Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...
Preberi več1. 3. 2019
Identifikacijski (ID) dodatki obsegajo od različnih vrst akreditacijskih kartic, zaščitnih ovitkov in ovratnih trakov, do zapestnic, hologramskih nalepk in promocijskih priponk.
S pomočjo različnih vrst identifikacije običajno uredite nadzor nad dostopom do konferenčnega prostora ter s tem tudi poskrbite za pregled nad izvedbo plačil - črtne kode ali QR omogočajo digitalno potrjevanje dovoljenj in prisotnosti, zapestnice ob ponovnem vstopu udeležence identificirajo kot obiskovalce dogodka, ovratni trakovi ali krokodilčki poskrbijo za vidnost akreditacijske izkaznice, … Toda bistvo vseh teh izdelkov se ne skriva samo v identifikaciji udeleženca.
Dodana vrednost različnih ID dodatkov
Različni ID dodatki namreč ponujajo dodatno površino, ki jo lahko izkoristite tudi v oglaševalske namene ter tako povečate budžet za organizacijo dogodka ...
1. Površine na zapestnicah, ovratnih trakovih, zadnjih straneh akreditacijskih kartic in promocijskih brošk izkoristite za:
2. udeležencem na dodatnih površinah (brošura na ovratnem traku, zadnja stran akreditacijske kartice, kartončki z vsebino, ...) ponudite informacije o urniku dogodka
3. z dotiskom QR kodo na ID dodatke (broško, kartico, jo-jo obesek, ...) omogočite hiter dostop do spletne strani, družabnega omrežja ali nagradne igre
Katere ID dodatke lahko uporabite?
Prelistajte naš katalog ID dodatkov ali poglejte spodnje predlog - priporočamo namreč uporabo dodatkov z večjo površino, npr.:
V IDentiksu pa ponujamo tudi novo generacijo zapestnic za dogodke, ki z večjo površino in boljšim materialom omogočajo višjo kvaliteto potiska.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Grafična oblikovalka & Proizvodnja
25-letna študentka, ki zaključuje študij Grafičnih in interaktivnih komunikacij. Podjetju se je pridružila oktobra 2015 kot pomoč v proizvodnji in grafičnem oblikovanju. Je vedno nasmejana in pripravljena na nove izzive, ki zahtevajo kreativno žilico.
Ste organizator festivala ali dogodka in se soočate z dolgimi čakalnimi vrstami, nepreglednim in počasnim plačevanjem vaših storitev ali pa si želite, da vaši udeleženci na zabaven način sodelujejo in hkrati promovirajo vaš dogodek?
4. avgust, 2017
Preberi več1. 3. 2019
Do leta 2020 trajnostni eko produkti dokončno postali prevladujoči trend na trgu. Čedalje več podjetij ponuja ekološko naravnane izdelke in storitve, ki jih ne smatrajo več kot le...
Preberi več23. 11. 2017
Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.
Preberi več24. 2. 2018
Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.
Preberi več