Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Darilna kartica je prihodnost! Ste že zagrabili ta kos prodajne pogače?

27. junij, 2018

Raziskave* kažejo, da se je vrednost prodanih darilnih kartic v zadnjih dvanajstih letih skoraj podvojila.

Razlogi za to so lahko različni – od prepoznave darilne kartice s strani kupcev kot dobre alternative izboru daril, boljših prodajnih pogojev pa do boljše promocije darilnih kartic v trgovinah. Porast pa morda lahko pripišemo tudi razvoju tehnologije, ki tako prodajalcem, kot kupcem omogoča več fleksibilnosti.

Klasične darilne kartice običajno igrajo vlogo prenašalca finančnih sredstev za nakup. Omejitev, s katero smo se kupci tu pogosto srečevali je bila, da je bilo iz kartice možno uporabiti le celotna sredstva, ni pa bilo mogoče pustiti ali pa dopolniti določene višine sredstev na kartici. To je bilo pogojeno predvsem s tem, da sistem v ozadju (software) tega enostavno ni dopuščal.

 

Pomen dobrega zalednega sistema

Največja uporabnost darilnih kartic je tako skrita v zalednem sistemu. Če so same darilne kartice za uporabnike seveda zelo prijazne (kartica s črtno kodo ali pa vse bolj popularna kartica z RFID čipom), pa je skrito delovanje tisto, ki omogoča največ funkcionalnosti. Zato v IDentiksu ne govorimo več le o darilnih karticah, temveč o darilno-plačilnih sistemih.

Glavne prednosti dobrega zalednega programa so:

  • na darilno kartico lahko vedno naložite poljuben znesek
  • program omogoča reden vpogled v dnevne transakcije ali transakcije v izbranem časovnem obdobju
  • napačno zabeležene transakcije popravite hitro in enostavno
  • z eno kartico lahko nakupujete pri različnih ponudnikih 
  • omogoča sistem nagrajevanja (npr.: ob nakupu 50€ lahko stranki podarite poljuben znesek - stranka se vrne)
  • omogoča alternativen sistem dobropisa (dobropis lahko naložite na kartico - stranka se vrne)
  • do sistema dostopajte kjerkoli in kadarkoli – potrebujete le spletni brskalnik
 

Darilno-plačilna kartica tako postaja pravi trend v darilni industriji ter med trgovci po celem svetu. Zakaj le ne – trgovec prodajo opravi še preden določen produkt sploh zapusti njihove police.

Boste zagrabili za ta kos prodajne pogače?

* https://www.statista.com/statistics/671202/us-gift-card-sales/



Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri RFID rešitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svoj poligon za kreativo našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša sveže pristope in orodja za uspešno manevriranje po poligonu.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Z darilno kartico do večje prodaje

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo...

Marko Panjan , 10. oktober, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

18. 7. 2017

Nasvet strokovnjaka: shranjevanje in mobilnost podatkov

Saj niste pomislili, da je zaradi 'oblaka' USB ključ že zastarela tehnologija, kajne? USB ključki namreč še vedno omogočajo enostavno prenašanje podatkov in datotek, z novimi in inovativnimi oblikami pa ostajajo tudi nepogrešljiv in uporaben način za...

Preberi več

4. 4. 2017

Vedno dosegljivi: v naravi z naravo

V toplih mesecih večino časa preživimo na zraku, daleč stran od štirih sten in električnih priključkov. Vendar pa naši redni spremljevalci - pametni telefoni in druge prenosne naprave - brez elektrike ne zdržijo prav dolgo. Kje torej najdemo rešitev, ki b

Preberi več

25. 9. 2018

Kako izbrati darilo, ki bo navdušilo udeležence vašega dogodka?

Če boste na dogodku udeležence obdarovali zgolj s papirnimi bloki z vašim logotipom, zagotovo ne boste pustili dobrega vtisa pri udeležencih. Darilo se lahko uporabi kot strateška poteza za nadgradnjo dialoga s ciljno publiko. Če boste uspeli razviti dobr

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}