Rfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...
Preberi več15. 5. 2017
Raziskave* kažejo, da se je vrednost prodanih darilnih kartic v zadnjih dvanajstih letih skoraj podvojila.
Razlogi za to so lahko različni – od prepoznave darilne kartice s strani kupcev kot dobre alternative izboru daril, boljših prodajnih pogojev pa do boljše promocije darilnih kartic v trgovinah. Porast pa morda lahko pripišemo tudi razvoju tehnologije, ki tako prodajalcem, kot kupcem omogoča več fleksibilnosti.
Klasične darilne kartice običajno igrajo vlogo prenašalca finančnih sredstev za nakup. Omejitev, s katero smo se kupci tu pogosto srečevali je bila, da je bilo iz kartice možno uporabiti le celotna sredstva, ni pa bilo mogoče pustiti ali pa dopolniti določene višine sredstev na kartici. To je bilo pogojeno predvsem s tem, da sistem v ozadju (software) tega enostavno ni dopuščal.
Največja uporabnost darilnih kartic je tako skrita v zalednem sistemu. Če so same darilne kartice za uporabnike seveda zelo prijazne (kartica s črtno kodo ali pa vse bolj popularna kartica z RFID čipom), pa je skrito delovanje tisto, ki omogoča največ funkcionalnosti. Zato v IDentiksu ne govorimo več le o darilnih karticah, temveč o darilno-plačilnih sistemih.
Glavne prednosti dobrega zalednega programa so:
Darilno-plačilna kartica tako postaja pravi trend v darilni industriji ter med trgovci po celem svetu. Zakaj le ne – trgovec prodajo opravi še preden določen produkt sploh zapusti njihove police.
Boste zagrabili za ta kos prodajne pogače?
* https://www.statista.com/statistics/671202/us-gift-card-sales/
Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...
10. oktober, 2017
Preberi več15. 5. 2017
Rfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...
Preberi več8. 1. 2018
Ste že razmišljali o svojih dogodkih v letu 2018? Kakšne cilje želite doseči in kako se boste lotili organizacije? Berite dalje, vsak mesec bomo namreč z vami delili najpomembnejše aktivnosti za uspešen dogodek! Tokrat se osredotočamo na prednosti organiz
Preberi več12. 1. 2024
V tem tednu se je naša ekipa podala na vodilni evropski sejem na področju promocije in poslovnih daril – PSI 2024, ki je potekal med 7.-9.1.2024 v Düsseldorfu. Srečali smo se z mnogimi obstoječimi poslovnimi partnerji in preverili njihovo trenutno ponudbo
Preberi več