Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Digital vs. analog: postavite uspešno komunikacijsko strategijo

25. september, 2018

Ena izmed najpogostejših napak pri organizaciji dogodka je pomanjkljiva komunikacija pred dogodkom.

Sledite časovnici dobre komunikacijske prakse:

 

Do 60 dni pred dogodkom: Ustvarite pristajalno spletno stran in Facebook stran dogodka. Odprite prijave na dogodek. Če je dogodek mednarodni, odprite prijave takoj, ko je to mogoče.

 

Primer pristajalne strani dogodka


30 dni pred dogodkom: Povečajte zanimanje za dogodek. Odpošljite najave in vabila.

NAMIG: Vključite povabljene v soustvarjanje dogodka. Izvedite anketo za npr. izbor govorcev ali menijev.

 

14 dni pred dogodkom: Stopnjujte napetost. Objavite utrinke predhodnih dogodkov.

NAMIG: Udeležba na brezplačnih dogodkih je povprečno 35 % glede na prijave. Udeležba na plačljivih dogodkih je povprečno 95 %.

 

7 dni pred dogodkom: Odpošljite vabila za zadnje prijave.

 

1 dan pred dogodkom: Vsem prijavljenim pošljite opomnik z navodili za dostop do lokacije dogodka in navodili za parkiranje.

NAMIG: Opomnik 1–2 dni pred dogodkom poveča udeležbo za 8 %. Na dogodek ne pozabite povabiti tudi medijev.


Primer opomnika

 

Med dogodkom: Preverite odziv, pridobite ideje. Udeležence povabite k izpolnjevanju ankete o zadovoljstvu.

Primer anketnega obrazca

 

Imate vse pripravljeno za organizacijo vašega dogodka?

Prenesite si BREZPLAČEN priročnik in sledite enostavnim korakom ter nasvetom, ki vam bodo pomagali ustvariti vrhunski dogodek.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

27. junij, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

31. maj, 2018

Preberi več
Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

30. marec, 2018

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

9. 5. 2017

Prednosti re-writable kartic

HID Fargo tiskalniki omogočajo tudi ponoven potisk obstoječih kartic – nadvse uporabna rešitev, ki ni le okoljevarstvena, temveč bo vašemu podjetju prihranila tudi...

Preberi več

1. 6. 2017

Razlika med pasivnimi in aktivnimi UHF sistemi

Tehnologija RFID (radio frequency identification) omogoča brezžično komunikacijo, ki za najdbo in identifikacijo predmetov uporablja radijske valove in temelji na treh glavnih komponentah – RFID oznaka ali čipirana kartica (oddajnik), RFID čitalec (spreje

Preberi več

3. 3. 2016

Varnostne karakteristike potnih listov

V prihodnjih filmih bo tudi Jamesu Bondu težje potovati s pomočjo ponarejenih potnih listov. Zakaj? Pri Gemaltu so razvili nov material (Sealys Secure Surface), ki s združevanjem treh različnih efektov zagotavlja zaščito pred poneverbo dokumenta in zagota

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}