V svoje vrste vabimo samostojnega nabavno-prodajnega referenta na področju promocijskih in poslovnih daril.
Preberi več10. 4. 2023
Kako se lotiti programa zvestobe? Kaj je največja napaka pri vpeljavi programov zvestobe? Kakšne so prednosti kartic zvestobe? Kako do visokega števila aktivnih članov programa zvestobe?
Odgovore na ta vprašanja so v okviru predstavitve programa zvestobe CLIP na dogodku Moč Zvestobe: kako zaslužiti več (v sodelovanju z GZS) ponudili Igor Smirnov (Netica), Jure Triller (IDentiks), Maruša Komac (Nama) ter Ana Praprotnik (Sava Hoteli).
»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom
Gal Gracar,
Preberi večV podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.
6. september, 2017
Preberi večMorda najbolj enostaven prikaz uporabe RFID tehnologije predstavlja brezkontaktna (npr. smučarska) kartica, kjer sistem za branje podatkov le-te s kartice pridobi, kadar se uporabnik kartice približa aparatu za branje.
4. julij, 2017
Preberi več10. 4. 2023
V svoje vrste vabimo samostojnega nabavno-prodajnega referenta na področju promocijskih in poslovnih daril.
Preberi več6. 2. 2017
NFC tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevne aktivnosti, zagotovo pa pozitivni načini implementacije tudi še prihajajo. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na avtobusih, prepoznava podatkov na vozovnici na smučišču, pa tudi v
Preberi več1. 12. 2017
Produkcijski proces kartic se za operativce prične s pripravo dizajna in osnovnih nastavitev za tisk. Ali vi kot marketing, prodaja ali direktor poznate te nastavitve? Ali morda izbiro tiska raje vedno 100% prepustite izvedbeni ekipi?
Preberi več