Program, namenjen tako pospeševanju prodaje, kot tudi dejanskemu grajenju zvestobe. Za razliko do navadnih programov zvestobe, naš omogoča ne samo nabiranje točk zvestobe, temveč tudi komunicira s strankami, pomaga pri poslovnem odločanju, analizira nakupne navade in skrbi za analizo podatkov o strankah.
Samo nudenje popustov je samo pospeševanje prodaje, kar pa nikoli ni zadosti za uspeh. Stranka želi, da se ji program prilagodi in da jo obvešča o relavantnih novostih, kar pa je tudi glavni namen programa.
Jasna Triller, 26. 2. 2022
Z veseljem sporočamo, da smo razvili rešitev, ki bo pokrila vse vaše potrebe poslovanja z darilnimi/vrednostnimi karticami in karticami zvestobe (»loyalty« programi).
Gal Gracar, 11. 11. 2016
»Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se kupci redno vračajo v vašo trgovino – bistvo upravljanja z zvestobo kupcev je v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.« Preberite celoten intervju z IDentiksovim direktorjem in strokovnjakom za zvestobo Juretom