Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Izkoristite vse prednosti registratorjev časa!

22. avgust, 2017

V sodobnem času si težko predstavljamo življenje brez tehnologije. Tehnologija nam med drugim omogoča tudi večjo varnost in preglednost. Med njo lahko štejemo tudi registratorje časa. S pomočjo registratorjev beležimo prehode avtoriziranih uporabnikov. Brez avtorizacije nihče ne more vstopiti v prostor.

Poleg beleženja in evidence delovnega časa ima registator še številne druge prednosti, ki jih na prvi pogled hitro spregledamo. Poglejmo si, zakaj bi tudi vam registrator delovnega časa prišel prav:

1. Beleženje aktivnosti - programska podpora beleži vso evidenco prehodov, kdaj in kdo je vstopil v prostor.

2. Personalizirani sistem - sami lahko upravljate, kdo od zaposlenih ima dostop do določenih prostorov. Morda bi želeli, da nekateri lahko dostopajo do delovnih prostorov le ob delovnem času ali pa, da imajo nekateri omejen dostop do vseh prostorov. Poglejte si naš projekt »Mala ulica«

3. Oddaljen dostop - program, ki beleži prehode vam je na voljo na spletu. Tako imate lahko dostop do programa praktično kjerkoli. Možnost imate tudi, da nekomu naknadno odobrite dostop in ga potem po želji tudi izključite.

4. Transparentnost - beležimo lahko različne vrste prehodov. Prehode lahko označimo kot delo, malica, privat izhodi, odmor za kadilce... Tako imamo natančen vpogled na različne segmente prehodov.

5. Odpiranje brez ključa - nič več vam ne bo potrebno skrbeti, da bi zaposleni izgubljali ključe vaše poslovalnice. Vaš prstni odtis postane vaš ključ. Ključ lahko nadomesti tudi kartica, ki jo imate varno shranjeno v denarnici ali pa RFID obesek, ki ga lahko nastavite na ovraten trak ali jo – jo obesek

6. Oteženo ponarejanje - za razliko od ključev, ki se enostavno duplicirajo, se to pri RFID karticah težko zgodi. Tudi, če pride do kraje, lahko v sistemu enostavno zamenjate kodo in le – ta ne bo imela več možnosti prehoda

Za pregledno vodenje evidence delovnega časa in povečano varnost v vašem podjetju lahko uporabite multi - funkcijski registrator delovnega časa iGuard, ki ima možnost dovoljenja prehodov z uporabo prstnega odtisa ali RFID kartice oz. značke. Njegova montaža je enostavna. Do zabeleženih podatkov lahko preprosto dostopate preko brskalnika. Po 15 letih na tržišču je iGuard najbolj prodajana naprava za varnost in registracijo delovnega časa na svetu.


Projekt »Mala ulica« - personalizirana rešitev

Ključni element pri evidetiranju in kontroli vstopa je predvsem varnost. Naše podjetje je s projektom »Mala ulica« omogočilo večjo preglednost prehodov v prostore, kjer se igrajo otroci. Starši so ob članarini pridobili personalizirane RFID kartice, s katerimi lastniki točno vedo, kdo in kdaj je vstopil v prostore. Mala ulica je do sedaj imela tudi prost in brezplačen vstop na njihov vrt. Stroške vzdrževanje vrta so morali kriti sami. Sedaj člani in tisti, ki obiščejo vrt preko Malice ulice doprinesejo k vzdrževanju in lepi urejenosti vrta. Projekt »Mala ulica« je projekt, ki je omočil večjo varnost in urejenost. Poglejte si več o projektu »Mala ulica«.

Registratorji oz. čitalci so, poleg delovnih poslopij, uporabni tudi v drugih prostorih. S čitalcem lahko opremimo celoten stanovanjski blok. Uporabimo lahko RFID kartico ali prstni odtis. V primeru, da bi se v bloku zgodilo kaj nepričakovanega (kot je kraja), bi z evidence bilo razvidno, kdo vse je vstopil v blok. Praktični so tudi v domovih za starejše občane. Še posebej za tiste, ki potrebujejo nekoliko več pozornosti in je za njihovo varnost potrebno vedeti, če so predolgo odsotni. RFID kartice, ki delujejo na registratorjih pa lahko uporabimo tudi za plačevanje. Na te iste kartice se namreč lahko naloži določen znesek, ki ga nato  porabimo v prostorih, kjer bi bilo takšno plačevanje omogočeno. 


Deli s prijatelji:


Za več novic in novosti nam sledite na družabnih omrežjih:

Marko Panjan

Marketing

Ekipi Identiks se je pridružil po sodelovanju v ABC Pospeševalniku pri storitvi ID.Conference. Magister družboslovja je svojo strast našel v digitalnem marketingu. V ekipo prinaša svežino, kreativo in pozitivno naravnanost.

Vsi članki tega avtorja

Preberite tudi
RFID za vsakodnevne (poslovne) aktivnosti

Marko Panjan , 10. marec, 2017

Preberi več
RFID obeski

Rfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...

Tina Logar , 15. maj, 2017

Preberi več
Samodejna registracija na dogodkih

Tomaž Jurič , 16. januar, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

12. 6. 2017

Re-writable kartice – eko rešitev

Re-writable kartice so smiselne za uporabo v podjetjih, kjer je pretok zaposlenih (npr. študenti, zunanji sodelavci) ali pa obiskovalcev konstantno velik ali pa povečan le v...

Preberi več

2. 3. 2017

BIO darila za okoljsko zavedna podjetja

Okoljska zavednost je ena od 'manter' sodobnega človeka in moderne organizacije. Ampak kako daleč prav zares gremo na poti skrbi za okolje? Družbena odgovornost, v okviru katere običajno govorimo prav o vplivih odločitev in dejavnosti posameznih organizac

Preberi več

6. 2. 2017

Želite zaščititi svoj bančni račun?

NFC tehnologija nam je v veliko pogledih olajšala vsakodnevne aktivnosti, zagotovo pa pozitivni načini implementacije tudi še prihajajo. Pri nas poznamo primere branja podatkov kartic na avtobusih, prepoznava podatkov na vozovnici na smučišču, pa tudi v

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}