Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Naj bo vaša konferenca bolje vidna!

21. februar, 2018

Ste med glavnimi organizatorji malega ali velikega dogodka? Spletna platforma ID.conference je spletno mesto, ki vam bo ponudilo podporo pri postavitvi dogodka, promociji in organizaciji vseh pomembnih registracijskih in analitičnih postopkov, ki sovpadejo z organizacijo konference. Pomaga vam namreč, da boste v le 7 enostavnih korakih organizirali in objavili celoten dogodek.

 

Prednosti ID.conference

Platforma bo poleg dela organizacijskega zalogaja prevzela tudi delež promocije – vaš dogodek bo namreč viden med vsemi dogodki objavljenimi na platformi. Če morda organizirate zaprt tip dogodka, ga lahko z enim klikom skrijete iz javne objave, ampak pri tem seveda še vedno koristite vse prednosti, ki vam jih nudi platforma:

  • omogočite spletno prijavo in nakup kart za dogodek – svoj račun povežite z računom na platformi Paypal in omogočite enostavne transakcije,
  • pridobivate podatke, ki jih želite prejeti od udeležencev – premislite kateri podatki so za vas najbolj vredni,
  • nadgradite svoj dogodek z UHF sledenjem in analizo gibanja udeležencev,
  • v ID.conference Marketplace poiščite podizvajalce, ki vam bodo pomagali organizirati popoln dogodek (od prostora, do cvetličarja in povezovalca dogodka)

 

 

7 hitrih korakov do objave vašega dogodka

Platforma bo vaš dogodek ponesla na digitalno raven v le 7 korakih. Pri vsakem koraku vam je na voljo tudi informacijski zavihek, ki vas bo z enostavnimi navodili popeljal preko vseh korakov:

1. korak: vpišite podrobnosti o dogodku (ime dogodka, spletno mesto dogodka (URL), kategorijo, lokacijo dogodka, časovni okvir, naslov dogodka, UHF beleženje, dodajte logotip, slika dogodka)

2. korak: opišite svoj dogodek (predstavite tematiko dogodka, predstavite časovnico oz. urnik predavanj, predstavite predavatelje)

3. korak: izberite, katere podatke o udeležencih potrebujete (osnovne informacije, ki so obvezne (ime, priimek, podjetje), natančnejše informacije o podjetju (račun podjetju, naslov, davek, email podjetja), spol, naslov, mesto, pošta, država, rojstni datum, posebne opcije za hrano, status udeleženca, vidnost udelženca v aplikaciji za mreženje, koliko dni bo udeleženec sodeloval (v primeru, da konferenca traja daljše časovno obdobje), v dodatna vpolja vpišite kakšne podatke še želite)

4. korak: dodatni gostje (če udeleženec s seboj pripelje tudi gosta, izberite katere podatke gosta želite)

5. korak: izvoz predloge urnika (izvozite predlogo urnika ter jo izpolnite in naložite nazaj na platformo), izberite število UHF čitalcev za beleženje gibanja udeležencev – pazite, da ustrezno pokrijete vse glavne prehode in celoen konferečni prostor

6. korak: vstopnice in plačilo (vnestite podrobnosti o vstopnicah ter načinu plačila)

7. korak: oblikujte svojo akreditacijsko kartico (izdelajte svoje akreditacijske kartice v IDE.Carddesigner programu, ali pa oblikovanje kartic prepustite izvedebenemu podjetju)

 

Platforma za organizatorje in za udeležence

ID.conference je platforma, ki postopek objave dogodka in prijave na dogodek optimizira tako za organizatorje, kot tudi za udeležence. Vpogled v dogodek je namreč ločen z vidika organizatorja ter vidika udeleženca. Slednji se bodo preko platforme enostavno prijavili na dogodek ter plačali kotizacijo v kolikor je ta predvidena. Vse podatke o registraciji in plačilu bodo udeleženci prejeli na svoj e-mail naslov. Prav uporabnikov e-mail naslov je ključnega pomena za komunikacijo informacij o samem dogodku, morebitnih pogojih za udeležbo ter opisu in navodilih. Se boste znašli?

 

Preberite več: www.idconference.eu

 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

24. februar, 2018

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

31. 3. 2017

Kartica z vonjem kave? Ja!

11. 11. 2016

Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Preberi več

7. 6. 2017

Sledenje pošiljk z uporabo RFID

V Nemčiji lahko pošiljatelji pisem ali manjših paketov od sedaj naprej na svoje mednarodne pošiljke namestijo RFID oznako. Deutsche Post s to storitvijo...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}