Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

5. februar, 2018

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri kasnejših odločitvah o izboru lokacije, oblikovanju programa dogodka in pri komunikaciji z udeleženci.

1. Kakšen dogodek organiziramo?

Obstaja skoraj nešteto vrst različnih dogodkov, ki se med seboj razlikujejo tudi po načinu organiziranosti. Najpogostejše oblike dogodkov so:

Sestanki, konvencije, seminarji, delavnice, sejmi, konference, svečanosti, zabave, pogostitve, promocijski dogodki, drugo: _______.


2. Za koga dogodek organiziramo?

Enako pomembno je vedeti, za koga dogodek pripravljamo. Kdo je naša ciljna publika? Ciljna publika so osebe, ki jim je dogodek namenjen in bodo od njega imele največjo korist. Veliko večji izziv je ciljno publiko prepričati , zakaj je dogodek namenjen prav njim.. Zato jih moramo dodobra razumeti.

Zaposleni lastnega podjetja, potencialni kupci, mediji, poslovni partnerji, kandidati (regulirane konference), člani združenj, drugo: ________.

3. Zakaj naj bi se ciljna skupina udeležila dogodka?

Če želimo privabiti dovolj udeležencev in doseči cilje dogodka, moramo natančno vedeti, kaj bo ciljna publika od dogodka odnesla (t.i. »why« dogodka).

Motivacija, izobraževanje, povečanje prodaje, lobiranje, izmenjava informacij, druženje strokovnjakov z enakih strok, drugo:_____.

NAMIG: Natančna razdelitev profilov obiskovalcev omogoča ciljno usmeritev dogodka. Poskusite podrobneje razdelati vašo ciljno publiko: So potencialni udeleženci managerji, prodajniki, računovodje, nabavniki …?


S tem kratkim vprašalnikom smo zajeli grobo osnovo vašega dogodka. Vendar verjemite, da so to ključna vprašanja – natančni in premišljeni odgovori pa vam bodo pomagali ko boste zares zajadrali v organizacijske vode ...

 

Predčasno rešite tudi tehnična vprašanja glede akreditacij in registracij


Za registracijsko pomoč se lahko vedno obrnete na nas, saj bomo prevzeli en del skrbi. V IDentiksu se namreč že več kot desetletje osredotočamo na optimiranje akreditacijskega in registracijskega postopka, ki je nujni del vsake dobro organizirane konference ali dogodka. S pomočjo učinkovite RFID tehnologije smo razvili tudi napredno registracijsko rešitev IDE.konferenca, ki organizatorjem konferenc pomaga pri registraciji, sledenju udeležencev in končni analitiki samega dogodka. Preberite več ...


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške

3. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

6. 2. 2020

Zaposlimo sodelavca za tehnično podporo in kartičnega operaterja

V dinamični in agilni ekipi iščemo osebo za tehnično podporo in pomoč strankam pri tisku in kodiranju RFID kartic in RFID medijev.

Preberi več

27. 10. 2017

IDE.Wellcheck - z optimizacijo do zadovoljnih strank

Digitalizirajte svoje poslovanje in vodite analizo obiskov vaših strank! IDE.wellcheck je digitalni sistem, ki...

Preberi več

24. 3. 2017

Za podjetja, ki potrebujejo identifikacijo za svoje stranke

Številna podjetja, ki poslujejo neposredno s strankami, se pogosto znajdejo v zagati, ko novi stranki ne morejo takoj izdati članske ali klubske kartice ali pa kartice zvestobe. Proces izdelave pri podizvajalcih običajno traja nekaj tednov – ravno dovolj,

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}