Ste med glavnimi organizatorji malega ali velikega dogodka? Spletna platforma ID.conference je spletno mesto, ki vam bo ponudilo podporo pri postavitvi dogodka, promociji in organizaciji vseh pomembnih registracijskih in analitičnih postopkov, ki sovpadejo z organizacijo konference. Pomaga vam namreč, da boste v le 7 enostavnih korakih organizirali in objavili celoten dogodek.
Prednosti ID.conference
Platforma bo poleg dela organizacijskega zalogaja prevzela tudi delež promocije – vaš dogodek bo namreč viden med vsemi dogodki objavljenimi na platformi. Če morda organizirate zaprt tip dogodka, ga lahko z enim klikom skrijete iz javne objave, ampak pri tem seveda še vedno koristite vse prednosti, ki vam jih nudi platforma:
omogočite spletno prijavo in nakup kart za dogodek – svoj račun povežite z računom na platformi Paypal in omogočite enostavne transakcije,
pridobivate podatke, ki jih želite prejeti od udeležencev – premislite kateri podatki so za vas najbolj vredni,
nadgradite svoj dogodek z UHF sledenjem in analizo gibanja udeležencev,
v ID.conference Marketplace poiščite podizvajalce, ki vam bodo pomagali organizirati popoln dogodek (od prostora, do cvetličarja in povezovalca dogodka)
7 hitrih korakov do objave vašega dogodka
Platforma bo vaš dogodek ponesla na digitalno raven v le 7 korakih. Pri vsakem koraku vam je na voljo tudi informacijski zavihek, ki vas bo z enostavnimi navodili popeljal preko vseh korakov:
1. korak: vpišite podrobnosti o dogodku (ime dogodka, spletno mesto dogodka (URL), kategorijo, lokacijo dogodka, časovni okvir, naslov dogodka, UHF beleženje, dodajte logotip, slika dogodka)
2. korak: opišite svoj dogodek (predstavite tematiko dogodka, predstavite časovnico oz. urnik predavanj, predstavite predavatelje)
3. korak: izberite, katere podatke o udeležencih potrebujete (osnovne informacije, ki so obvezne (ime, priimek, podjetje), natančnejše informacije o podjetju (račun podjetju, naslov, davek, email podjetja), spol, naslov, mesto, pošta, država, rojstni datum, posebne opcije za hrano, status udeleženca, vidnost udelženca v aplikaciji za mreženje, koliko dni bo udeleženec sodeloval (v primeru, da konferenca traja daljše časovno obdobje), v dodatna vpolja vpišite kakšne podatke še želite)
4. korak: dodatni gostje (če udeleženec s seboj pripelje tudi gosta, izberite katere podatke gosta želite)
5. korak: izvoz predloge urnika (izvozite predlogo urnika ter jo izpolnite in naložite nazaj na platformo), izberite število UHF čitalcev za beleženje gibanja udeležencev – pazite, da ustrezno pokrijete vse glavne prehode in celoen konferečni prostor
6. korak: vstopnice in plačilo (vnestite podrobnosti o vstopnicah ter načinu plačila)
7. korak: oblikujte svojo akreditacijsko kartico (izdelajte svoje akreditacijske kartice v IDE.Carddesigner programu, ali pa oblikovanje kartic prepustite izvedebenemu podjetju)
Platforma za organizatorje in za udeležence
ID.conference je platforma, ki postopek objave dogodka in prijave na dogodek optimizira tako za organizatorje, kot tudi za udeležence. Vpogled v dogodek je namreč ločen z vidika organizatorja ter vidika udeleženca. Slednji se bodo preko platforme enostavno prijavili na dogodek ter plačali kotizacijo v kolikor je ta predvidena. Vse podatke o registraciji in plačilu bodo udeleženci prejeli na svoj e-mail naslov. Prav uporabnikov e-mail naslov je ključnega pomena za komunikacijo informacij o samem dogodku, morebitnih pogojih za udeležbo ter opisu in navodilih. Se boste znašli?
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!
Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
Ti ob omembi besede »prodaja« še prav posebej zaigra srce? Se pri pripravi ponudb, pogovorih s poslovnimi partnerji in pogajanju počutiš kot riba v vodi? Si nenehno na preži za novo poslovno priložnostjo ali novim potencialnim partnerjem in obožuješ delo
Intervju z Jasno Špende: Izzivi pri organizaciji dogodkov
Učinkovit sistem sledenja aktivnostim udeležencev na dogodkih lahko prinese uporabne podatke za nadaljnje analize. Preberite mnenje Jasne Špende, vodje projektov pri Poslovni akademiji Finance in ene od glavnih organizatork letošnje Slovenske marketinške
Ali svojim strankam še vedno ponujate papirnate darilne bone z določenim prednatisnjenim zneskom? V 2017 jim namesto bonov omogočite enostavno plačevanje z brandiranimi, učinkovitimi in obstojnejšimi darilno-plačilnimi karticami, s katerimi...
Sledimo najnovejšim trendom v povezavi s karticami, rešitvami in poslovnimi darili, ki jih z veseljem delimo z vami.
Z vpisom vašega emaila vam zagotavljamo, da boste prvi izvedeli za vse novosti!