Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Naj bo vaša konferenca bolje vidna!

21. februar, 2018

Ste med glavnimi organizatorji malega ali velikega dogodka? Spletna platforma ID.conference je spletno mesto, ki vam bo ponudilo podporo pri postavitvi dogodka, promociji in organizaciji vseh pomembnih registracijskih in analitičnih postopkov, ki sovpadejo z organizacijo konference. Pomaga vam namreč, da boste v le 7 enostavnih korakih organizirali in objavili celoten dogodek.

 

Prednosti ID.conference

Platforma bo poleg dela organizacijskega zalogaja prevzela tudi delež promocije – vaš dogodek bo namreč viden med vsemi dogodki objavljenimi na platformi. Če morda organizirate zaprt tip dogodka, ga lahko z enim klikom skrijete iz javne objave, ampak pri tem seveda še vedno koristite vse prednosti, ki vam jih nudi platforma:

  • omogočite spletno prijavo in nakup kart za dogodek – svoj račun povežite z računom na platformi Paypal in omogočite enostavne transakcije,
  • pridobivate podatke, ki jih želite prejeti od udeležencev – premislite kateri podatki so za vas najbolj vredni,
  • nadgradite svoj dogodek z UHF sledenjem in analizo gibanja udeležencev,
  • v ID.conference Marketplace poiščite podizvajalce, ki vam bodo pomagali organizirati popoln dogodek (od prostora, do cvetličarja in povezovalca dogodka)

 

 

7 hitrih korakov do objave vašega dogodka

Platforma bo vaš dogodek ponesla na digitalno raven v le 7 korakih. Pri vsakem koraku vam je na voljo tudi informacijski zavihek, ki vas bo z enostavnimi navodili popeljal preko vseh korakov:

1. korak: vpišite podrobnosti o dogodku (ime dogodka, spletno mesto dogodka (URL), kategorijo, lokacijo dogodka, časovni okvir, naslov dogodka, UHF beleženje, dodajte logotip, slika dogodka)

2. korak: opišite svoj dogodek (predstavite tematiko dogodka, predstavite časovnico oz. urnik predavanj, predstavite predavatelje)

3. korak: izberite, katere podatke o udeležencih potrebujete (osnovne informacije, ki so obvezne (ime, priimek, podjetje), natančnejše informacije o podjetju (račun podjetju, naslov, davek, email podjetja), spol, naslov, mesto, pošta, država, rojstni datum, posebne opcije za hrano, status udeleženca, vidnost udelženca v aplikaciji za mreženje, koliko dni bo udeleženec sodeloval (v primeru, da konferenca traja daljše časovno obdobje), v dodatna vpolja vpišite kakšne podatke še želite)

4. korak: dodatni gostje (če udeleženec s seboj pripelje tudi gosta, izberite katere podatke gosta želite)

5. korak: izvoz predloge urnika (izvozite predlogo urnika ter jo izpolnite in naložite nazaj na platformo), izberite število UHF čitalcev za beleženje gibanja udeležencev – pazite, da ustrezno pokrijete vse glavne prehode in celoen konferečni prostor

6. korak: vstopnice in plačilo (vnestite podrobnosti o vstopnicah ter načinu plačila)

7. korak: oblikujte svojo akreditacijsko kartico (izdelajte svoje akreditacijske kartice v IDE.Carddesigner programu, ali pa oblikovanje kartic prepustite izvedebenemu podjetju)

 

Platforma za organizatorje in za udeležence

ID.conference je platforma, ki postopek objave dogodka in prijave na dogodek optimizira tako za organizatorje, kot tudi za udeležence. Vpogled v dogodek je namreč ločen z vidika organizatorja ter vidika udeleženca. Slednji se bodo preko platforme enostavno prijavili na dogodek ter plačali kotizacijo v kolikor je ta predvidena. Vse podatke o registraciji in plačilu bodo udeleženci prejeli na svoj e-mail naslov. Prav uporabnikov e-mail naslov je ključnega pomena za komunikacijo informacij o samem dogodku, morebitnih pogojih za udeležbo ter opisu in navodilih. Se boste znašli?

 

Preberite več: www.idconference.eu

 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

24. februar, 2018

Preberi več
Spoznajte prednosti spletne prijave na dogodke

Optimizacija organizacije dogodka postaja ena od ključnih aktivnosti organizatorjev. Eden od načinov je ureditev enostavnih spletnih prijav...

Gal Gracar,

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

2. 7. 2020

Primeri iz prakse - personalizirana ekološka darila

Ste že pisali s pisalom iz tetrapaka za mleko? Ali pa ovili telefon v ovitek iz ponošenih in odvrženih kavbojk? Pisali v zvezek, izdelan iz odpadne kave ali iz kamnitih odpadkov?

Preberi več

23. 5. 2017

Zelene tehnologije: lesene brezstične NFC kartice

Številna podjetja že prepoznavajo pomembnost »vračanja k naravi« - v svojih izdelkih uporabljajo naravne materiale ter se zavedajo, da je skrb za naravo nujna tudi v produkcijskem procesu.

Preberi več

2. 11. 2017

Bodite unikatni ...

Če še niste naročili daril za letošnje praznične dni – da, male pozornosti za sodelavce, stranke, partnerje, naročnike in obdarovanje Dedka Mraza in Božička – še niste prepozni. Ampak prav dolgo čakat pa tudi ni več fajn ;) Še posebej, če želite...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}