29. november, 2024
V prvi polovici 2024 je v Ljubljani potekal dogodek, ki je izpostavil ključni pomen osebne znamke v sodobnem sovoditeljstvu pod naslovom „Vodja nove dobe: transparenten.Iskren.Povezan.“ Združil je preko 100 udeležencev, na odru pa so gostili 12 mednarodno priznanih predavateljev.
K nam so organizatorji dogodka pristopili z željo, da jim omogočimo napredno digitalno rešitev, s pomočjo katere bi izvedli registracije in upravljanje z udeleženci dogodka na digitalno napreden in hkrati čimbolj enostaven način.
Naprednejšo rešitev pri upravljanju z udeleženci dogodka so želeli uporabiti zlasti zaradi izzivov, ki jih predstavlja registracija pri vstopu udeležencev, ko se v določenem trenutku znajde na vhodu večja količina oseb in nastane čakalna vrsta, posledično pa nezadovoljstvo udeležencev, še preden se dogodek sploh začne. Po drugi strani so si želeli bolj personalizirano izveden dogodek, več podatkov o udeležencih dogodka, in malo bolj napredno analitiko obiskanosti ter več možnosti pri kontroliranju dostopa na dogodek.
Izbrana rešitev naj bi tako omogočila:
- Bolj učinkovite procese na samem dogodku, večjo digitalizacijo in pretočnost na ozkih grlih (registracija udeležencev, kontrola dostopa)
- Obveščanje o dogodku in možnost prijave na dogodek s pomočjo QR kode
- Registriranje udeležencev preko lastnih mobilnih telefonov
- Registracijo na dogodku ob prihodu s pomočjo hitrega skeniranja in upravljanja s pomočjo mobilnega telefona
- Sledenje udeležencem na dogodku
- Analitiko in personalizirana poročila o dogodku glede udeležencev
Hkrati pa so izrazili željo po obdarovanju udeležencev z izbranimi trendnimi trajnostnimi darili, ki bi jih razdelili med nagradno igro.
IDentiksova rešitev: EVENTIKS - Aplikacija za celovito vodenje in spremljanje udeležencev dogodka
Pri IDentiksu smo na vse te izzive odgovorili z lastno programsko rešitvijo in aplikacijo, ki se jo da voditi tudi preko telefona – EVENTIKS aplikacijo za celovito upravljanje z dogodki in registracijo.
Aplikacija nudi učinkovit nadzor in spremljanje vseh vidikov poslovnega dogodka:
- Registracija/akreditacija udeležencev
- Preverjanje istovetnosti na dogodku
- Preverjanje pravic, glede na različne nivoje dostopa
- Možnost ad hoc zamenjav, hitrih opomb
- Beleženje registracijskih časov in izdelava celovite analize ter poročila dogodka
- Možnost več različnih registracijskih mest, ki jih organizator dodaja povsem po meri
- Rešitev pa vseskozi razvijamo, tako da bomo kmalu dodali nove uporabne opcije
Aplikacija je samostojna (stand-alone) rešitev v oblaku in upravljanje z njo je čisto enostavno – s pomočjo mobilnega telefona ter CMS vmesnika za celosten pregled in upravljanje z dogodki.
KAJ NUDI APLIKACIJA EVENTIKS IN KATERE SO NJENE GLAVNE PREDNOSTI?
BREZ DODATNE INTEGRACIJE V ZALEDNE SISTEME
EVENTIKS je samostojna (stand-alone) aplikacija, ki ne potrebuje integracije v zaledne sisteme, saj je v oblaku in dostopna ne glede na zaledne procese ter sisteme.
POPOLNA SAMOSTOJNOST UPRAVLJANJA
Z aplikacijo EVENTIKS lahko naročnik upravlja popolnoma sam in neodvisno. Naša ekipa ustvari spletno povezavo dogodka, preko katere naročnik dogodek upravlja, po želji pa tudi nadgradi in personalizira po svojih željah. Po potrebi in dogovoru naročniku na pomoč pri upravljanju in nadzoru udeležencev na samem dogodku priskoči tudi naša strokovna ekipa.
ENOSTAVNOST UPRAVLJANJA Z APLIKACIJO
Za razliko od večine tovrstnih aplikacij, ki v ozadju oziroma za upravljanje potrebujejo terminal, je EVENTIKS možno upravljati s telefonom, funkcionalnosti pa so na voljo v samo nekaj klikih.
POPOLN NADZOR NAD UDELEŽENCI
EVENTIKS omogoča popoln nadzor nad udeleženci dogodka, od njihove prijave do registracije/akreditacije na samem dogodku, in nadzorom nad različnimi nivoji dostopa.
ODLIČNA PODPORA IN MOŽNOSTI PERSONALIZACIJE REŠITVE
EVENTIKS je IDentiksova lastna rešitev, ki smo jo razvili s pomočjo naše strokovne ekipe. Zato so možnosti za prilagoditve in razvoj dodatnih funkcionalnosti po meri naročnika neomejene, prav tako nudimo odlično podporo in svetovanje pri uporabi ter možnostih same aplikacije za najboljši dogodek po meri naročnika.
DOGODEK “Vodja nove dobe: transparenten.Iskren.Povezan.”- upravljanje in vodenje udeležencev dogodka s pomočjo rešitve EVENTIKS
Na skupnem začetnem sestanku, viharjenju idej ter zaznani potrebi, smo se odločili, da bomo organizatorjem dogodka ponudili našo rešitev EVENTIKS, saj odlično odgovarja na vse njihove želje in potrebe.
S pomočjo aplikacije EVENTIKS so organizatorji dogodek povzdignili na novo raven in za vse udeležence ustvarili odlično digitalno in brezstično napredno izkušnjo pri registraciji in udeležbi na dogodku. Hkrati smo organizatorjem ponudili izbor naših trajnostnih daril in omogočili ekološko naravnano obdarovanje pri nagradni igri, s tem pa tudi dogodku dodali posebno piko na i.
KAKO JE POTEKALA REGISTRACIJA UDELEŽENCEV NA DOGODKU
- Udeleženci so na svoj email prejeli informacijo o dogodku in spletno možnost prijave
- Ko se je udeleženec prijavil na dogodek, je na svoj elektronski naslov prejel QR kodo, s katero mu je bil omogočen dostop na dogodek, hkrati pa je veljala kot potrdilo o prijavi na dogodek.
- Ob prihodu na dogodek je hostesa s pomočjo mobilnega telefona in mobilne aplikacije skenirala prejeto kodo in omogočila dostop
KAKŠNE PODATKE SO LAHKO SPREMLJALI ORGANIZATORJI DOGODKA
- Organizatorji so vseskozi imeli na voljo podatke o zabeleženih prijavah, morebitnih odjavah na dogodek
- Prav tako so lahko preverjali število prispelih in že registriranih udeležencev na dogodek
- V realnem času so lahko spremljali število udeležencev v prostoru dogodka
- Po samem dogodku je bilo na voljo analitično poročilo, ki je vsebovalo predhodno določene podatke s strani organizatorja.
GLAVNI ORGANIZATOR DOGODKA O ZADOVOLJSTVU Z IZBRANO REŠITVIJO
»Brez EVENTIKSA bi bili pred začetkom dogodka zelo nervozni, poleg tega bi se nam začetek zelo zavlekel. Tisti dan so nas presenetile izjemne nevihte in posledično so gostje prispeli zadnjo minuto – in, kar je najhujša nočna mora vsakega organizatorja, so se »vsuli« vsi naenkrat.
A zahvaljujoč rešitvi EVENTIKS, smo izvedli registracijo brez kakršnih koli zapletov.
Prav tako smo imeli še pred dogodkom vse pod kontrolo, saj smo imeli popoln nadzor nad prijavami in prav tako smo lahko udeležencem pravočasno ter brez stresa razposlali QR kode, ki so jih morali na dogodku le še pokazati prijazni hostesi.
Osebno nobenega dogodka več ne bom organiziral brez podpore EVENTIKSa in tudi vsem ostalim priporočam enako. Pa najsi boste organizatorji dogodkov, agencije ali podjetja, ki organizirate interne dogodke, gala večere ... EVENTIKS je pravi naslov za vse vas.«
Damjan Blagojevič
Tudi mi smo zadovoljni, da smo jim pomagali do sodobne rešitve, ki je zagotovila višjo raven izvedbe dogodka in vplivala tudi na veliko zadovoljstvo udeležencev.
Vas zanima, kako lahko tudi pri vas uspešno in v najkrajšem času vpeljete napredno rešitev za celovito vodenje in spremljanje udeležencev dogodka?
Pri IDENTIKSu vam bomo svetovali na brezplačnem in neobvezujočem klicu ali sestanku. Pišete nam lahko na info@identiks.si ali pa nas pokličete na +386 590 90 550.
Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:
Jasna Triller
Direktorica
Lastnica in ustanoviteljica podjetja IDentiks. Diplomantka Visoke ekonomske šole Univerze v Mariboru, strastna podjetnica in mamica 2 otrok, ki se je že v mladih letih zaljubila v kartice. Po naravi optimistična, delovna, pogumna ter tudi trmasta levinja, ki navadno doseže svoje.
Vsi članki tega avtorja