Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Z darilno kartico do večje prodaje

10. oktober, 2017

Kako boste povečali prodajo z darilno kartico?

Olajšajte svojim strankam nakupovanje in povečajte zvestobo z darilno – plačilnimi karticami! Zamenjajte svoje enkratne papirnate kupone in jih nadomestite z darilno kartico. Zakaj?

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo nakupovalne aktivnosti! Darilna kartica ima mnogo prednosti o katerih pa več v nadaljevanju...

Darilna kartica

  • privabi stranko v vašo trgovino
  • poveča število vaših strank - obstoječa stranka podari vašo kartico novi stranki (prijateljem, znancem, družini)
  • poveča prepoznavnost vaše blagovne znamke
  • ustvari bolj zveste stranke
  • zmanjšuje tveganje, da bi stranka blago vrnila
  • vsebuje znesek, ki ga pridobite takoj
  • spodbuja in poveča možnost, da se stranka vrne 
 
 

Študije so pokazale*

  • 63% potrošnikov je kupilo darilno kartico
  • 55% obiščejo trgovino več kot enkrat, da porabijo znesek na darilni kartici
  • Letno se število kartic poveča za 200%
  • 1/3 vseh daril je darilna kartica
  • za razliko od papirnatih bonov ponavadi povečajo prodajo za 50 – 100%
  • dve od treh strank naj bi zapravila skoraj 40% več kot je na kartici
  • kartice, ki so podarjene skozi praznike, se ponavadi porabijo v obdobju, ko je prodaja počasnejša
 
 
 
 

Dodatne prednosti naše darilno - plačilne kartice

  • nanjo lahko naložite poljuben znesek
  • z njo lahko nakupujete pri različnih ponudnikih 
  • omogoča sistem nagrajevanja (npr.: ob nakupu 50€ lahko stranki podarite poljuben znesek - stranka se vrne)
  • omogoča drugačen sistem dobropisa (dobropis lahko naložite na kartico - stranka se vrne)
 

Kratki nasveti

  • darilne kartice postavite na vidno mesto
  • promovirajte jih ob vsakem nakupu vaše stranke
  • ponujajte jih preko različnih kanalov (socialna omrežja, spletna stran, e-mail, plakati)
  • občasno personalizirajte kartice na različne tematike (rojstni dnevi, valentinovo, božič)
  • iščite stranke tudi izven svoje ciljne skupine, saj te stranke želijo kupiti kartico prav za vašo ciljno skupino
  • privabite stranke z dodatnimi popusti, nagradami in promocijami
 

Svetovanje

  • prepoznali bomo vaše specifične potrebe, cilje in stranke
  • personalizirana ponudba darilnih kartic lahko bistveno spremeni vašo prodajo
 

Z nami sodeluje SUPERNOVA, spodaj si poglejte primer dobre prakse!

 

 



Preberite tudi
Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Anja Pirc,

Preberi več
BIO darila za okoljsko zavedna podjetja

Okoljska zavednost je ena od 'manter' sodobnega človeka in moderne organizacije. Ampak kako daleč prav zares gremo na poti skrbi za okolje? Družbena odgovornost, v okviru katere običajno govorimo prav o vplivih odločitev in dejavnosti posameznih organizac

2. marec, 2017

Preberi več
Kako izbrati primerno poslovno darilo?

Iskanje pravega poslovnega darila je pogosto težavno, stresno in ima lahko ob napačni izbiri ter neprimernem načinu obdarovanja tudi negativen učinek. K sreči obstajajo smernice, kako izbrati primerno poslovno darilo...

14. avgust, 2017

Preberi več
Transport - promocijski izdelki, poslovna darila in RFID rešitve

28. avgust, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

1. 10. 2017

Zakaj zamenjati papirnate bone z darilno kartico?

Ali svojim strankam še vedno ponujate papirnate darilne bone z določenim prednatisnjenim zneskom? V 2017 jim namesto bonov omogočite enostavno plačevanje z brandiranimi, učinkovitimi in obstojnejšimi darilno-plačilnimi karticami, s katerimi...

Preberi več

6. 9. 2016

Skoraj neopazna registracija na stotine udeležencev

V čem je trik? Gre za identifikacijo s pametnim telefonom ali kartico, ki uporablja tehnologijo RFID (UHF oziroma NFC). Udeleženec se torej prijavi na dogodek, dobi čip in potem se lahko na dogodku brez ovir giblje, organizator pa ima zaradi prostostoječi

Preberi več

4. 9. 2017

Dišeče kartice – trajen vtis

Ste kdaj pomislili, da bi lahko svoje podjetje povezali s specifičnim vonjem? Da bi lahko s pomočjo tega vonja okrepili tudi svoje marketinške in prodajne aktivnosti? To se morda sliši enostavno za proizvajalce kave ali pa parfumerije, ampak...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}