Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Kartica z vonjem kave? Ja!

31. marec, 2017

Kartica z vonjem kave? Ja! Spoznajte aroma dišeče kartice!

Vonjave povezujemo s počutjem in spomini. V zasebnem življenju jih uporabljamo kot piko na i v našem domu ali pri dnevnem stilu, v poslovnem svetu pa imajo lahko vpliv tudi na občutke ter s tem tudi prodajo. Kako? Posamezne sestavine v vonjih (oz. eteričnih oljih) imajo lahko izbrane pozitivne učinke - npr.  uspavajo, pomirjajo, motivirajo ali pa celo zbudijo. Celotna veda, ki se je zgradila okrog vonjav in njihovega učinka se imenuje aromaterapija.

Vonjave kot element brandinga
Zakaj torej ne bi vonjave izkoristili kot dodaten in prepoznaven element vaše blagovne znamke, podjetja, vaše poslovne vizitke ali pa vaše naslednje konference? Dišeče kartice z izbranim vonjem so lahko prvi korak ali test v smeri izbire vašega prepoznavnega vonja ...

Dišeča kartica je novost na slovenskem trgu
Kartice z vonjem so idealen pristop za podjetja, ki želijo v svojih marketinških aktivnostih narediti korak oz. vdih naprej. Parfumerije, kavarne, trgovine z lepotnimi izdelki, zeliščarji, cvetličarji, bari s sokovi ali drugačne vrste trgovin lahko zagotovo prepoznajo prednost v dišečih karticah. Prav tako pa tudi podjetja, ki želijo zgraditi prepoznavnost in se vtisniti v spomin svojih strank ali obiskovalcev.

Kako deluje dišeča kartica?
Vonj je v dodatnem sloju nanešen na površino kartice in se sprošča postopoma. Največ vonja se sprosti ko kartico podrgnemo oz. se je dotaknemo z rokami. Izbrana vonjava se na kartici obdrži tudi do eno leto - odvisno od načina hranjenja in uporabe.

Izbirate lahko med več kot 100 vonjavami - od sadnih, sladkih, morskih, čokoladnih pa tudi do vonja kave, ki ga zgodaj zjutraj vsi tako obožujemo ...

Če ste radovedni, nas obiščite na kavi in 'vonju kave na kartici' v naših poslovnih prostorih:)


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Anja Pirc

Grafična oblikovalka & Proizvodnja

25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
Multiuporabne PVC kartice

Tina Logar,

Preberi več
Zaščitni IDE ovitek rfid kartic

CardGuard ščiti vse kreditne kartice ter ostale rfid (brezstične) kartice – kot npr za Šole, Casinoje, ipd., katere uporabljajo rfid tehnologijo. Idealno za uporabo v katerikoli denarnici ali torbici. Ovitek blokira skeniranje RFID čipa, vgrajena v so

10. januar, 2017

Preberi več
Sejem promocijskih daril PSI 2017

Sejma PSI se je udeležilo več kot 988 razstavljalcev. In če za industrijo promocijskih daril velja, da je vedno noro kreativna in inovativna, so letos razstavljalci ponovno potrdili ta resnični stereotip. Vas zanima nekaj primerov?

Jasna Triller,

Preberi več
ID kartice so še zelo 'in'

Največji svetovni kartični sejem Cartes se je letos prvič preselil v Cannes, s tem pa prinesel tudi eno veliko in dobrodošlo spremembo – združil se je s sejmom Trustech, ki je osredotočen predvsem na identifikacijo, plačevanje in varnost.

3. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

23. 11. 2017

Natisnite sami svoje kartice

Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.

Preberi več

28. 3. 2018

Anti-skimming = proti brezstični kraji

NFC/RFID brezstična tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevno delovanje, pozitivne rešitve uporabe pa so v porastu. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na...

Preberi več

24. 5. 2017

IDE.Konferenca - učinkovit sistem izboljša uporabniško izkušnjo

V poplavi poslovnih dogodkov in konferenc je dobra organizacija nadvse pomembna – ne le s strani udeležencev, ki sledijo dogodkom temveč predvsem s strani organizatorja, ki naj od konference odnese tudi relevantne podatke in statistike o obisku.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}