Preverite naš najnovejši katalog, v katerem smo zbrali čudovite ideje za poslovna in promocijska darila, izdelana iz ekoloških materialov!
Preberi več5. 6. 2020
Raziskave so pokazale, da za razliko od papirnatih bonov, darilne kartice povečajo prodajo tudi za od 50 do 100%.
Pri IDentiksu smo prisluhnili željam naših strank in ponudili IDealen odgovor.
Z veseljem sporočamo, da smo razvili rešitev, ki bo pokrila vse vaše potrebe poslovanja z darilnimi/vrednostnimi karticami in karticami zvestobe (»loyalty« programi).
Rešitev je popolnoma dostopna v oblaku (SaaS), seveda pa jo lahko integriramo tudi z vašimi obstoječimi programi in rešitvami ter uporabna z RFID ali klasično identifikacijo
(QR kode, barkode,…)
Tako, kot smo pri nas poslušali in razveselili naše stranke, lahko tudi vi razveselite vaše najzvestejše. Nagradite jih s programi zvestobe, hkrati pa jim ponudite tudi možnost obdarovanja svojih najbližjih ali enostavnejšo uporabo vrednostnih kartic.
Oba pristopa dokazano vplivata na pospeševanje prodaje, dvig povprečne vrednosti nakupa (nakupne košarice).
Prednosti kartice zvestobe:
Prednosti darilne/vrednostne kartice:
Po novem vam torej pri IDentisku zagotavljamo vse na enem mestu, celotno rešitev »na ključ«.
Več info o naši novi rešitvi lahko dobite pri naši ekipi ali na naši spletni strani. Pišite nam na info@identiks.si in se pozanimajte, kako lahko našo rešitev enostavno integriramo z vašimi sistemi in vam omogočimo večjo prodajo ter bolj zadovoljne stranke!
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Direktorica
Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.
5. 6. 2020
Preverite naš najnovejši katalog, v katerem smo zbrali čudovite ideje za poslovna in promocijska darila, izdelana iz ekoloških materialov!
Preberi več6. 9. 2016
V čem je trik? Gre za identifikacijo s pametnim telefonom ali kartico, ki uporablja tehnologijo RFID (UHF oziroma NFC). Udeleženec se torej prijavi na dogodek, dobi čip in potem se lahko na dogodku brez ovir giblje, organizator pa ima zaradi prostostoječi
Preberi več7. 6. 2017
V Nemčiji lahko pošiljatelji pisem ali manjših paketov od sedaj naprej na svoje mednarodne pošiljke namestijo RFID oznako. Deutsche Post s to storitvijo...
Preberi več