Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Dišeče kartice za aromatičen začetek pomladi

5. marec, 2018

Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču... ali kje drugje, kjer vas aroma lahko označuje? Izbirajte med različnimi aromami na karticah po katerih vas bodo prepoznali.

Do konca pomladno obarvanega marca vam ob naročilu nad 300 kosov dišečih kartic brezplačno podarimo dodatnih 20% kartic! Naj pomlad zadiši tudi po vaši najljubši aromi!

 


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri storitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svojo strast našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša svežino, kreativo in pozitivno naravnanost.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Dišeče kartice – trajen vtis

Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...

Tina Logar , 4. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

13. 6. 2017

Kako uporabiti že pretečene (kreditne) kartice?

Zaradi zagotavljanja višje stopnje varnosti in ažurnosti ima večina naših kartic (npr. kreditne ali identifikacijske) omejen rok veljavnosti. Poleg tega...

Preberi več

30. 3. 2018

Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

Preberi več

1. 6. 2018

Dobra poslovna komunikacija tudi s pomočjo daril

Poslovna darila že dolgo niso več usmerjena le v samopromocijo z brandiranim kulijem, temveč postaja obdarovanje poslovnih partnerjev tudi dobra poslovna strategija. Pametno obdarovanje lahko spodbudi poslovno komunikacijo ter izboljša poslovne odnose...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}