Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Kartice ugodnosti

  • Kartice ugodnosti SAVA v različnih variacijah

    Kartice ugodnosti SAVA v različnih variacijah

  • Kartica ugodnosti Babycenter z dodatnimi tagi za celotno družino

    Referenca : Kartica ugodnosti Babycenter z dodatnimi tagi za celotno družino

  • Kartica ugodnosti WellCard Terme Olimia

    Referenca : Kartica ugodnosti WellCard Terme Olimia

  • Kartica ugodnosti za trgovino Jager z dodatnimi tagi za celotno družino

    Referenca : Kartica ugodnosti za trgovino Jager z dodatnimi tagi za celotno družino

  • Petrol kartica zvestobe s tagom

    Referenca : Petrol kartica zvestobe s tagom

  • Primeri kartic ugodnosti za trgovine

    Referenca : Primeri kartic ugodnosti za trgovine

B2B {{ product.formatted_qty_price }}

Cena vključuje DDV

{{ product.formatted_qty_old_price }}
{{ property_category.title }}

Količina Cena na kos : {{ product.formatted_qty_price_per_piece }} / kos

Ker izdelek v izbrani količini ni na zalogi,
je dobavni rok cca. 10 delovnih dni. Za več informacij nas kontaktirajte.

Ker izdelek v izbrani količini ni na zalogi,
je dobavni rok 10 delovnih dni.


V primeru posebnih zahtev pošljite povpraševanje.

Za izračun cene pošljite povpraševanje. Pošlji povpraševanje

Kartice ugodnosti so odlična priložnost za trgovine, klube in organizacije, da obdržijo svoje kupce, ki se bodo k njim z veseljem vračali! Še posebej, če boste klub zvestobe dodatno opremili s Programom zvestobe -CLIP, kjer boste lahko svoj klub modularno nadgrajevali, glede na potrebe in finančna sredstva.

Program omogoča spremljanje nakupov zvestih strank, dodeljevanje točk zvestobe, popustov ali praktičnih nagrad zvestim kupcem, upravljanje odnosov s kupci (CRM), prodajo darilnih kartic s predplačniškimi karticami ter izvedbo prodajnih kampanj.

S kartico se torej lahko vodijo različne ugodnosti in zvestoba vaših kupcev ter analiza nakupnih ter ostalih navad (hobijev).

Info portal

Kartica z vonjem kave? Ja!

Anja Pirc, 31. 3. 2017

Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Anja Pirc, 3. 3. 2017

Sorodni izdelki

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}