Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Z darilno kartico do večje prodaje

10. oktober, 2017

Kako boste povečali prodajo z darilno kartico?

Olajšajte svojim strankam nakupovanje in povečajte zvestobo z darilno – plačilnimi karticami! Zamenjajte svoje enkratne papirnate kupone in jih nadomestite z darilno kartico. Zakaj?

Naša darilno - plačilna kartica je kombinacija darilne kartice in spletne platforme na kateri se beležijo nakupovalne aktivnosti! Darilna kartica ima mnogo prednosti o katerih pa več v nadaljevanju...

Darilna kartica

  • privabi stranko v vašo trgovino
  • poveča število vaših strank - obstoječa stranka podari vašo kartico novi stranki (prijateljem, znancem, družini)
  • poveča prepoznavnost vaše blagovne znamke
  • ustvari bolj zveste stranke
  • zmanjšuje tveganje, da bi stranka blago vrnila
  • vsebuje znesek, ki ga pridobite takoj
  • spodbuja in poveča možnost, da se stranka vrne 
 
 

Študije so pokazale*

  • 63% potrošnikov je kupilo darilno kartico
  • 55% obiščejo trgovino več kot enkrat, da porabijo znesek na darilni kartici
  • Letno se število kartic poveča za 200%
  • 1/3 vseh daril je darilna kartica
  • za razliko od papirnatih bonov ponavadi povečajo prodajo za 50 – 100%
  • dve od treh strank naj bi zapravila skoraj 40% več kot je na kartici
  • kartice, ki so podarjene skozi praznike, se ponavadi porabijo v obdobju, ko je prodaja počasnejša
 
 
 
 

Dodatne prednosti naše darilno - plačilne kartice

  • nanjo lahko naložite poljuben znesek
  • z njo lahko nakupujete pri različnih ponudnikih 
  • omogoča sistem nagrajevanja (npr.: ob nakupu 50€ lahko stranki podarite poljuben znesek - stranka se vrne)
  • omogoča drugačen sistem dobropisa (dobropis lahko naložite na kartico - stranka se vrne)
 

Kratki nasveti

  • darilne kartice postavite na vidno mesto
  • promovirajte jih ob vsakem nakupu vaše stranke
  • ponujajte jih preko različnih kanalov (socialna omrežja, spletna stran, e-mail, plakati)
  • občasno personalizirajte kartice na različne tematike (rojstni dnevi, valentinovo, božič)
  • iščite stranke tudi izven svoje ciljne skupine, saj te stranke želijo kupiti kartico prav za vašo ciljno skupino
  • privabite stranke z dodatnimi popusti, nagradami in promocijami
 

Svetovanje

  • prepoznali bomo vaše specifične potrebe, cilje in stranke
  • personalizirana ponudba darilnih kartic lahko bistveno spremeni vašo prodajo
 

Z nami sodeluje SUPERNOVA, spodaj si poglejte primer dobre prakse!

 

 



Preberite tudi
Kako izbrati primerno poslovno darilo?

Iskanje pravega poslovnega darila je pogosto težavno, stresno in ima lahko ob napačni izbiri ter neprimernem načinu obdarovanja tudi negativen učinek. K sreči obstajajo smernice, kako izbrati primerno poslovno darilo...

14. avgust, 2017

Preberi več
Personalizacija daril – zakaj je tako pomembna?

Anja Pirc,

Preberi več
Transport - promocijski izdelki, poslovna darila in RFID rešitve

28. avgust, 2017

Preberi več
BIO darila za okoljsko zavedna podjetja

Okoljska zavednost je ena od 'manter' sodobnega človeka in moderne organizacije. Ampak kako daleč prav zares gremo na poti skrbi za okolje? Družbena odgovornost, v okviru katere običajno govorimo prav o vplivih odločitev in dejavnosti posameznih organizac

2. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

24. 12. 2021

Novoletno voščilo 2022

Želimo vam čudovite in nepozabne praznične dni, obarvane s toplino, smehom in dobro voljo v krogu vaših najdražjih. Naj vam 2022 prinese mnogo novih priložnosti, zadovoljnih in zvestih strank ter uspešnih projektov. Srečno, zdravo in uspešno novo leto!

Preberi več

11. 11. 2016

Vpeljava programa zvestobe je proces

»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom

Preberi več

1. 3. 2018

Kako zaščititi svoje RFID NFC kartice?

Danes je že običajno, da imamo skoraj vsi v lasti brezstične kartice - med katerimi gotovo izstopa bančna kartica. Veliko uporabnikov pa se v celoti ne zaveda...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}