NFC/RFID brezstična tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevno delovanje, pozitivne rešitve uporabe pa so v porastu. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na...
Preberi več28. 3. 2018
Ste med glavnimi organizatorji malega ali velikega dogodka? Spletna platforma ID.conference je spletno mesto, ki vam bo ponudilo podporo pri postavitvi dogodka, promociji in organizaciji vseh pomembnih registracijskih in analitičnih postopkov, ki sovpadejo z organizacijo konference. Pomaga vam namreč, da boste v le 7 enostavnih korakih organizirali in objavili celoten dogodek.
Platforma bo poleg dela organizacijskega zalogaja prevzela tudi delež promocije – vaš dogodek bo namreč viden med vsemi dogodki objavljenimi na platformi. Če morda organizirate zaprt tip dogodka, ga lahko z enim klikom skrijete iz javne objave, ampak pri tem seveda še vedno koristite vse prednosti, ki vam jih nudi platforma:
Platforma bo vaš dogodek ponesla na digitalno raven v le 7 korakih. Pri vsakem koraku vam je na voljo tudi informacijski zavihek, ki vas bo z enostavnimi navodili popeljal preko vseh korakov:
1. korak: vpišite podrobnosti o dogodku (ime dogodka, spletno mesto dogodka (URL), kategorijo, lokacijo dogodka, časovni okvir, naslov dogodka, UHF beleženje, dodajte logotip, slika dogodka)
2. korak: opišite svoj dogodek (predstavite tematiko dogodka, predstavite časovnico oz. urnik predavanj, predstavite predavatelje)
3. korak: izberite, katere podatke o udeležencih potrebujete (osnovne informacije, ki so obvezne (ime, priimek, podjetje), natančnejše informacije o podjetju (račun podjetju, naslov, davek, email podjetja), spol, naslov, mesto, pošta, država, rojstni datum, posebne opcije za hrano, status udeleženca, vidnost udelženca v aplikaciji za mreženje, koliko dni bo udeleženec sodeloval (v primeru, da konferenca traja daljše časovno obdobje), v dodatna vpolja vpišite kakšne podatke še želite)
4. korak: dodatni gostje (če udeleženec s seboj pripelje tudi gosta, izberite katere podatke gosta želite)
5. korak: izvoz predloge urnika (izvozite predlogo urnika ter jo izpolnite in naložite nazaj na platformo), izberite število UHF čitalcev za beleženje gibanja udeležencev – pazite, da ustrezno pokrijete vse glavne prehode in celoen konferečni prostor
6. korak: vstopnice in plačilo (vnestite podrobnosti o vstopnicah ter načinu plačila)
7. korak: oblikujte svojo akreditacijsko kartico (izdelajte svoje akreditacijske kartice v IDE.Carddesigner programu, ali pa oblikovanje kartic prepustite izvedebenemu podjetju)
ID.conference je platforma, ki postopek objave dogodka in prijave na dogodek optimizira tako za organizatorje, kot tudi za udeležence. Vpogled v dogodek je namreč ločen z vidika organizatorja ter vidika udeleženca. Slednji se bodo preko platforme enostavno prijavili na dogodek ter plačali kotizacijo v kolikor je ta predvidena. Vse podatke o registraciji in plačilu bodo udeleženci prejeli na svoj e-mail naslov. Prav uporabnikov e-mail naslov je ključnega pomena za komunikacijo informacij o samem dogodku, morebitnih pogojih za udeležbo ter opisu in navodilih. Se boste znašli?
Preberite več: www.idconference.eu
Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...
Gal Gracar,
Preberi večNačrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
24. februar, 2018
Preberi več28. 3. 2018
NFC/RFID brezstična tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevno delovanje, pozitivne rešitve uporabe pa so v porastu. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na...
Preberi več14. 8. 2017
Iskanje pravega poslovnega darila je pogosto težavno, stresno in ima lahko ob napačni izbiri ter neprimernem načinu obdarovanja tudi negativen učinek. K sreči obstajajo smernice, kako izbrati primerno poslovno darilo...
Preberi več1. 7. 2017
Najboljši odpadek je tisti, ki...
Preberi več