Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

24. februar, 2018

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo. Pri tem bodite pozorni, da bodo vsi cilji:

-          časovno definirani (določimo časovni okvir, kdaj bi moral biti cilj dosežen. Pri dolgoročnih ciljih se določijo tudi kratkoročni cilji);

-          specifični in merljivi (če je le možno cilje določimo v kvantitativni obliki);

-          pokrivali ključna področja (smiselno je določiti tiste cilje, ki najbolj prispevajo k podjetniškim dosežkom);

-          izzivajoči, a obenem vzpodbudni (previsoko postavljeni cilji slabo vplivajo na motivacijo);

-          povezani z nagrajevanjem (posamezniki, ki bodo vedeli, kaj je nagrada ob dosegu cilja, bodo bolj motivirani za njegovo doseganje).

 

Naš glavni cilj je do vključno enega tedna po dogodku od udeležencev prejeti 20 povpraševanj za naš novi produkt. To ocenjujemo, da bomo dosegli z registracijo vsaj 250 udeležencev.

 


Kdo načrtuje dogodek?

Družba, ki načrtuje in organizira dogodek, je organizator dogodka, vendar ni nujno, da je organizator dogodka tudi lastnik dogodka. Lastnik dogodka se lahko odloči, ali bo dogodek organiziral sam oz. bo za to najel podizvajalca, tj. profesionalnega organizatorja dogodkov. Spletna platforma ID.conference lastnikom dogodkov omogoča, da lahko organizirajo dogodek sami oz. zmanjšajo odvisnost od profesionalnih organizatorjev.

Kot organizatorji oz. lastniki dogodka niste edini deležnik dogodka. Razmislite, katere cilje imajo za organizacijo dogodkov deležniki, kot so: sponzorji; mediji; sodelavci; udeleženci.

 

Viharite!

Ste že razmišljali o širšem konteksu vašega dogodka? Tehtni premislek o vseh prednostih, ki jih lahko za podjetje ponudi organizacija dogodka lahko prinese tudi upravičeno višja pričakovanja ter boljše rezultate oz. več uporabnih podatkov. Organizirajte sestanek na temo organizacije dogodka ter poslušajte ideje, ki bodo izšle iz viharjenja možganov. Na podlagi teh idej lahko postavite tako cilje kot načrt dogodka ...


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

Marko Panjan , 19. september, 2017

Preberi več
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

Marko Panjan , 5. februar, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

31. 7. 2017

Prevoz v službo ali trgovino je lahko bolj 'zelen'

Jutranje vstajanje in premik na delovno mesto lahko za marsikoga predstavlja enega bolj stresnih trenutkov v dnevu. Kaj pa če bi lahko skupaj z našimi dnevnimi migracijami naredili...

Preberi več

2. 2. 2018

Osnovni pripomočki za 100% delo

Najuspešnejši imajo vedno pri sebi najbolj pomembne stvari – za zapis informacij, dostop do interneta, hitre preračune. Preberite katere osnovne predmete je vedno smiselno imeti s seboj ...

Preberi več

12. 6. 2017

Re-writable kartice – eko rešitev

Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}