Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Dišeče kartice – trajen vtis

4. september, 2017

Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak drugačne branže v bistvu nimajo prav veliko priložnosti za povezovanje z vonjavami. Morda boste v spodnjih vrsticah našli kakšno novo idejo ...

Dišeče vizitke, dišeče kartice zvestobe

V IDentiksu smo že to pomlad predstavili dišeče aroma kartice, ki imajo kot dodaten sloj na nanašen tudi sloj z vonjavo. Ta vonjava je skrita v mikrokapsulah, ki vonj spročajo postopoma - najmočnejši je seveda, ko kartico podrgnemo z rokami. Izbrana vonjava se na kartici obdrži tudi do eno leto - odvisno od načina hranjenja in uporabe.

Na izbiro je več kot 100 vonjav, ki jih lahko povežete s svojimi aktivnostmi, storitvami ali izdelki. Izbrani vonji svežih zelišč za čajnice, najbolj prodajanih parfumov za parfumerije, vonj kave za kavarne in bare ali pa vonj novega avtomobila za avtomobilske salone. Vonj morja za turistične agencije ali pa vonj sveže pečene pice za restavracije. Vonj sivke za aromaterapevte in masažne salone ali pa vonj kokic za kinematografe.

Kako izbrati svoj vonj?

Prebrskajte knjige o psihologiji ter poiščite kakšne učinke imajo specifične vonjave na človeške možgane – aromaterapija je namreč vedno bolj popularna veda o tem, kako posamezne sestavine v eteričnih oljih (viru vonjav) lahko pozitivno vplivajo na človeško telo in počutje.

Izbrane vonje nanesite na svoje kartice zvestobe, akreditacijske kartice za vaš naslednji dogodek ali kongres ali pa na vašo osebno poslovno vizitko. Morda že vaša vizitka postane ledolomilec na naslednjem poslovnem sestanku ...

Dišeče aroma kartice že v marcu na konferenci 500 podjetnic

»Izvirnost, inovativnost in tisti element presenečenja Identiksa, so bile letos na dogodku 500 podjetnic ravno dišeče kartice z vonjem kave in travine arome. Naše podjetnice so bile očarane, me kot organizatorke dogodka pa smo prejele samo še dodatne pike,« je povedala Zori Jakolin, ki skupaj z Uršo Žorž in Petro Škarja že tradicionalno organizira poslovni dogodek za ženske podjetnice v Sloveniji.

Če diši, je dobro ...

Izdelki, ki imajo lep vonj nam ostanejo v spominu – zakaj ne bi tudi z vašimi darilnimi, identifikacijskimi,  akreditacijskimi ali karticami zvestobe dosegli enakega učinka?

Vabljeni na kavo in preizkus 'vonja kave na kartici' v naše poslovne prostore ...



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Tina Logar

Prodaja

Študentka magistrskega študija na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, smer Mednarodno poslovanje. Je nasmejana, iskrena ter trmasta pri doseganju svojih ciljev.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
ID kartice so še zelo 'in'

Največji svetovni kartični sejem Cartes se je letos prvič preselil v Cannes, s tem pa prinesel tudi eno veliko in dobrodošlo spremembo – združil se je s sejmom Trustech, ki je osredotočen predvsem na identifikacijo, plačevanje in varnost.

Marko Panjan , 3. januar, 2017

Preberi več
Re-writable kartice – eko rešitev

Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...

Anja Pirc , 12. junij, 2017

Preberi več
3 rešitve za uporabne kartice

PVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.

Tina Logar , 31. maj, 2017

Preberi več
Nasvet strokovnjaka: Spoznajte proces izdelave kartice

Termotransferni tiskalniki omogočajo takojšen potisk kartice (DTC – direct to card) in so namenjeni predvsem personalizaciji kartic – dotisku različnih podatkov, imen, številk, črtnih kod, ipd. Njihove glavne prednosti so...

Tanja Peršin ,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

4. 9. 2017

Varnost za vsak žep

Z razvojem tehnologij kartice postajajo kartice več kot le medij za vizualno identifikacijo ali pa zapis podatkov o osebi, ki kartico nosi. Vse višje varnostne potrebe v podjetjih in organizacijah na zasebni ali državni ravni namreč zahtevajo zaščito pred

Preberi več

11. 3. 2017

Uniorjevo orodje z RFID

S podjetjem Unior smo letošnjo jesen zapluli v vode samodenjega sledenja orodja. Vodnilni v podjetju so se namreč odločili, da želijo svojim strankam omogočiti enostavno sledenje in nadzor nad orodjem s pomočjo UHF oznak in anten.

Preberi več

11. 5. 2017

RFID kot sistem za preverjanje delovanja strojev

V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}