Iskanje Košarica

Iskanje ni obrodilo rezultatov.

Košarica
{{ cart_item.image_alt }}
{{ cart_item.title }}

Cena: {{ cart_item.formatted_price_per_piece }}
Količina: {{ cart_item.qty }}x

Skupaj :
{{ state.order.item_total }}

  • Darilo ob vsakem nakupu Darilo ob vsakem nakupu
  • Garantirana kvaliteta Garantirana kvaliteta

Izkoristite vse prednosti registratorjev časa!

22. avgust, 2017

V sodobnem času si težko predstavljamo življenje brez tehnologije. Tehnologija nam med drugim omogoča tudi večjo varnost in preglednost. Med njo lahko štejemo tudi registratorje časa. S pomočjo registratorjev beležimo prehode avtoriziranih uporabnikov. Brez avtorizacije nihče ne more vstopiti v prostor.

Poleg beleženja in evidence delovnega časa ima registator še številne druge prednosti, ki jih na prvi pogled hitro spregledamo. Poglejmo si, zakaj bi tudi vam registrator delovnega časa prišel prav:

1. Beleženje aktivnosti - programska podpora beleži vso evidenco prehodov, kdaj in kdo je vstopil v prostor.

2. Personalizirani sistem - sami lahko upravljate, kdo od zaposlenih ima dostop do določenih prostorov. Morda bi želeli, da nekateri lahko dostopajo do delovnih prostorov le ob delovnem času ali pa, da imajo nekateri omejen dostop do vseh prostorov. Poglejte si naš projekt »Mala ulica«

3. Oddaljen dostop - program, ki beleži prehode vam je na voljo na spletu. Tako imate lahko dostop do programa praktično kjerkoli. Možnost imate tudi, da nekomu naknadno odobrite dostop in ga potem po želji tudi izključite.

4. Transparentnost - beležimo lahko različne vrste prehodov. Prehode lahko označimo kot delo, malica, privat izhodi, odmor za kadilce... Tako imamo natančen vpogled na različne segmente prehodov.

5. Odpiranje brez ključa - nič več vam ne bo potrebno skrbeti, da bi zaposleni izgubljali ključe vaše poslovalnice. Vaš prstni odtis postane vaš ključ. Ključ lahko nadomesti tudi kartica, ki jo imate varno shranjeno v denarnici ali pa RFID obesek, ki ga lahko nastavite na ovraten trak ali jo – jo obesek

6. Oteženo ponarejanje - za razliko od ključev, ki se enostavno duplicirajo, se to pri RFID karticah težko zgodi. Tudi, če pride do kraje, lahko v sistemu enostavno zamenjate kodo in le – ta ne bo imela več možnosti prehoda

Za pregledno vodenje evidence delovnega časa in povečano varnost v vašem podjetju lahko uporabite multi - funkcijski registrator delovnega časa iGuard, ki ima možnost dovoljenja prehodov z uporabo prstnega odtisa ali RFID kartice oz. značke. Njegova montaža je enostavna. Do zabeleženih podatkov lahko preprosto dostopate preko brskalnika. Po 15 letih na tržišču je iGuard najbolj prodajana naprava za varnost in registracijo delovnega časa na svetu.


Projekt »Mala ulica« - personalizirana rešitev

Ključni element pri evidetiranju in kontroli vstopa je predvsem varnost. Naše podjetje je s projektom »Mala ulica« omogočilo večjo preglednost prehodov v prostore, kjer se igrajo otroci. Starši so ob članarini pridobili personalizirane RFID kartice, s katerimi lastniki točno vedo, kdo in kdaj je vstopil v prostore. Mala ulica je do sedaj imela tudi prost in brezplačen vstop na njihov vrt. Stroške vzdrževanje vrta so morali kriti sami. Sedaj člani in tisti, ki obiščejo vrt preko Malice ulice doprinesejo k vzdrževanju in lepi urejenosti vrta. Projekt »Mala ulica« je projekt, ki je omočil večjo varnost in urejenost. Poglejte si več o projektu »Mala ulica«.

Registratorji oz. čitalci so, poleg delovnih poslopij, uporabni tudi v drugih prostorih. S čitalcem lahko opremimo celoten stanovanjski blok. Uporabimo lahko RFID kartico ali prstni odtis. V primeru, da bi se v bloku zgodilo kaj nepričakovanega (kot je kraja), bi z evidence bilo razvidno, kdo vse je vstopil v blok. Praktični so tudi v domovih za starejše občane. Še posebej za tiste, ki potrebujejo nekoliko več pozornosti in je za njihovo varnost potrebno vedeti, če so predolgo odsotni. RFID kartice, ki delujejo na registratorjih pa lahko uporabimo tudi za plačevanje. Na te iste kartice se namreč lahko naloži določen znesek, ki ga nato  porabimo v prostorih, kjer bi bilo takšno plačevanje omogočeno. 


Deli s prijatelji:


Preberite tudi
Samodejna registracija na dogodkih

16. januar, 2017

Preberi več
RFID obeski

Rfid obeski so v poslovnem, predvsem pisarniškem okolju, postali nekaj popolnoma vsakdanjega. Uporabljamo jih pri kontrolah pristopa, registracije, na kavomatih...

15. maj, 2017

Preberi več
RFID za vsakodnevne (poslovne) aktivnosti

10. marec, 2017

Preberi več
Priljubljene oznake
Pogosta iskanja

Sorodni članki

30. 11. 2018

ŠTUDIJA PRIMERA: Strokovno srečanje optikov 2018 – Dvojna akreditacijska rešitev

Sekcija optikov je v letu 2018 prvič organizirala dogodek “Strokovno srečanje optikov”. Namen dogodka je, da se predstavniki podjetij in njihovi zaposleni vsaj enkrat letno srečajo na strokovnem in družabnem dogodku ter predstavijo svojo dejavnost in inov

Preberi več

8. 4. 2019

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost vašega podjetja? Čas za akcijo je sedaj.

Trajnostni razvoj in družbena odgovornost sta najbolj aktualna pojma trenutnih svetovnih poslovnih in marketinških krogov. Prispevek vsakega podjetja k družbi je v današnjem vsakdanu ne samo nujna komponenta uspešnega poslovanja, ampak tudi merilo uspeš

Preberi več

22. 9. 2017

Promocijski material za kampanje

Predsedniška kampanja je v polnem teku, volitve pa se nezadržno bližajo. Ste že nagovorili svoje volivce?

Preberi več

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinahBodite obveščeni o aktualnih vsebinah

{{ item }}

{{ state.newsletter_success }}