Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Stare tehnologije 'izumirajo' – le kaj jih nadomešča?

4. avgust, 2017

Še v začetku 90. let smo navdušeno kupovali CD-je (ali zgoščenke) ter razmišljali o tem, kako večna se proti 'starodobnim' glasbenim kasetam zdi ta nova tehnologija – pa so se na policah že začeli pojavljati MP3 predvajalniki glasbe, kasneje pametni telefoni. Disketne pogone in diskete so čez noč zamenjali USB vhodi in mali USB ključki, ki so se ponašali s sedaj skoraj nepredstavljivo majhno pomnilno zmožnostjo, danes celo shranjevanje v oblaku. Vpisovanje cen na blagajnah v trgovini pa so nadomestile črtne kode – prvo črtno kodo so sicer v komercialne namene na paket Wrigley's čigumijev namestili že v začetku 70. let.

Čeprav črtne kode dandanes v trgovinah še vedno najpogosteje uporabljajo, panekateri trgovci že gledajo naprej – na svoje artikle nameščajo t.i. NFC oznake, ki omogočajo zapis večje količine informacij o določenem izdelku na zelo majhen 'prostor'. Z uporabo NFC oznak in ustreznim pametnim telefonom lahko tudi kupec pride do natančnejših informacij o izdelku. V nekaterih primerih pa s pomočjo tovrstnih kod delujejo že povsem drugačne trgovine – kjer kupec ne vzame fizičnega izdelka iz police, temveč le 'poskenira' kodo s telefonom, izdelek pa prevzame kasneje.

RFID tehnologija, ki je tudi nosilec delovanja NFC oznak, se tako iz dneva v dan izraža kot vsesplošno uporabna tehnologijamajhna oznaka igra vedno večjo vlogo. V IDentiksu smo pogosto pisali o tem, kako lahko z NFC oznakami optimizirate svoj domza kaj so primerne različne frekvence na podlagi katerih deluje RFID tehnologija (npr. oglaševanje), kako lahko preprečimo zamenjavo informacij, ki pripadajo določeni NFC oznaki, ter kako trgovci vse bolj izkoriščajo prednosti te relativno poceni rešitve s širokim spektrom delovanja. Kako pa bi danes to tehnologijo in te male oznake uporabili vi?


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Transport - promocijski izdelki, poslovna darila in RFID rešitve

28. avgust, 2017

Preberi več
Vodoodporni USB ključki

Prvi USB ključki, ki so bili na voljo na trgu so bili kot mali računalniki v različnih preoblekah – t.i. COB (chip on board) USB so sestavljeni iz več elementov ter zato bolj občutljivi in za sedanje razmere precej veliki in okorni. V zadnjih letih...

Tina Logar,

Preberi več
OTG USB ključki 3-v-1

Tina Logar,

Preberi več
RFID za varnejše prečkanje križišč

V Danskem mestu Aarhus izvajajo pilotno študijo, kjer so v središču pozornosti kolesarji. Na kolesa namreč montirajo...

22. junij, 2017

Preberi več
USB dual – USB za pametne telefone in prenosnike!

9. februar, 2017

Preberi več
RFID za štetje nabranega grozdja

V vinogradništvu Bodega Norton iz Argentine so za merjenje količine opravljenega dela uvedli sistem, ki uporablja NFC telefon in RFID oznake. Običajna praksa je pred uvedbo novega sistema predvidevala na tisoče barvnih oznak, ki so pomenile količino nabra

Gal Gracar,

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

20. 1. 2023

Obiskali smo sejem PSI v Düsseldorfu in raziskovali nove trende za 2023

Med 10.-12.1.2023 smo obiskali sejem PSI, največji evropski sejem na področju promocijskih in poslovnih daril. Preverili smo, kakšni trendi se obetajo za 2023, pridobili nekaj novih zelo zanimivih dobaviteljev, predvsem pa zaznali vsesplošno usmeritev v e

Preberi več

2. 2. 2019

Multifunkcijska darila za večjo uporabniško vrednost

Prejemniki imajo radi maksimalno uporabnost promocijskega izdelka. Multifunkcijski izdelki z dvema ali več nameni bodo letos še bolj izstopali. Poglejte si nekaj izmed multifunkcijskih izdelkov, ki so na voljo pri nas.

Preberi več

24. 2. 2018

Jasno zastavljeni cilji so ključ do boljšega dogodka!

Načrtovanje ciljev je bistveno za organizacijo dogodka. Zakaj pravzaprav sploh organiziramo dogodek? Kaj želimo s tem doseči? Zastavite si en poglaviten cilj dogodka in podcilje, ki glavni cilj podpirajo.

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}