

18. 7. 2017

Nasvet strokovnjaka: shranjevanje in mobilnost podatkov

Saj niste pomislili, da je zaradi 'oblaka' USB ključ že zastarela tehnologija, kajne? USB ključki namreč še vedno omogočajo enostavno prenašanje podatkov in datotek, z novimi in inovativnimi oblikami pa ostajajo tudi nepogrešljiv in uporaben način za...

Preberi več

12. 7. 2017

RFID za štetje nabranega grozdja

V vinogradništvu Bodega Norton iz Argentine so za merjenje količine opravljenega dela uvedli sistem, ki uporablja NFC telefon in RFID oznake. Običajna praksa je pred uvedbo novega sistema predvidevala na tisoče barvnih oznak, ki so pomenile količino nabra

Preberi več

25. 9. 2018

Kako izbrati darilo, ki bo navdušilo udeležence vašega dogodka?

Če boste na dogodku udeležence obdarovali zgolj s papirnimi bloki z vašim logotipom, zagotovo ne boste pustili dobrega vtisa pri udeležencih. Darilo se lahko uporabi kot strateška poteza za nadgradnjo dialoga s ciljno publiko. Če boste uspeli razviti dobr

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}