Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Moč zvestobe: Kako zaslužiti več

7. april, 2017

Kako se lotiti programa zvestobe? Kaj je največja napaka pri vpeljavi programov zvestobe? Kakšne so prednosti kartic zvestobe? Kako do visokega števila aktivnih članov programa zvestobe?

Odgovore na ta vprašanja so v okviru predstavitve programa zvestobe CLIP na dogodku Moč Zvestobe: kako zaslužiti več (v sodelovanju z GZS) ponudili Igor Smirnov (Netica), Jure Triller (IDentiks), Maruša Komac (Nama) ter Ana Praprotnik (Sava Hoteli).




Deli s prijatelji:


Preberite tudi
RFID na prodajnem mestu

V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.

6. september, 2017

Preberi več
Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Gal Gracar,

Preberi več
Popularna RFID tehnologija

Morda najbolj enostaven prikaz uporabe RFID tehnologije predstavlja brezkontaktna (npr. smučarska) kartica, kjer sistem za branje podatkov le-te s kartice pridobi, kadar se uporabnik kartice približa aparatu za branje.

4. julij, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

25. 9. 2018

Kako izbrati darilo, ki bo navdušilo udeležence vašega dogodka?

Če boste na dogodku udeležence obdarovali zgolj s papirnimi bloki z vašim logotipom, zagotovo ne boste pustili dobrega vtisa pri udeležencih. Darilo se lahko uporabi kot strateška poteza za nadgradnjo dialoga s ciljno publiko. Če boste uspeli razviti dobr

Preberi več

8. 4. 2019

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost vašega podjetja? Čas za akcijo je sedaj.

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost sta najbolj aktualna pojma trenutnih svetovnih poslovnih in marketinških krogov. Prispevek vsakega podjetja k družbi je v današnjem vsakdanu ne samo nujna komponenta uspešnega poslovanja, ampak tudi merilo uspeš

Preberi več

23. 2. 2018

Darila za športne navdušence!

Čeprav nas je v prejšnjem tednu pošteno namrazilo, pa v novem mesecu že pričakujemo bolj spomladanske temperature. Takšne, ki nas bodo kar vabile, da naše športne aktivnosti prenesemo iz zaprtih dvoran na zrak, v gozd, v hribe ...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}