V Danskem mestu Aarhus izvajajo pilotno študijo, kjer so v središču pozornosti kolesarji. Na kolesa namreč montirajo...
Preberi več22. 6. 2017
Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču... ali kje drugje, kjer vas aroma lahko označuje? Izbirajte med različnimi aromami na karticah po katerih vas bodo prepoznali.
Do konca pomladno obarvanega marca vam ob naročilu nad 300 kosov dišečih kartic brezplačno podarimo dodatnih 20% kartic! Naj pomlad zadiši tudi po vaši najljubši aromi!
Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...
Tina Logar,
Preberi več22. 6. 2017
V Danskem mestu Aarhus izvajajo pilotno študijo, kjer so v središču pozornosti kolesarji. Na kolesa namreč montirajo...
Preberi več6. 9. 2017
V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.
Preberi več2. 7. 2020
Ste že pisali s pisalom iz tetrapaka za mleko? Ali pa ovili telefon v ovitek iz ponošenih in odvrženih kavbojk? Pisali v zvezek, izdelan iz odpadne kave ali iz kamnitih odpadkov?
Preberi več