Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Dišeče kartice za aromatičen začetek pomladi

5. marec, 2018

Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču... ali kje drugje, kjer vas aroma lahko označuje? Izbirajte med različnimi aromami na karticah po katerih vas bodo prepoznali.

Do konca pomladno obarvanega marca vam ob naročilu nad 300 kosov dišečih kartic brezplačno podarimo dodatnih 20% kartic! Naj pomlad zadiši tudi po vaši najljubši aromi!

 


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Dišeče kartice – trajen vtis

Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...

Tina Logar , 4. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

9. 5. 2017

Samostojni tisk kartic z varnostnimi elementi

Namen kartičnega tiskalnika je v prvi vrsti ustvarjanje podobe kartice, ki bo krasila podobo organizacije ali društva. Vendar pa vedno večji pomen pridobiva tudi varnostni vidik. Zaradi nenehne rasti organizacij in spremembe njihovih potreb se spreminja t

Preberi več

30. 11. 2018

Ko se stranka ne more odločiti, kaj bi kupila pri vas?

S prazničnimi časi se začne tudi nakupovalna mrzlica. Po številnih raziskavah naj bi samo nakupovanje za mnoge predstavljalo tudi velik stres, kljub končnemu zadovoljstvu.

Preberi več

11. 3. 2017

Uniorjevo orodje z RFID

S podjetjem Unior smo letošnjo jesen zapluli v vode samodenjega sledenja orodja. Vodnilni v podjetju so se namreč odločili, da želijo svojim strankam omogočiti enostavno sledenje in nadzor nad orodjem s pomočjo UHF oznak in anten.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}