Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

IDE.Konferenca - učinkovit sistem izboljša uporabniško izkušnjo

24. maj, 2017

V poplavi poslovnih dogodkov in konferenc je dobra organizacija nadvse pomembna – ne le s strani udeležencev, ki sledijo dogodkom temveč predvsem s strani organizatorja, ki naj od konference odnese tudi relevantne podatke in statistike o obisku.

Kaj potrebujemo? 


Pred organizacijo konference moramo biti seveda prepričani, da je konferenca za naše delovanje in cilje smiselna, predvsem pa, da imamo za njeno izpeljavo ne le osrednjo temo in seznam govorcev, temveč tudi seznam aktivnosti in morebitnih podpornih orodij. Na vsebinski strani moramo tako poskrbeti za izbiro govorcev, prostora ter vabila, za pripravo urnikov ter ureditev prehrane. Na tehnični plati pa za tisk materiala, usklajevanje organizacijske ekipe ter podrobnosti pri ureditvi prostora, za urejanje prijav, akreditacij in registracije ter konec koncev tudi za zaključna poročila.

Uporabniška izkušnja udeležencev


Kako udeleženci preživijo dan na konferenci je vsekakor pomembno – ne le, da odločajo o uspehu konference temveč tudi o njeni prihodnosti. Uporabniška izkušnja udeleženca se namreč prične takoj ob njegovi prijavi in prejemu akreditacij za samo konferenco. Kako naj torej poskrbimo, da bodo 'uradne' zadeve, kot so prijava in registracija ter sledenje udeležencem (ki so za organizatorje najbolj, za udeležence pa najmanj pomembne) potekale čimbolj nezaznavno – ter tako udeležencem omogočile le učenje in mreženje?

Učinkovit sistem je 'nezaznaven' sistem


Z uporabo QR in črtnih kod ter RFID tehnologije je sistem IDE.konferenca najbolj učinkovit sistem za identifikacijo in sledenje udeležencev na slovenskem trgu. Ob prijavi s QR ali črtno kodo udeleženec prejme akreditacijo z RFID oznako – ta organizatorju omogoča sledenje udeležencu ob premikanju po prostoru – ve kje se je zadrževal (ustrezne lokacije za oglaševalce) ter katera predavanja je obiskal). Na podlagi teh podatkov sistem tvori učinkovito analizo gibanja, ki je lahko pomemben element pri organizaciji naslednje konference. Sistem IDE.konferenca tako ustvarja enostavno okolje za vodenje organizacije konference:

  • Olajša in pospeši registracijo (QR in črtne kode)
  • Omogoča avtomatsko identifikacijo na prehodih (RFID)
  • Zbira podatke o udeležencih 
  • Z naborom ključnih podatkov tvori ustrezno poročilo o dogodku

 

Tovrstno orodje je primerno za večje in manjše dogodke, kot so sestanki, delavnice, tečaji ali velike konference. V okviru celovite rešitve IDE.konferenca je vključena izdelava akreditacij (kartic, ovratnih trakov, ipd.), vodenje in registracija udeležencev ter izvedba zaključnih poročil ter anket zadovoljstva. Poglejte tudi mnenja strank in natančnejši opis sistema.


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Brezskrben dogodek v 5 korakih

17. marec, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
Nova spletna platforma za registracijo dogodka in prijavo udeležencev

IDE.Konferenca je celotna podpora organizatorjem dogodka. Na enem mestu lahko organizator registrira dogodek in nastavi prijavnico za udeležence. Poleg tega ponuja tudi akreditacije skupaj z RFID rešitvijo za hitro in učinkovito beleženje s pomočjo čitalc

19. september, 2017

Preberi več
IDE.konferenca v praksi – intervju z vodjo razvoja Tomažem Juričem

IDE.konferenca je sistem upravljanja z udeleženci na dogodkih, ki pa hitro preraste le koncept upravljanja. Predstavlja namreč tudi učinkovito orodje za...

12. november, 2015

Preberi več
Beleženje udeležencev dogodka s pomočjo orodij

Beleženje aktivnosti vaših udeležencev v realnem času omogoča vpogled v dogajanje na vašem dogodku. Pri tem je pomembno...

19. september, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

5. 3. 2018

Dišeče kartice za aromatičen začetek pomladi

Si predstavljate, da bi vas in vašo dejavnost lahko stranke ali partnerji prepoznali že po vonju? Poslujete v cvetličarni, kavarni, kozmetičnem salonu, golf igrišču...

Preberi več

23. 11. 2017

Natisnite sami svoje kartice

Potisk in personalizacija kartic podjetju prinese večjo prepoznavnost, zaposlenim poistovetenje z lastnim podjetjem, strankam pa občutek pripadnosti.

Preberi več

27. 10. 2017

IDE.Wellcheck - z optimizacijo do zadovoljnih strank

Digitalizirajte svoje poslovanje in vodite analizo obiskov vaših strank! IDE.wellcheck je digitalni sistem, ki...

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}