Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

30. marec, 2018

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

V tej fazi z ozirom na določene cilje naredite načrt dela, ki vam bo te cilje pomagal uresničevati.

Določite delovne skupine in vodje skupin ter ustvarite tabelo, kjer odgovorite na vprašanja:

-          Kaj mora biti narejeno?

-          Kako mora biti narejeno?

-          Kdo mora to narediti?

-          Kako dolgo bo trajalo?

-          Koliko nas bo stalo?

 

Odgovore na vprašanja si zapišite v obliko tabele, kot je predstavljeno spodaj.

 

 

Načrtujte tudi mikro naloge

Lahko se še bolj poglobite in določite tudi mikro naloge, kot so skrb za wi-fi, prehrano, kdo bo na dan dogodka nadziral specifično nalogo, kdo poskrbi za letake, kje bo dogodek pomoviran, ipd.

Seznam nalog je prav zares odvisen od dogodka, a zagotovo velja, da bo le organiziran pristop poskrbel za (relativno) mirno izvedbo.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Nadzor nad prehrano na dogodkih

Organizacija dogodka je obsežna naloga, pri kateri mora pravilno sovpasti kar nekaj dejavnikov, da 'teče kot po maslu'. Organizatorji pa se velikokrat srečujejo še z ločeno skrbjo, za pogostitev, katere urejanje lahko povzroči ne le visoke dodatne stroške

3. avgust, 2017

Preberi več
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

5. februar, 2018

Preberi več
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

24. februar, 2018

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

24. 5. 2017

IDE.Konferenca - učinkovit sistem izboljša uporabniško izkušnjo

V poplavi poslovnih dogodkov in konferenc je dobra organizacija nadvse pomembna – ne le s strani udeležencev, ki sledijo dogodkom temveč predvsem s strani organizatorja, ki naj od konference odnese tudi relevantne podatke in statistike o obisku.

Preberi več

11. 11. 2016

Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Preberi več

1. 2. 2018

Drugačna darila za vaše poslovne partnerje!

Trendi poslovnih daril se spreminjajo iz leta v leto. V zadnjih letih opažamo predvsem, da vedno bolj sledijo razvoju tehnologije. Pozabite na skodelice in kulije – poglejte kaj boste izbirali v letošnjem letu.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}