Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču...
Preberi več5. 3. 2018
Do 60 dni pred dogodkom: Ustvarite pristajalno spletno stran in Facebook stran dogodka. Odprite prijave na dogodek. Če je dogodek mednarodni, odprite prijave takoj, ko je to mogoče.
Primer pristajalne strani dogodka
30 dni pred dogodkom: Povečajte zanimanje za dogodek. Odpošljite najave in vabila.
NAMIG: Vključite povabljene v soustvarjanje dogodka. Izvedite anketo za npr. izbor govorcev ali menijev.
14 dni pred dogodkom: Stopnjujte napetost. Objavite utrinke predhodnih dogodkov.
NAMIG: Udeležba na brezplačnih dogodkih je povprečno 35 % glede na prijave. Udeležba na plačljivih dogodkih je povprečno 95 %.
7 dni pred dogodkom: Odpošljite vabila za zadnje prijave.
1 dan pred dogodkom: Vsem prijavljenim pošljite opomnik z navodili za dostop do lokacije dogodka in navodili za parkiranje.
NAMIG: Opomnik 1–2 dni pred dogodkom poveča udeležbo za 8 %. Na dogodek ne pozabite povabiti tudi medijev.
Primer opomnika
Med dogodkom: Preverite odziv, pridobite ideje. Udeležence povabite k izpolnjevanju ankete o zadovoljstvu.
Primer anketnega obrazca
Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.
30. marec, 2018
Preberi večOrganizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!
31. maj, 2018
Preberi večSestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...
27. junij, 2018
Preberi več5. 3. 2018
Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču...
Preberi več4. 7. 2017
Enostavnost mobilnega plačevanja nam po eni strani olajša nakupovanje, po drugi strani pa nas izpostavlja nepridipravom, ki skušajo prelisičiti varnostne mehanizme ter svoj zaslužek povečati z nižanjem stanja na našem računu. Eden od razlogov za to so.
Preberi več24. 3. 2017
Številna podjetja, ki poslujejo neposredno s strankami, se pogosto znajdejo v zagati, ko novi stranki ne morejo takoj izdati članske ali klubske kartice ali pa kartice zvestobe. Proces izdelave pri podizvajalcih običajno traja nekaj tednov – ravno dovolj,
Preberi več