Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Organizacija dogodka v 10 korakih: od določanja datuma do najema opreme

31. maj, 2018

Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki:

  1. KORAK: Določite osnovne zadeve:
    1. Datum dogodka;
    2. Ura začetka dogodka;
    3. Trajanje dogodka.
  2. KORAK: Organizirajte prireditveni prostor:
    1. Pridobitev ponudb;
    2. Raziskava in izbor prireditvenega prostora;
    3. Rezervacija oz. najem prireditvenega prostora.
 

Preverite, če Wi-Fi na prizorišču dogodka omogoča uporabo interneta predvidenemu številu udeležencev. Če imajo udeleženci dostop do interneta, jih lahko spodbudite, da v živo objavljajo z dogodka in ga tako oglašujejo.

 

  1. KORAK: sestavljanje programa ter Uskladitev ključnih nastopajočih
    1. Potrditve govorcev;
    2. Usmeritve govorcev za pripravo vsebin;
    3. Pridobitev opisov in slik govorcev;
    4. Organizacija prevoza in spanja govorcev;
    5. Pridobitev prezentacij govorcev;
    6. Sestavljanje programa. 
 
 
  1. KORAK: Uredite finančno plat dogodka
    1. Določite cene vstopnin (vključno z zgodnjimi prijavami, skupinami, za člane različnih društev);
    2. Določite pogoje sodelovanja za sponzorje.
  2. KORAK: Začnite s izvedbo komunikacijskega plana
    1. Ustvarite pristajalno stran dogodka;
    2. Pričnite z objavami »save the date«;
    3. Poskrbite za prve javne objave dogodkov.

 

Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov. Več o njih si preberite v naslednjem IDE.nasvetu!


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Načrtovanje dogodka od A do Ž. Edini pripomoček, ki ga zares potrebujete, je tu!

Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.

30. marec, 2018

Preberi več
Načrtujete dogodek? Rešite ta kratek vprašalnik ...

Preden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...

5. februar, 2018

Preberi več
Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

16. marec, 2017

Preberi več
Ste pozorni na skrite stroške pri organizaciji dogodka? Pazite, da ne bo trpel vaš proračun!

Načrtovanju ciljev dogodka sledi načrtovanje proračuna. Aktivnosti za dosego cilja morajo biti stroškovno ocenjene in naj bi podjetju prinesle večji donos od vloženih sredstev. Predvideti je potrebno fiksne in spremenljive stroške.

25. april, 2018

Preberi več
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

24. februar, 2018

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

16. 3. 2017

Organizirate dogodek? Digitalizirajte ga!

Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?

Preberi več

7. 6. 2017

Sledenje pošiljk z uporabo RFID

V Nemčiji lahko pošiljatelji pisem ali manjših paketov od sedaj naprej na svoje mednarodne pošiljke namestijo RFID oznako. Deutsche Post s to storitvijo...

Preberi več

5. 11. 2018

Zakaj imeti v svoji ponudbi tudi darilno kartico?

Vsako leto se ob prazničnih nakupih potrošniki znajdejo pred »težkimi« odločitvami, katero darilo izbrati za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so tudi pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}