Najboljši odpadek je tisti, ki...
Preberi več1. 7. 2017
V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje zaloge - brez pomoči prodajalca. Izboljšanje uporabniške izkušnje tako na eni strani prinaša pozitivno spremembo za kupce, na drugi strani pa tudi za prodajalce.
Avtomatiziran servis
V prodajalnah so namestili interaktivne monitorje, ki s pomočjo RFID bralcev pridobijo podatke o posameznem paru čevljev. Ko se kupec z želenim parom čevljev približa monitorju, se mu na njem izpišejo podatki o zalogi - npr. v katerih velikostih ali pa v katerih barvah je posamezen model še na voljo.
Sistem so v svojo prvo trgovino namestili že oktobra 2014 in dosegli zelo dober odziv kupcev. Ocenjujejo, da je tovrsten pripomoček pohitril nakupovalni proces, dosegel višjo stopnjo produktivnosti pri delavcih ter istočasno izboljšal ugled trgovine v povezavi z inovativnostjo.
Več informacij poiščite na tej povezavi.
Multi-uporabni RFID čitalec in čip, ki omogočata enostaven zapis podatkov, je tu ponovno prevzel glavno vlogo. V eni izmed evropskih držav so tako uvedli rešitev z namenskimi čitalci RFID čipov, s tem pa dosegli popoln nadzor nad procesom vzreje živine -
28. september, 2017
Preberi večV podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja strojev za proizvodnjo juh.
28. marec, 2017
Preberi večUporaba RFID tehnologije predstavlja stroškovno učinkovit način za pridobivanje ogromne količine podatkov o nakupih in preferencah vaših kupcev in strank, a tudi o načinu poslovanja … Številna podjetja že izkoriščajo te podatke za načrtovanje prihodnjega
20. maj, 2017
Preberi več1. 7. 2017
Najboljši odpadek je tisti, ki...
Preberi več30. 11. 2018
Zunaj sneži, vaše vetrobransko steklo na avtu je polno ledu, vi pa brez strgala. Led iz stekla se, da odstraniti tudi na drugačen način. Preverite kako!
Preberi več13. 10. 2016
Trgovci se vse bolj zavedajo, da morajo svoje programe zvestobe hitro prilagajati današnjim potrošnikom, ki so tehnološko že zelo dobro podkovani. Pri Boston Retail Partners so zato pripravili poročilo, v katerem so raziskovali vpliv tehnologije na razvoj
Preberi več