Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Moč zvestobe: Kako zaslužiti več

7. april, 2017

Kako se lotiti programa zvestobe? Kaj je največja napaka pri vpeljavi programov zvestobe? Kakšne so prednosti kartic zvestobe? Kako do visokega števila aktivnih članov programa zvestobe?

Odgovore na ta vprašanja so v okviru predstavitve programa zvestobe CLIP na dogodku Moč Zvestobe: kako zaslužiti več (v sodelovanju z GZS) ponudili Igor Smirnov (Netica), Jure Triller (IDentiks), Maruša Komac (Nama) ter Ana Praprotnik (Sava Hoteli).




Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Gal Gracar,

Preberi več
Popularna RFID tehnologija

Morda najbolj enostaven prikaz uporabe RFID tehnologije predstavlja brezkontaktna (npr. smučarska) kartica, kjer sistem za branje podatkov le-te s kartice pridobi, kadar se uporabnik kartice približa aparatu za branje.

4. julij, 2017

Preberi več
RFID na prodajnem mestu

V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.

6. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

31. 5. 2017

3 rešitve za uporabne kartice

PVC kartice – pa naj bodo akreditacijske, darilne, identifikacijske ali pa kartic zvestobe – še vedno ostajajo na vrhu priljubljenosti podpornih orodij za številne namene.

Preberi več

4. 9. 2017

Dišeče kartice – trajen vtis

Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...

Preberi več

25. 4. 2018

Ste pozorni na skrite stroške pri organizaciji dogodka? Pazite, da ne bo trpel vaš proračun!

Načrtovanju ciljev dogodka sledi načrtovanje proračuna. Aktivnosti za dosego cilja morajo biti stroškovno ocenjene in naj bi podjetju prinesle večji donos od vloženih sredstev. Predvideti je potrebno fiksne in spremenljive stroške.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}