Raziskave kažejo, da se bo trg RFID tehnologije do leta 2020 povečal za več kot 100 % glede na stanje leta 2012. Temu bo najbolj botrovala potreba po...
Preberi več11. 5. 2017
Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri kasnejših odločitvah o izboru lokacije, oblikovanju programa dogodka in pri komunikaciji z udeleženci.
Obstaja skoraj nešteto vrst različnih dogodkov, ki se med seboj razlikujejo tudi po načinu organiziranosti. Najpogostejše oblike dogodkov so:
Sestanki, konvencije, seminarji, delavnice, sejmi, konference, svečanosti, zabave, pogostitve, promocijski dogodki, drugo: _______.
Enako pomembno je vedeti, za koga dogodek pripravljamo. Kdo je naša ciljna publika? Ciljna publika so osebe, ki jim je dogodek namenjen in bodo od njega imele največjo korist. Veliko večji izziv je ciljno publiko prepričati , zakaj je dogodek namenjen prav njim.. Zato jih moramo dodobra razumeti.
Zaposleni lastnega podjetja, potencialni kupci, mediji, poslovni partnerji, kandidati (regulirane konference), člani združenj, drugo: ________.
Če želimo privabiti dovolj udeležencev in doseči cilje dogodka, moramo natančno vedeti, kaj bo ciljna publika od dogodka odnesla (t.i. »why« dogodka).
Motivacija, izobraževanje, povečanje prodaje, lobiranje, izmenjava informacij, druženje strokovnjakov z enakih strok, drugo:_____.
NAMIG: Natančna razdelitev profilov obiskovalcev omogoča ciljno usmeritev dogodka. Poskusite podrobneje razdelati vašo ciljno publiko: So potencialni udeleženci managerji, prodajniki, računovodje, nabavniki …? |
S tem kratkim vprašalnikom smo zajeli grobo osnovo vašega dogodka. Vendar verjemite, da so to ključna vprašanja – natančni in premišljeni odgovori pa vam bodo pomagali ko boste zares zajadrali v organizacijske vode ...
Za registracijsko pomoč se lahko vedno obrnete na nas, saj bomo prevzeli en del skrbi. V IDentiksu se namreč že več kot desetletje osredotočamo na optimiranje akreditacijskega in registracijskega postopka, ki je nujni del vsake dobro organizirane konference ali dogodka. S pomočjo učinkovite RFID tehnologije smo razvili tudi napredno registracijsko rešitev IDE.konferenca, ki organizatorjem konferenc pomaga pri registraciji, sledenju udeležencev in končni analitiki samega dogodka. Preberite več ...
Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
19. september, 2017
Preberi večUčinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške
3. marec, 2017
Preberi večSte že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi več11. 5. 2017
Raziskave kažejo, da se bo trg RFID tehnologije do leta 2020 povečal za več kot 100 % glede na stanje leta 2012. Temu bo najbolj botrovala potreba po...
Preberi več21. 9. 2017
Za podjetja, ki so okolju prijazna, je njihova dejavnost posvečena varovanju okolja ali pa se zavedajo pomembnosti ohranjanja ekosistema in si želijo ta glas ponesti še naokoli, smo pripravili...
Preberi več6. 2. 2017
NFC tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevne aktivnosti, zagotovo pa pozitivni načini implementacije tudi še prihajajo. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na avtobusih, prepoznava podatkov na vozovnici na smučišču, pa tudi v
Preberi več