1. februar, 2018
RFID rešitve za avto salone in »rent-a-car« poslovalnice
RFID tehnologija prodira na avtomobilski trg s svojimi številnimi prednosti optimizacije in avtomatizacije procesov poslovanja. RFID nudi hitrejšo identifikacijo in pregledno sledenje avtomobilov v avto-salonih ter pri najemodajalcih (rent-a-car) avtomobilov. Kako se tehnologija uporablja v avtohiša si preberite v nadaljevanju.
Na kratko o RFID tehnologiji: RFID tehnologija je sestavljena iz treh komponent: RFID antene, čitalca in strežnika (lokalnega ali spletnega). RFID antene se ponavadi nahajajo v karticah, značkah in nalepkah. RFID antene zaznavajo čitalci, ki delujejo na različnih frekvencah. Čitalec nato sporoči ali sprejme podatke iz strežnika. |
Avtohiše lahko z RFID tehnologijo že vnaprej predvidevajo, da bo stranka vstopila v njihov avto-salon ali servis, ko se le-ta pripelje na parkirišče avto - salona. Na vhodu nameščen čitalec zazna avto, ki je opremljen z RFID značko. Informacije nato avtomatično potujejo v bazo podatkov.
Zaposleni je tako že vnaprej pripravljen na stranko, ki je vstopila v salon, servis ali avtopralnico. Pri vhodu jo tako že osebno pozdravi in z pridobljenimi informaciji nalogo (vrsta avtomobila, zgodovina servisov, stanje avtomobila itd.) pripravljen na pogovor.
Pri najemu avtomobila je RFID tehnologija uporabna predvsem pri evidentiranju izhoda in vhoda avtomobila na parkirišče oziroma avtosalon. Sistem v trenutku zazna, kdaj je bil avto odpeljan in pripeljan ter osebo, ki je odgovorna za ta avto.

RFID tehnologija je prihodnost poslovanja, saj bo olajšala procese v podjetju, izboljšala strankino izkušnjo ter s tem prihranila čas in denar.
Preverite, kako smo razvili RFID rešitev za podjetje UNIOR.
Preberite tudi
RFID kot sistem za preverjanje delovanja strojev
V podjetju Campbell Soup Co. so RFID tehnologijo uporabili za preverjanje delovanja strojev za proizvodnjo juh.
28. marec, 2017
Preberi več
Uniorjevo orodje z RFID
S podjetjem Unior smo letošnjo jesen zapluli v vode samodenjega sledenja orodja. Vodnilni v podjetju so se namreč odločili, da želijo svojim strankam omogočiti enostavno sledenje in nadzor nad orodjem s pomočjo UHF oznak in anten.
11. marec, 2017
Preberi več
RFID na prodajnem mestu
V podjetju Munich Sports, enem največjih španskih proizvajalcev športne obutve, so naredili korak naprej v optimizaciji svojih prodajnih prostorov. Z uporabo UHF (ultra-high frequency) RFID tehnologije sedaj svojim kupcem omogočajo samostojno preverjanje.
6. september, 2017
Preberi več
Popularna RFID tehnologija
Morda najbolj enostaven prikaz uporabe RFID tehnologije predstavlja brezkontaktna (npr. smučarska) kartica, kjer sistem za branje podatkov le-te s kartice pridobi, kadar se uporabnik kartice približa aparatu za branje.
4. julij, 2017
Preberi več Priljubljene oznake
Pogosta iskanja