Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
Preberi več16. 3. 2017
Organizirate dogodek in razmišljate kaj vse morate še postoriti? Da ne boste izpustili kašne pomembne podrobnosti začnite s temi petimi koraki:
Preverite, če Wi-Fi na prizorišču dogodka omogoča uporabo interneta predvidenemu številu udeležencev. Če imajo udeleženci dostop do interneta, jih lahko spodbudite, da v živo objavljajo z dogodka in ga tako oglašujejo.
Do uspešnega dogodka vas loči še 5 korakov. Več o njih si preberite v naslednjem IDE.nasvetu!
Pri organizaciji dogodkov ni dovolj, da cilje le načrtujete. Potrebno je načrtovati tudi poti za doseganje ciljev.
30. marec, 2018
Preberi večPreden se lotite organizacije dogodka, si je priporočljivo zastaviti in si odgovoriti na tri ključna vprašanja. Odgovorite si na spodnja vprašanja in oblikujte izjavo, ki vam bo v pomoč pri...
5. februar, 2018
Preberi večSte že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
16. marec, 2017
Preberi večNačrtovanju ciljev dogodka sledi načrtovanje proračuna. Aktivnosti za dosego cilja morajo biti stroškovno ocenjene in naj bi podjetju prinesle večji donos od vloženih sredstev. Predvideti je potrebno fiksne in spremenljive stroške.
25. april, 2018
Preberi večNačrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
24. februar, 2018
Preberi več16. 3. 2017
Ste že kdaj organizirali dogodek? Se sprašujete, kako bi zmanjšali dolge čakalne vrste ter pospešili prijavljanje in preverjanje udeležencev? Vas zanima, kaj vse se je dogajalo (»v ozadju«) dogodka?
Preberi več7. 6. 2017
V Nemčiji lahko pošiljatelji pisem ali manjših paketov od sedaj naprej na svoje mednarodne pošiljke namestijo RFID oznako. Deutsche Post s to storitvijo...
Preberi več5. 11. 2018
Vsako leto se ob prazničnih nakupih potrošniki znajdejo pred »težkimi« odločitvami, katero darilo izbrati za svojo družino, prijatelje, poslovne partnerje, stranke ali zaposlene. Raziskave so tudi pokazale, da kar 84% potrošnikov nakup darila doživlja...
Preberi več