Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno...
Preberi več20. 6. 2017
Vsako leto se potrošniki ob prazničnih nakupih znajdejo pred bolj ali manj »težkimi« odločitvami pri izbiri darila za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so namreč pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja kot stresno opravilo.
Darilna kartica je praktična rešitev, saj potrošniku nudi enostavnejšo izbiro pri nakupu darila, prejemniku več svobode pri izbiri darila, trgovcu pa pripelje novo stranko v trgovino.
Analize so pokazale, da ponavadi prejemniki darilnih kartic porabijo v trgovini več kot je dejanski znesek na kartici. Več kot 50% potrošnikov pa obišče trgovino več kot enkrat z razlogom, da potrošijo znesek na darilni kartici.
Trgovci tako vse bolj prepoznavajo prednosti darilnih kartic in jo uvrščajo v svojo ponudbo.
V kolikor tudi vi razmišljate o tem, da bi v vaši trgovini ponudili sistem darilne kartice nam pošljite neobvezujoče povpraševanje in našli bomo primerno rešitev za vaš posel.
Več o naši darilni kartici - na katero lahko stranka naloži kar poljuben znesek, boste našli na tej povezavi.
Kristijan Flegar, Center manager Supernova:
»SUPERNOVA Ljubljana že leta – kot edino nakupovalno središče v Sloveniji – ponuja darilno kartico, s katero je možno kupovati v vseh poslovalnicah nakupovalnega središča. V sodelovanju z IDentiksom smo sistem nadgradili z off-lina na on-line sistem, ki nam omogoča enostavno uporabo, polno varnost ter stalni pregled nad prodajo in porabo. Nadaljnji korak bo možnost nakupa darilne kartice SUPERNOVA preko spleta.«
Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.
Gal Gracar,
Preberi večPisarniški set v obliki legokock, USB ključki, ki so v resnici rubikove kocke, obesek za ključe proti stresu … trg preplavljajo igriva poslovna darila. Zakaj igrivost postaja resen posel?
31. avgust, 2018
Preberi večČe boste na dogodku udeležence obdarovali zgolj s papirnimi bloki z vašim logotipom, zagotovo ne boste pustili dobrega vtisa pri udeležencih. Darilo se lahko uporabi kot strateška poteza za nadgradnjo dialoga s ciljno publiko. Če boste uspeli razviti dobr
25. september, 2018
Preberi večRaziskave kažejo, da se je vrednost prodanih darilnih kartic v zadnjih dvanajstih letih skoraj podvojila.
27. junij, 2018
Preberi večČeprav nas je v prejšnjem tednu pošteno namrazilo, pa v novem mesecu že pričakujemo bolj spomladanske temperature. Takšne, ki nas bodo kar vabile, da naše športne aktivnosti prenesemo iz zaprtih dvoran na zrak, v gozd, v hribe ...
Gal Gracar,
Preberi več20. 6. 2017
Organizacija in vodenje dogodka (angl. event management) je dejavnost s številnimi podrejenimi aktivnostmi. Mednje sodi tudi nadvse pomembno...
Preberi več28. 3. 2017
V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja strojev za proizvodnjo juh.
Preberi več12. 11. 2015
IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...
Preberi več