Vonjave povezujemo s počutjem in spomini. V zasebnem življenju jih uporabljamo kot piko na i v našem domu ali pri dnevnem stilu, v poslovnem svetu pa imajo lahko vpliv tudi na občutke ter s tem tudi prodajo. Kako? Posamezne sestavine v vonjih (oz. eteričnih oljih) imajo lahko izbrane pozitivne učinke - npr. uspavajo, pomirjajo, motivirajo ali pa celo zbudijo. Celotna veda, ki se je zgradila okrog vonjav in njihovega učinka se imenuje aromaterapija.
Vonjave kot element brandingaZakaj torej ne bi vonjave izkoristili kot dodaten in prepoznaven element vaše blagovne znamke, podjetja, vaše poslovne vizitke ali pa vaše naslednje konference? Dišeče kartice z izbranim vonjem so lahko prvi korak ali test v smeri izbire vašega prepoznavnega vonja ...
Dišeča kartica je novost na slovenskem trguKartice z vonjem so idealen pristop za podjetja, ki želijo v svojih marketinških aktivnostih narediti korak oz. vdih naprej. Parfumerije, kavarne, trgovine z lepotnimi izdelki, zeliščarji, cvetličarji, bari s sokovi ali drugačne vrste trgovin lahko zagotovo prepoznajo prednost v dišečih karticah. Prav tako pa tudi podjetja, ki želijo zgraditi prepoznavnost in se vtisniti v spomin svojih strank ali obiskovalcev.
Kako deluje dišeča kartica?Vonj je v dodatnem sloju nanešen na površino kartice in se sprošča postopoma. Največ vonja se sprosti ko kartico podrgnemo oz. se je dotaknemo z rokami. Izbrana vonjava se na kartici obdrži tudi do eno leto - odvisno od načina hranjenja in uporabe.
Izbirate lahko med več kot 100 vonjavami - od sadnih, sladkih, morskih, čokoladnih pa tudi do vonja kave, ki ga zgodaj zjutraj vsi tako obožujemo ...