Darilne kartice in darilni boni so vse bolj priljubljeni med porabniki, ki jim zmanjkuje zamisli ali časa pri nakupovanju daril.
Višina dobroimetja je lahko po želji kupca ali določena že v naprej, prednost je tudi, da kupci lahko koristijo dobroimetje poljubno v vseh vaših poslovalnicah/trgovinah.
PVC darilna kartica je tudi zelo dober oglaševalski medij in dodatna reklama za vaše podjetje. V povezavi s kartico zvestobe je učinek še izrazitejši. Kartica dodatno pripomore k razumevanju kupcev, če je podprta z elementi - črtno kodo, čipom, magnetno stezo, itd. Elementi so povezani s sistemom, ki združujejo podatke kupcev in sledijo njihovim navadam.
Več o pomembnosti darilnih kartic za pridobivanje kupcev si lahko preberete v priloženem članku.
Jasna Triller, 26. 2. 2022
Z veseljem sporočamo, da smo razvili rešitev, ki bo pokrila vse vaše potrebe poslovanja z darilnimi/vrednostnimi karticami in karticami zvestobe (»loyalty« programi).
Gal Gracar, 1. 10. 2017
Ali svojim strankam še vedno ponujate papirnate darilne bone z določenim prednatisnjenim zneskom? V 2017 jim namesto bonov omogočite enostavno plačevanje z brandiranimi, učinkovitimi in obstojnejšimi darilno-plačilnimi karticami, s katerimi...
Tina Logar, 4. 9. 2017
Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...