Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Zakaj imeti v svoji ponudbi tudi darilno kartico?

5. november, 2018

Vsako leto se potrošniki ob prazničnih nakupih znajdejo pred bolj ali manj »težkimi« odločitvami pri izbiri darila za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so namreč pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja kot stresno opravilo.

Darilna kartica je praktična rešitev, saj potrošniku nudi enostavnejšo izbiro pri nakupu darila, prejemniku več svobode pri izbiri darila, trgovcu pa pripelje novo stranko v trgovino.

Analize so pokazale, da ponavadi prejemniki darilnih kartic porabijo v trgovini več kot je dejanski znesek na kartici. Več kot 50% potrošnikov pa obišče trgovino več kot enkrat z razlogom, da potrošijo znesek na darilni kartici.  

Trgovci tako vse bolj prepoznavajo prednosti darilnih kartic in jo uvrščajo v svojo ponudbo. 


 

V kolikor tudi vi razmišljate o tem, da bi v vaši trgovini ponudili sistem darilne kartice nam pošljite neobvezujoče povpraševanje in našli bomo primerno rešitev za vaš posel.

Več o naši darilni kartici - na katero lahko stranka naloži kar poljuben znesek, boste našli na tej povezavi. 

 

Zaupajo nam že

Kristijan Flegar, Center manager Supernova:

»SUPERNOVA Ljubljana že leta – kot edino nakupovalno središče v Sloveniji – ponuja darilno kartico, s katero je možno kupovati v vseh poslovalnicah nakupovalnega središča. V sodelovanju z IDentiksom smo sistem nadgradili z off-lina na on-line sistem, ki nam omogoča enostavno uporabo, polno varnost ter stalni pregled nad prodajo in porabo. Nadaljnji korak bo možnost nakupa darilne kartice SUPERNOVA preko spleta.« 



Preberite tudi
Drugačna darila za vaše poslovne partnerje!

Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.

Gal Gracar,

Preberi več
Razigrana poslovna darila: Zakaj učinkujejo?

Pisarniški set v obliki legokock, USB ključki, ki so v resnici rubikove kocke, obesek za ključe proti stresu … trg preplavljajo igriva poslovna darila. Zakaj igrivost postaja resen posel?

31. avgust, 2018

Preberi več
Kako izbrati darilo, ki bo navdušilo udeležence vašega dogodka?

Če boste na dogodku udeležence obdarovali zgolj s papirnimi bloki z vašim logotipom, zagotovo ne boste pustili dobrega vtisa pri udeležencih. Darilo se lahko uporabi kot strateška poteza za nadgradnjo dialoga s ciljno publiko. Če boste uspeli razviti dobr

Teja Vlahovič,

Preberi več
Darilna kartica je prihodnost! Ste že zagrabili ta kos prodajne pogače?

Raziskave kažejo, da se je vrednost prodanih darilnih kartic v zadnjih dvanajstih letih skoraj podvojila.

27. junij, 2018

Preberi več
Darila za športne navdušence!

Čeprav nas je v prejšnjem tednu pošteno namrazilo, pa v novem mesecu že pričakujemo bolj spomladanske temperature. Takšne, ki nas bodo kar vabile, da naše športne aktivnosti prenesemo iz zaprtih dvoran na zrak, v gozd, v hribe ...

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

25. 9. 2018

Digital vs. analog: postavite uspešno komunikacijsko strategijo

Ena izmed najpogostejših napak pri organizaciji dogodka je pomanjkljiva komunikacija pred dogodkom. Sledite časovnici dobre komunikacijske prakse.

Preberi več

4. 9. 2017

Varnost za vsak žep

Z razvojem tehnologij kartice postajajo kartice več kot le medij za vizualno identifikacijo ali pa zapis podatkov o osebi, ki kartico nosi. Vse višje varnostne potrebe v podjetjih in organizacijah na zasebni ali državni ravni namreč zahtevajo zaščito pred

Preberi več

6. 9. 2017

RFID na prodajnem mestu

V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}