Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

5. februar, 2018

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri kasnejših odločitvah o izboru lokacije, oblikovanju programa dogodka in pri komunikaciji z udeleženci.

1. Kakšen dogodek organiziramo?

Obstaja skoraj nešteto vrst različnih dogodkov, ki se med seboj razlikujejo tudi po načinu organiziranosti. Najpogostejše oblike dogodkov so:

Sestanki, konvencije, seminarji, delavnice, sejmi, konference, svečanosti, zabave, pogostitve, promocijski dogodki, drugo: _______.


2. Za koga dogodek organiziramo?

Enako pomembno je vedeti, za koga dogodek pripravljamo. Kdo je naša ciljna publika? Ciljna publika so osebe, ki jim je dogodek namenjen in bodo od njega imele največjo korist. Veliko večji izziv je ciljno publiko prepričati , zakaj je dogodek namenjen prav njim.. Zato jih moramo dodobra razumeti.

Zaposleni lastnega podjetja, potencialni kupci, mediji, poslovni partnerji, kandidati (regulirane konference), člani združenj, drugo: ________.

3. Zakaj naj bi se ciljna skupina udeležila dogodka?

Če želimo privabiti dovolj udeležencev in doseči cilje dogodka, moramo natančno vedeti, kaj bo ciljna publika od dogodka odnesla (t.i. »why« dogodka).

Motivacija, izobraževanje, povečanje prodaje, lobiranje, izmenjava informacij, druženje strokovnjakov z enakih strok, drugo:_____.

NAMIG: Natančna razdelitev profilov obiskovalcev omogoča ciljno usmeritev dogodka. Poskusite podrobneje razdelati vašo ciljno publiko: So potencialni udeleženci managerji, prodajniki, računovodje, nabavniki …?


S tem kratkim vprašalnikom smo zajeli grobo osnovo vašega dogodka. Vendar verjemite, da so to ključna vprašanja – natančni in premišljeni odgovori pa vam bodo pomagali ko boste zares zajadrali v organizacijske vode ...

 

Predčasno rešite tudi tehnična vprašanja glede akreditacij in registracij


Za registracijsko pomoč se lahko vedno obrnete na nas, saj bomo prevzeli en del skrbi. V IDentiksu se namreč že več kot desetletje osredotočamo na optimiranje akreditacijskega in registracijskega postopka, ki je nujni del vsake dobro organizirane konference ali dogodka. S pomočjo učinkovite RFID tehnologije smo razvili tudi napredno registracijsko rešitev IDE.konferenca, ki organizatorjem konferenc pomaga pri registraciji, sledenju udeležencev in končni analitiki samega dogodka. Preberite več ...


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri storitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svojo strast našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša svežino, kreativo in pozitivno naravnanost.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

Marko Panjan , 16. marec, 2017

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

Marko Panjan , 17. marec, 2017

Preberi več
IDE. Konferenca - Poznajte svoj dogodek z beleženjem

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

Marko Panjan , 19. september, 2017

Preberi več
Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov

Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške

Tomaž Jurič , 3. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

Tomaž Jurič , 16. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

23. 11. 2017

Natisnite sami svoje kartice

Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.

Preberi več

28. 3. 2018

RFID vs. NFC: kaj, kdaj in kako!

RFID (radio-frequency identification) in NFC (near-field communication) sta moderni tehnologiji, ki ju zagotovo prepoznate po uporabnosti – ko v trgovini plačate brezstično, ko na smučanju odidete na sedežnico in sistem prebere vašo kartico, ko stopite na

Preberi več

10. 10. 2017

Z darilno kartico do večje prodaje

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}