Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

24. februar, 2018

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo. Pri tem bodite pozorni, da bodo vsi cilji:

-          časovno definirani (določimo časovni okvir, kdaj bi moral biti cilj dosežen. Pri dolgoročnih ciljih se določijo tudi kratkoročni cilji);

-          specifični in merljivi (če je le možno cilje določimo v kvantitativni obliki);

-          pokrivali ključna področja (smiselno je določiti tiste cilje, ki najbolj prispevajo k podjetniškim dosežkom);

-          izzivajoči, a obenem vzpodbudni (previsoko postavljeni cilji slabo vplivajo na motivacijo);

-          povezani z nagrajevanjem (posamezniki, ki bodo vedeli, kaj je nagrada ob dosegu cilja, bodo bolj motivirani za njegovo doseganje).

 

Naš glavni cilj je do vključno enega tedna po dogodku od udeležencev prejeti 20 povpraševanj za naš novi produkt. To ocenjujemo, da bomo dosegli z registracijo vsaj 250 udeležencev.

 


Kdo načrtuje dogodek?

Družba, ki načrtuje in organizira dogodek, je organizator dogodka, vendar ni nujno, da je organizator dogodka tudi lastnik dogodka. Lastnik dogodka se lahko odloči, ali bo dogodek organiziral sam oz. bo za to najel podizvajalca, tj. profesionalnega organizatorja dogodkov. Spletna platforma ID.conference lastnikom dogodkov omogoča, da lahko organizirajo dogodek sami oz. zmanjšajo odvisnost od profesionalnih organizatorjev.

Kot organizatorji oz. lastniki dogodka niste edini deležnik dogodka. Razmislite, katere cilje imajo za organizacijo dogodkov deležniki, kot so: sponzorji; mediji; sodelavci; udeleženci.

 

Viharite!

Ste že razmišljali o širšem konteksu vašega dogodka? Tehtni premislek o vseh prednostih, ki jih lahko za podjetje ponudi organizacija dogodka lahko prinese tudi upravičeno višja pričakovanja ter boljše rezultate oz. več uporabnih podatkov. Organizirajte sestanek na temo organizacije dogodka ter poslušajte ideje, ki bodo izšle iz viharjenja možganov. Na podlagi teh idej lahko postavite tako cilje kot načrt dogodka ...


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

5. februar, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

4. 4. 2017

Vedno dosegljivi: v naravi z naravo

V toplih mesecih večino časa preživimo na zraku, daleč stran od štirih sten in električnih priključkov. Vendar pa naši redni spremljevalci - pametni telefoni in druge prenosne naprave - brez elektrike ne zdržijo prav dolgo. Kje torej najdemo rešitev, ki b

Preberi več

16. 1. 2020

Izid novega kataloga za promocijska darila 2020

Nov promocijski katalog je tu! Izbrali smo najlepše in najbolj trendne ideje, s katerimi boste resnično zasijali in navdušili svoje poslovne partnerje ali svoje zaposlene.

Preberi več

7. 11. 2017

Personalizirano darilo je bolj učinkovito

Poslovna darila številna podjetja uporabljajo zelo tradicionalno - ob obisku ali sklenitvi sodelovanja, kot pozornost ob praznovanju obletnice delovanja podjetja, kot darilo ob...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}