Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
Preberi več24. 2. 2018
Raziskave* kažejo, da se je vrednost prodanih darilnih kartic v zadnjih dvanajstih letih skoraj podvojila.
Razlogi za to so lahko različni – od prepoznave darilne kartice s strani kupcev kot dobre alternative izboru daril, boljših prodajnih pogojev pa do boljše promocije darilnih kartic v trgovinah. Porast pa morda lahko pripišemo tudi razvoju tehnologije, ki tako prodajalcem, kot kupcem omogoča več fleksibilnosti.
Klasične darilne kartice običajno igrajo vlogo prenašalca finančnih sredstev za nakup. Omejitev, s katero smo se kupci tu pogosto srečevali je bila, da je bilo iz kartice možno uporabiti le celotna sredstva, ni pa bilo mogoče pustiti ali pa dopolniti določene višine sredstev na kartici. To je bilo pogojeno predvsem s tem, da sistem v ozadju (software) tega enostavno ni dopuščal.
Največja uporabnost darilnih kartic je tako skrita v zalednem sistemu. Če so same darilne kartice za uporabnike seveda zelo prijazne (kartica s črtno kodo ali pa vse bolj popularna kartica z RFID čipom), pa je skrito delovanje tisto, ki omogoča največ funkcionalnosti. Zato v IDentiksu ne govorimo več le o darilnih karticah, temveč o darilno-plačilnih sistemih.
Glavne prednosti dobrega zalednega programa so:
Darilno-plačilna kartica tako postaja pravi trend v darilni industriji ter med trgovci po celem svetu. Zakaj le ne – trgovec prodajo opravi še preden določen produkt sploh zapusti njihove police.
Boste zagrabili za ta kos prodajne pogače?
* https://www.statista.com/statistics/671202/us-gift-card-sales/
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Marketing
Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.
Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...
Marko Panjan , 10. oktober, 2017
Preberi več24. 2. 2018
Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
Preberi več5. 11. 2018
Tudi letos je naša ekipa izbrala najbolj aktualna in unikatna poslovna darila za različne priložnosti. Naš izbor je temeljil na različnih kriterijih. Pri tem smo upoštevali, da so darila aktualna, trajnostna, okolju prijazna, zanimiva, zabavna predvsem pa
Preberi več