Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...
Preberi več1. 3. 2019
Raziskave so pokazale, da za razliko od papirnatih bonov, darilne kartice povečajo prodajo tudi za od 50 do 100%.
Pri IDentiksu smo prisluhnili željam naših strank in ponudili IDealen odgovor.
Z veseljem sporočamo, da smo razvili rešitev, ki bo pokrila vse vaše potrebe poslovanja z darilnimi/vrednostnimi karticami in karticami zvestobe (»loyalty« programi).
Rešitev je popolnoma dostopna v oblaku (SaaS), seveda pa jo lahko integriramo tudi z vašimi obstoječimi programi in rešitvami ter uporabna z RFID ali klasično identifikacijo
(QR kode, barkode,…)
Tako, kot smo pri nas poslušali in razveselili naše stranke, lahko tudi vi razveselite vaše najzvestejše. Nagradite jih s programi zvestobe, hkrati pa jim ponudite tudi možnost obdarovanja svojih najbližjih ali enostavnejšo uporabo vrednostnih kartic.
Oba pristopa dokazano vplivata na pospeševanje prodaje, dvig povprečne vrednosti nakupa (nakupne košarice).
Prednosti kartice zvestobe:
Prednosti darilne/vrednostne kartice:
Po novem vam torej pri IDentisku zagotavljamo vse na enem mestu, celotno rešitev »na ključ«.
Več info o naši novi rešitvi lahko dobite pri naši ekipi ali na naši spletni strani. Pišite nam na info@identiks.si in se pozanimajte, kako lahko našo rešitev enostavno integriramo z vašimi sistemi in vam omogočimo večjo prodajo ter bolj zadovoljne stranke!
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Direktorica
Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.
1. 3. 2019
Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...
Preberi več6. 9. 2019
Ti ob omembi besede »prodaja« še prav posebej zaigra srce? Se pri pripravi ponudb, pogovorih s poslovnimi partnerji in pogajanju počutiš kot riba v vodi? Si nenehno na preži za novo poslovno priložnostjo ali novim potencialnim partnerjem in obožuješ delo
Preberi več30. 11. 2018
Sekcija optikov je v letu 2018 prvič organizirala dogodek “Strokovno srečanje optikov”. Namen dogodka je, da se predstavniki podjetij in njihovi zaposleni vsaj enkrat letno srečajo na strokovnem in družabnem dogodku ter predstavijo svojo dejavnost in inov
Preberi več