Pri IDentiksu smo za Baby Center zasnovali in implementirali platformo IDE.Connect, ki omogoča kupcem darilne kartice, da nanjo naložijo svoje osebno video sporočilo ali fotografijo.
Preberi več26. 2. 2025
Darilo ob vsakem nakupu
Garantirana kvaliteta Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri kasnejših odločitvah o izboru lokacije, oblikovanju programa dogodka in pri komunikaciji z udeleženci.
Obstaja skoraj nešteto vrst različnih dogodkov, ki se med seboj razlikujejo tudi po načinu organiziranosti. Najpogostejše oblike dogodkov so:
Sestanki, konvencije, seminarji, delavnice, sejmi, konference, svečanosti, zabave, pogostitve, promocijski dogodki, drugo: _______.
Enako pomembno je vedeti, za koga dogodek pripravljamo. Kdo je naša ciljna publika? Ciljna publika so osebe, ki jim je dogodek namenjen in bodo od njega imele največjo korist. Veliko večji izziv je ciljno publiko prepričati , zakaj je dogodek namenjen prav njim.. Zato jih moramo dodobra razumeti.
Zaposleni lastnega podjetja, potencialni kupci, mediji, poslovni partnerji, kandidati (regulirane konference), člani združenj, drugo: ________.
Če želimo privabiti dovolj udeležencev in doseči cilje dogodka, moramo natančno vedeti, kaj bo ciljna publika od dogodka odnesla (t.i. »why« dogodka).
Motivacija, izobraževanje, povečanje prodaje, lobiranje, izmenjava informacij, druženje strokovnjakov z enakih strok, drugo:_____.
NAMIG: Natančna razdelitev profilov obiskovalcev omogoča ciljno usmeritev dogodka. Poskusite podrobneje razdelati vašo ciljno publiko: So potencialni udeleženci managerji, prodajniki, računovodje, nabavniki …? |
S tem kratkim vprašalnikom smo zajeli grobo osnovo vašega dogodka. Vendar verjemite, da so to ključna vprašanja – natančni in premišljeni odgovori pa vam bodo pomagali ko boste zares zajadrali v organizacijske vode ...
Za registracijsko pomoč se lahko vedno obrnete na nas, saj bomo prevzeli en del skrbi. V IDentiksu se namreč že več kot desetletje osredotočamo na optimiranje akreditacijskega in registracijskega postopka, ki je nujni del vsake dobro organizirane konference ali dogodka. S pomočjo učinkovite RFID tehnologije smo razvili tudi napredno registracijsko rešitev IDE.konferenca, ki organizatorjem konferenc pomaga pri registraciji, sledenju udeležencev in končni analitiki samega dogodka. Preberite več ...
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi več
Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške
3. marec, 2017
Preberi več
Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...
19. september, 2017
Preberi več
26. 2. 2025
Pri IDentiksu smo za Baby Center zasnovali in implementirali platformo IDE.Connect, ki omogoča kupcem darilne kartice, da nanjo naložijo svoje osebno video sporočilo ali fotografijo.
Preberi več
12. 6. 2017
Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...
Preberi več
2. 2. 2018
Najuspešnejši imajo vedno pri sebi najbolj pomembne stvari – za zapis informacij, dostop do interneta, hitre preračune. Preberite katere osnovne predmete je vedno smiselno imeti s seboj ...
Preberi več