Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Digital vs. analog: postavite uspešno komunikacijsko strategijo

25. september, 2018

Ena izmed najpogostejših napak pri organizaciji dogodka je pomanjkljiva komunikacija pred dogodkom.

Sledite časovnici dobre komunikacijske prakse:

 

Do 60 dni pred dogodkom: Ustvarite pristajalno spletno stran in Facebook stran dogodka. Odprite prijave na dogodek. Če je dogodek mednarodni, odprite prijave takoj, ko je to mogoče.

 

Primer pristajalne strani dogodka


30 dni pred dogodkom: Povečajte zanimanje za dogodek. Odpošljite najave in vabila.

NAMIG: Vključite povabljene v soustvarjanje dogodka. Izvedite anketo za npr. izbor govorcev ali menijev.

 

14 dni pred dogodkom: Stopnjujte napetost. Objavite utrinke predhodnih dogodkov.

NAMIG: Udeležba na brezplačnih dogodkih je povprečno 35 % glede na prijave. Udeležba na plačljivih dogodkih je povprečno 95 %.

 

7 dni pred dogodkom: Odpošljite vabila za zadnje prijave.

 

1 dan pred dogodkom: Vsem prijavljenim pošljite opomnik z navodili za dostop do lokacije dogodka in navodili za parkiranje.

NAMIG: Opomnik 1–2 dni pred dogodkom poveča udeležbo za 8 %. Na dogodek ne pozabite povabiti tudi medijev.


Primer opomnika

 

Med dogodkom: Preverite odziv, pridobite ideje. Udeležence povabite k izpolnjevanju ankete o zadovoljstvu.

Primer anketnega obrazca

 

Imate vse pripravljeno za organizacijo vašega dogodka?

Prenesite si BREZPLAČEN priročnik in sledite enostavnim korakom ter nasvetom, ki vam bodo pomagali ustvariti vrhunski dogodek.


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Brezskrben dogodek v 5 korakih

Marko Panjan , 17. marec, 2017

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od 6. do 10. koraka

Sestavili ste program, organizirali prireditveni prostor in določili cene vstopnin. Kaj pa sedaj? Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov...

Marko Panjan , 27. junij, 2018

Preberi več
Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki!

Marko Panjan , 31. maj, 2018

Preberi več
Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

Marko Panjan , 30. marec, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

1. 12. 2017

Last-minute darila!

Odštevamo zadnje dni pred pričetkom veselega decembra - meseca z največjo gužvo v službah in tudi pri družbah. Upamo, da niste pozabili na darila za svoje zaposlene in poslovne partnerje?

Preberi več

1. 7. 2017

Ekologija, trajnost in krožno gospodarstvo

Najboljši odpadek je tisti, ki...

Preberi več

30. 11. 2018

Kako odstraniti led brez strgala?

Zunaj sneži, vaše vetrobransko steklo na avtu je polno ledu, vi pa brez strgala. Led iz stekla se, da odstraniti tudi na drugačen način. Preverite kako!

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}