Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Lojalnostna ali vrednostna / darilna kartica? Ali kar oboje?

26. februar, 2022

Raziskave so pokazale, da za razliko od papirnatih bonov, darilne kartice povečajo prodajo tudi za od 50 do 100%.

Pri IDentiksu smo prisluhnili željam naših strank in ponudili IDealen odgovor.

Z veseljem sporočamo, da smo razvili rešitev, ki bo pokrila vse vaše potrebe poslovanja z darilnimi/vrednostnimi karticami in karticami zvestobe (»loyalty« programi).

Rešitev je popolnoma dostopna v oblaku (SaaS), seveda pa jo lahko integriramo tudi z vašimi obstoječimi programi in rešitvami ter uporabna z RFID ali klasično identifikacijo
(QR kode, barkode,…)

Tako, kot smo pri nas poslušali in razveselili naše stranke, lahko tudi vi razveselite vaše najzvestejše. Nagradite jih s programi zvestobe, hkrati pa jim ponudite tudi možnost obdarovanja svojih najbližjih ali enostavnejšo uporabo vrednostnih kartic.

Oba pristopa dokazano vplivata na pospeševanje prodaje, dvig povprečne vrednosti nakupa (nakupne košarice).

 Prednosti kartice zvestobe:

  • Kupci pri izbranem podjetju kupujejo pogosteje,
  • Natančnejša segmentacija strank
  • Razumevanje nakupnih navad
  • Povečuje možnosti ''cross sell-a'' in ''up-sell''-a
  • Višja povprečna vrednost nakupne košarice,
  • Večja možnost priporočila obstoječih strank,
  • Večji delež rednih in vračajočih se strank.


Prednosti darilne/vrednostne kartice:

  • privabi nove stranke v vašo trgovino,
  • poveča število vaših strank - obstoječa stranka podari vašo kartico novi stranki (prijateljem, znancem, družini),
  • povečuje prepoznavnost vaše blagovne znamke,
  • zvestejše, vračajoče se stranke,
  • zmanjšuje tveganje vračila blaga,
  • znesek ob naložitvi dobroimetja pridobite takoj,
  • spodbuja in povečuje možnost, da se stranka vrne.

Po novem vam torej pri IDentisku zagotavljamo vse na enem mestu, celotno rešitev »na ključ«.

Več info o naši novi rešitvi lahko dobite pri naši ekipi ali na naši spletni strani. Pišite nam na info@identiks.si in se pozanimajte, kako lahko našo rešitev enostavno integriramo z vašimi sistemi in vam omogočimo večjo prodajo ter bolj zadovoljne stranke!



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Jasna Triller

Direktorica

Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.

Vsi članki tega avtorja

Sorodni članki

8. 4. 2019

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost vašega podjetja? Čas za akcijo je sedaj.

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost sta najbolj aktualna pojma trenutnih svetovnih poslovnih in marketinških krogov. Prispevek vsakega podjetja k družbi je v današnjem vsakdanu ne samo nujna komponenta uspešnega poslovanja, ampak tudi merilo uspeš

Preberi več

2. 7. 2020

Primeri iz prakse - personalizirana ekološka darila

Ste že pisali s pisalom iz tetrapaka za mleko? Ali pa ovili telefon v ovitek iz ponošenih in odvrženih kavbojk? Pisali v zvezek, izdelan iz odpadne kave ali iz kamnitih odpadkov?

Preberi več

1. 6. 2017

Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}