6. november, 2017
Digitalizacija nam omogoča številne priložnosti za optimizacijo poslovanja – ena izmed teh je vezana tudi na beleženje obiska strank v vaših poslovnih prostorih ter tudi koriščenja vaših storitev. Če ste ponudnik wellnes, športnih in gostinskih storitev boste v spodnjih vrsticah našli idejo za optimizacijo spremljanja obiskov vaših storitev.
Štejte, beležite in pregledujte
Kot podjetje običajno preko izdanih računov beležite količino prodanih storitev, vendar pa ne veste vedno, kako so vaše kapacitete dejansko izkoriščene. Ko oseba kupi vašo mesečno člansko izkaznico, ali res veste koliko obiskov dejansko izkoristi in kateri čas v dnevu ali pa dnevi v tednu so tej stranki najbolj ustrezni? Z aplikacijo IDE Well.check vam bodo tovrstni podatki vedno na voljo.
Zakaj potrebujem takšne podatke?
V dobi 'big data' je vsak podatek, ki omogoči izboljšanje poslovanja več kot dobrodošel. Z IDE Well.checkom boste imeli vedno dostop do podatkov, ki vam pomagajo pri segmentaciji vaših strank – beležite namreč ime in priimek obiskovalca, katere storitve je koristil in s kakšno frekventnostjo jih je koristil.
Poglejmo primer: IDE Well.check integrirate v svoj hotel ali wellnes ter tako lahko zabeležite, če je npr. obiskovalec hotelski gost ali le zunanji obiskovalec. Če le majhen odstotek hotelskih gostov koristi posamezne storitve, boste vedeli, da morate več storiti na promociji vaše dodatne ponudbe.
Spletni brskalnik in vedno dostopna aplikacija
IDE Well.check aplikacija deluje na spletnem brskalniku, podatki pa se beležijo v oblaku, zato so vedno na varnem. Za delovanje sistema poleg dostopa do aplikacije potrebujete le še kartice dostopa, kamor zabeležite podatke o uporabniku ter čitalce, ki jih namestite na mesta prehoda, kjer bi radi podatke beležili.
In kaj je najboljše pri vsem? Aplikacija IDE Well.check je popolnoma prilagodljiva za razne vrste dejavnosti – zato za pametno krošičenje potrebujete le dobro strategijo. Se vam je že porodila prava ideja? Za pomoč se lahko vedno obrnete tudi na naše interne stratege – pošljite nam sporočilo, pa se dobimo na kavi ...