Še niste naročili svojih novoletnih poslovnih daril? Niste edini ... ste pa med redkimi;) V tokratnem IDE.trendu smo vam za vzpodbudo in ideje pripravili...
Preberi več3. 11. 2017
Do 60 dni pred dogodkom: Ustvarite pristajalno spletno stran in Facebook stran dogodka. Odprite prijave na dogodek. Če je dogodek mednarodni, odprite prijave takoj, ko je to mogoče.
Primer pristajalne strani dogodka
30 dni pred dogodkom: Povečajte zanimanje za dogodek. Odpošljite najave in vabila.
NAMIG: Vključite povabljene v soustvarjanje dogodka. Izvedite anketo za npr. izbor govorcev ali menijev.
14 dni pred dogodkom: Stopnjujte napetost. Objavite utrinke predhodnih dogodkov.
NAMIG: Udeležba na brezplačnih dogodkih je povprečno 35 % glede na prijave. Udeležba na plačljivih dogodkih je povprečno 95 %.
7 dni pred dogodkom: Odpošljite vabila za zadnje prijave.
1 dan pred dogodkom: Vsem prijavljenim pošljite opomnik z navodili za dostop do lokacije dogodka in navodili za parkiranje.
NAMIG: Opomnik 1–2 dni pred dogodkom poveča udeležbo za 8 %. Na dogodek ne pozabite povabiti tudi medijev.
Primer opomnika
Med dogodkom: Preverite odziv, pridobite ideje. Udeležence povabite k izpolnjevanju ankete o zadovoljstvu.
Primer anketnega obrazca
Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...
27. junij, 2018
Preberi večPri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.
30. marec, 2018
Preberi večOrganizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!
31. maj, 2018
Preberi več3. 11. 2017
Še niste naročili svojih novoletnih poslovnih daril? Niste edini ... ste pa med redkimi;) V tokratnem IDE.trendu smo vam za vzpodbudo in ideje pripravili...
Preberi več31. 8. 2018
Dogodek doseže svoj namen šele, ko izpolni cilje. Analiza uspešnosti dogodka ni samo pregled končnega stanja, temveč tudi vnaprejšnji motivator za dosego cilja – če je vnaprej znano, da bo po koncu sledila analiza, ki bo preverila uspešnost doseženega, to
Preberi več27. 10. 2017
Digitalizirajte svoje poslovanje in vodite analizo obiskov vaših strank! IDE.wellcheck je digitalni sistem, ki...
Preberi več